موسوی و رهنورد:
بر مواضع خود ایستاده ام
بردبار و مقاوم باقی بمانید!

 

مردم در انتخابات مجلس نشان خواهند داد
صلاحیت برگزار کنندگان
و میزان حمایت مردم از نظام

       پیک هفته 107  --------اسفند 1390  برابر 23 فوریه 2012

تماس: infos@pyknet.net



فیسبوک

پیک نت

همزمان با روزنت پیک نت

به روز می شود!


منتخب

 اخبار روز


هشدار روسیه:

احتمال استفاده آمریکا از  قرقیزستان برای حمله


رفسنجانی:

 نياز داريم به گونه‌اي در سياست و مديريت داخلي تحول ايجاد كنيم تا تك‌تك مردم احساس كنند در كشور و سرنوشت آن سهم دارند


کارشناسان آژانس،

 دست خالی بازگشتند


تكذيب فعاليت انتخاباتي اصلاح‌طلبان با محوريت آيت‌الله موسوي اردبيلي


علی مزروعی:

شایعه مضحک جلسه  شوراي هماهنگی راه سبز اميد با چریک های فدایی خلق


دغدغه های تاریخی رفسنجانی


علی یونسی:

 حفظ امنیت ملی و تشنج زدائی داخلی و خارجی نیاز اصلی است


مهدی خزعلی:

در صورت جان باختن، سازمان ملل بدنم را کالبدشکافی کند


وب سایت علی مطهری راه اندازی شد


علی مطهري:

 اگر چند تن مثل من از اصولگرايان بيرون بيايند، جز تملق و چاپلوسي چيزي نمي‌ماند


سرعت اینترنت در افغانستان هشت برابر ایران است


دبیرکل خانه کارگر: تورم واقعی حاصل از هدفمندی یارانه‌ها هنوز خود را نشان نداده است


بی‌اعتنایی دانشگاهیان به انتخابات ۱۲ اسفند


برای مطالعه

اخبار روزهای گذشته

به  آرشیو روزهای گذشته پیک نت

 و همین ستون

مراجعه فرمائید


فرمانده کل سپاه، در پایان مانور جنگ زمینی در یزد اعلام کرد
5 استان ایران، مناطق
استراتژیک جنگی اعلام شد

مانور جنگ زمینی سپاه پاسداران بی سر و صدای خبری در اطراف شهر یزد برگزار شد و در خاتمه آن فرمانده کل سپاه "عزیز جعفری" برای نخستین بار ضمن اعتراف به خطر حمله نظامی به ایران، انگیزه این مانور را بیان کرد و گفت:

این رزمایش‌ها عمق استراتژیک جمهوری اسلامی را در برابر تهدیدهای احتمالی نشان می‌دهد. ما  خطر را منتفی ندانسته و به حفظ آمادگی نیروها می پردازیم.

طراحی تاکتیک های این رزمایش‌ها برخاسته از تجربیاتی است که ورود ارتش امریکا در کشورهای همسایه داشته و پس از رصد دقیق آنها، کلیه اقدامات به منظور خنثی سازی آن انجام شده است. این تمرین‌ها در واقع طراح‌های دفاعی در سواحل خلیج فارس است که تهدیدات دشمنان علیه جمهوری اسلامی بیشتر از آنجا محتمل است. دشمن توانایی کوچک‌ترین تعرضی را به خاک ایران ندارد چه رسد به این که کویر مرکزی را مورد تعرض قرار دهد، اما به هرحال استان های جنوبی کشورمان چون استان فارس، یزد، خوزستان، کرمان و هرمزگان عمق دفاعی استراتژیک ما در برابر دشمن محسوب می شوند. درعین حال که ما پاسدار امنیت تنگه هرمز هستیم و مسئولیت بر هم زدن این امنیت بر عهده کشورهای متجاوز خواهد بود.


کشتی های جنگی
برای ماهیگیری به خلیج فارس نیآمده اند
بونگه ولت- گزینش و ترجمه رضا نافعی


زیر چتر حاکمیت نظامی و مستبد ج. اسلامی
نقشه تجزیه ایران
گام به گام پیش برده میشود
ک. آرش

هدف مشترک ملت ایران: هیچکدام خواهان مداخله خارجی نیستیم٬ ما از ویرانی وکشتار و تجزیه میهن نگرانیم و رژیم نیز از فروپاشی خود نگران است۰ تحریم ها اگر هم به ضرر رژیم باشد به نفع جنبش مردمی که غرق در پیامدهای آن شده اند نخواهد بود۰  

ما جهت حفظ منافع ملی و بازستادن آزادی که ضامن حفظ وحدت ملی و استقلال کشور وجمهوریت است همزمان که با رژیم می ستیزیم باید هشیارانه اجازه توطئه خارجی را ندهیم.

بنابراین، ملت ایران ناگزیر است در دو جبهه٬ هم با استبداد و نظامی گری داخلی مبارزه کند و هم با جنگ طلبان خارجی که در راستای منافع خود قصد موزائیکی کردن و تجزیه کشور را دارند مخالفت کند. ما نیازمند یک اپوزیسیون ملی و قوی هستیم. باید بعد از ۲۰۰ سال  بدانیم چه میخواهیم و چگونه آنرا پاس بداریم و سر لوحه زندگی قرار دهیم. در غیر اینصورت اینبار "ایرفرانس"  یک یا چند رهبر کراواتی را  برای ما حمل خواهند کرد تا بر ویرانه یک کشور تجزیه شده حکومت کند۰

این سناریو دور از ذهن ما ایرانی ها نباید باشد:

در صورت شکست بشار اسد، کردستان سوریه اعلام خود مختاری خواهد کرد و بعد از حمله غرب به ایران کردستان ایران نیز اعلام خودمختاری کرده و ترکیه نیز با رضایت غرب بخشی از خاک سوریه را اشغال و به خاک خود وصل خواهد کرد و در عوض   کردستان ترکیه را رها خواهد کرد و در نهایت کشور کردستان اعلام استقلال خواهد کرد و در برخورد اول عراق به ۳ کشور کرد و سنی و شیعه تجزیه خواهد شد. از طرفی دیگر کشور آذربایجان زمزمه های آذربایجان شمالی و آذربایجان جنوبی سر داده  و پشتیبانی آمریکا از خود مختاری بلوچستان نیز اعلام شده است. اگر همه این معادلات کنار هم بگذاریم میرسیم به طرح کیسینجر در مورد خاورمیانه که در آن خوزستان  نیز از ایران جدا خواهد شد و هرات به ایران الحاق میشود. این طرح ها تا چه اندازه عملی خواهند شد بسته به هشیاری در مبارزه ملتها و تغییر ساختاری رژیم های مستبد حاکم بر کشورهای منطقه و از جمله ایران دارد.


از 7 ماه پیش آغاز شده
زمزمه های بلوچستان بزرگ
با استقلال بلوچستان پاکستان


ملت در نشاط کامل است!

توضیحی لازم است؟ تصور نمی کنیم. پرتقال مارک دار وارداتی، زردآلوئی که از ما بهتران می توانند به آن دست بزنند، نه مردمی که برای نان شب نمی دانند چه خاکی بر سر کنند.


نفوذ ماهواره
در فقیرترین محلات تهران


پیش بینی جنگ
بیمه جهانی "لویدز" از ایران عقب نشینی میکند

هشدار رئیس ستاد ارتش روسیه
در فاصله "اپریل" تا "ژوئن"
به ایران حمله خواهد شد!


علی مطهری
چرا به مردم معترض از همان ابتدا اجازه تجمع ندادید؟


گرانی با چراغ خاموش
پس از قبض برق
نوبت به قبض گاز رسید


مسئولیت با سپاه است
دکتر مهدی خزعلی
از زندان اوین ربوده شده!


بازار مسکن
درشهرهای بزرگ تکان خورد


به بهانه جلوگیری از کودتا
خود، دست به کودتا زدند

روح‌الله زم، فرزند محمدعلی زم - از مدیران شاخص فرهنگی جمهوری اسلامی که پیش از این مدیرکل حوزه هنری بود، در نامه‌ای سرگشاده به علی خامنه‌ای، از جنایاتی سخن گفته که پس از کودتای 22 خرداد کودتاچی ها در زندان مرتکب شدند و ادامه دارد. او می نویسد : حتماً شما در جریان پروژه آن روزهای سپاه پاسداران برای دستگیرشدگان بودید؟ همان‌طور که برنامه‌ریزی کرده بودید، قرار بود این‌طور القاء شود که کسانی که جزو نزدیکان میرحسین موسوی، مهدی کروبی و هاشمی رفسنجانی بودند، همگی قصد انجام کودتا و قیام مسلحانه بر علیه شما را داشتند و قرار بود هاشمی رفسنجانی و فرزندش «مهدی» در معرض اتهامی قرار گیرند که آن «تجهیز افراد به سلاح برای قیام علیه حکومت و شخص شما» بود.

نامه او حاوی اطلاعات مهمی است که باید خواند. البته ما سعی کردیم بخش هائی از آن را که جنبه اساسی ندارد، برای تلخیص و سریع خواندن حذف کنیم.


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 


پیام ها و نظرات



نا امنی
در کوی زیتون
شهر اهواز

چند ماهی است که در خیابان زاویه کوی زیتون کارمندی اهواز امنیت از مردم سلب شده است. سیم های تلفن ثابت مردم محل بسرقت رفته و در حال حاضر قریب به 46 خانوار از داشتن تلفن در منزل محرومند. شرکت مخابرات علیرغم مراجعه مردم مسئولیت نپذیرفته و پاسخگو نمی باشد. مردم به کلانتری محل مراجعه کرده اند ولی کلانتری گفته که اداره اماکن مسئول است بروید اداره اماکن شکایت کنید. به اداره اماکن شکایت شد، چند روی وضع عادی شد اما دوباره به حال اول بازگشت. مرکز این نا امنی یک مغازه است. پس از راه افتادن دوباره این کانون – مغازه- حتی مردم شاکی تهدید جانی شده اند. حتی تهدید به پرتاب کوکتل مولوتف به خانه ها کرده اند!

ظاهرا سر این ماجرا و این باند وصل است به استانداری و اداره اطلاعات که این مغازه و این منطقه را تبدیل کرده اند به تله ای برای به دام انداختن جوانان عرب زبان اهواز که فعالیت قومی می کنند.

یکی از ساکنان محل


قبض تلفن
ارتقاء درجه
پیدا کرده!

سلام- پیرو خبرمربوط به دستکاری 60 درصدی در صورتحساب های تلفن همراه، باطلاع میرساند که چندماهی است که اصلا صورتحساب برای ما نمی آید و فقط با اس ام اس به ما اعلام می کنند چقدربایستی بپردازیم. پیگیری هم کرده ام ولی تاکنون اقدامی نشده و این یعنی جریان دستکاری می تواند صحت داشته باشد. من روی مکالماتم کنترل دارم ولی چند وقت است که رقم هایش خیلی بالاست. ازحدود 25 تومان در هر دوره به چیزی حدود 50 تومان ارتقاء درجه پیداکرده ام. باتشکر

پیک نت: در همین زمینه یک نامه توضیحی در این شماره پیک نت داریم که از نویسنده نامه بالا و نویسنده نامه که در شماره دیروز پیک نت منتشر شد، خواهش می کنیم این نامه توضیحی را نیز بخوانند.


دفتر فروش

نداریم

با سلام – پیرو نامه ای که درباره دفتر ایران ایر در شانگهای منتشر کرده بودید، به اطلاع می رسانم که ایران ایر هیچگونه دفتر فروش در شهر شانگهای ندارد که بوسیله کسی خریداری شود. اصلا ایران ایر پرواز مستقیم به شانگهای ندارد که دفتر فروش داشته باشد

با تشکر ....


ایران ایر
در چنگ
یک مافیا

شخصی بنام "علی مهدوی" چند سالی است  که از طریق مافیای سپاه پاسداران به سیستم ایران ایر وارد شده. این شخص با پولهای بی حساب و کتاب اقدام به گرفتن مجوز سیستم بار ایران ایر از چین، آلمان، انگلیس و چند نمایندگی دیگر کرده است. زمین طلایی ایران ایر درکنار هتل همای تهران را خریده و هنوز مبلغ 16 میلیارد آنرا نپرداخته است. تازگی هم دفاتر فروش در شانگ های و لندن را خریده و قرار است دفتر فروش ایران ایر در فرانکفورت را هم بخرد. خلاصه این که آقای پرورش (مدیر فعلی ایران ایر) عملا مترسکی بیش نیست. کل این کارها توسط "مشائی" راسا کنترل و هدایت میشود تا بزرگترین شرکت هوایی ایران را با مشکلاتی که برایش بوجود آورده اند، مفت بخرند. ده روز پیش آقای پرورش قهر کرد و چند روز سرکار نیامد ولی دوباره با او معامله کردند و او سهمش را خواست تا صدایش در نیاید.

از شما خواهش میکنم این گزارش را انتشار دهید تا باندهای سودجو و جنایتکار اقتصادی ایران ایر معرفی شوند.

نقشه بعدی این افراد با کمک مهدوی خرید ویلای ایران  ایر در رامسر است. در ضمن رابط مهدوی  و خوشنویسان با خواهر زاده ایشان دردفتر فروش ایران ایر در آلمان بشدت سئوال بر انگیز است.


کارکنان
گاز شهری
بی تقصیرند


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)