سئوالی که رهبر باید پاسخ بدهد
احمدی نژاد ارزش، چنین
هزینه ای برای نظام را داشت؟

 

مقاله وزیر خارجه اسبق آلمان
سقوط بشار اسد در سوریه
یعنی نفس تنگی حزب الله لبنان

       پیک هفته 108  -------   14 مرداد 1391  برابر 4  آگوست 2012

تماس: infos@pyknet.net



"ربنا"

    ایرانی ها

  دهان روزه را

    با  ربنای

    شجریان

   باز می کنند

------------------

فیسبوک
پیک نت
همزمان با روزنت پیک نت
به روز می شود!


 اخبار روز


نخست وزیر اسرائیل: فقط تهدیدات علیه ایران کارساز نیست/وزیر دفاع آمریکا: تهران احتمال حمله نظامی را مد نظر داشته باشد


هشدار  رفسنجانی:

 سوءمديريت‌ها، طمع دشمنان عليه ايران را بيشتر مي‌كند


ج. اسلامی:

ترکیه به سوریه حمله کند با واکنش تند ما مواجه خواهد شد


زیباکلام:

 احمدی‌نژاد ذره ای طرفدار دموکراسی نیست


دفاع متهم اصلی اختلاس بزرگ بیمه از عامل جنایت کهریزک

رحیمی:حکم دیوان را اجرا نمی کنیم، مرتضوی ماندنی است


توکلی:

  مرتضوی کنار نرود، دیوان عدالت وزیر کار را عزل می کند


نعمت احمدی:

آقای مرتضوی رسما برکنار هستند ـ طرح عدم صلاحیت دیوان موضوعیت ندارد


سایت بنیاد نشر آثار و اندیشه‌های شهید بهشتی فیلتر شد


آیت الله ممدوحی، عضو جامعه مدرسین قم: مسئله جانشینی رهبری یک بحث فوق سری است که فقط در مجلس خبرگان مطرح است


وزير اطلاعات:

 دستگاه اطلاعاتي ما در اوج اقتدار است و سيستم‌هاي اطلاعاتي دشمن سردرگم هستند


محمدرضا باهنر:

مي‌خواهند همه مشكلات اقتصادي كشور را بيندازند گردن تحريم ها


آقای خامنه ای آیا احمدی نژاد ارزش این همه هزینه را داشت؟


متهم کردن مقامات ج.اسلامی به اطلاع

 از 11 سپتامبر


پرداخت غرامت به بازماندگان 11 سپتامبر از حساب  دارایی های ایران!


دیدگاه ایت الئه صانعی در باره ارتداد


شيرين عبادی و دو سازمان حقوق‌بشری:

دولتمردان ایران زندانیان سیاسی را گروگان گرفته‌اند


وزیر بهداشت خبر داد:

حذف کامل بودجه

 کنترل جمعیت!


هزار و ۲۰۰ بسیجی در مجتمع گاز پارس جنوبی مشغول کار هستند


تعطیلی کارخانه مداد پارس اسلت و بیکاری ۵۰ کارگر


دولت کودتا ۷۰ میلیون دلار عروسک از چین وارد کرده است


پورمحمدي: كانديداتوري‌ام را به وقتش اعلام مي‌كنم


حقوق ماهانه

10 میلیونی

 معاون یک استاندار !


عربستان خواستار خرید تانک‌های بیشتر از آلمان است


هديه شاه محمد بن راشد ال مكتوم حاكم دبى به همسر جدید


ضرغامی نگران فقرای اسپانیاست!


معضل کودکان خیابانی


 به سلاح سنگین

 تجهیزشان کرده اند

ناظران سازمان ملل: مخالفان مسلح در حلب از تانک استفاده می‌کنند


یک رسانه ترک فاش کرد؛ کامیونهای حامل تروریستها و سلاح هر روز از ترکیه وارد سوریه می شوند


عفو بین الملل: شورشیان مسلح در حلب مرتکب جنایات علیه بشریت می شوند


وزیر دفاع آمریکا:

  ج. اسلامی راهی جز عقب نشینی از برنامه

 اتمی ندارد


 بمب های جدید سنگرشکن آمريکا تا عمق ۶۲ متر

فوذ می کند


موسوي و كروبي در منزل خود هستند و شرايطشان

تغيير نمي‌كند!


احمدی نژاد، پس از 7 سال گردن کشی، حالا دست به دامن رفسنجانی شده
در جلسات مهم حکومتی
مسئول بحران خامنه ای معرفی می شود

در آخرین جلسه "مجمع تشخیص مصلحت نظام" پیش از ماه رمضان به دلیل اهمیت و فوریت شرایط – اقتصادی- موجود کشور، جلسه ای با حضور احمدی نژاد و وزرای اقتصادی و دارایی، نفت، تجارت و صنعت و رئیس كل بانك مركزی، تشکیل شد.

در این جلسه که با حضور هاشمی رفسنجانی تشکیل شده بود، احمدی نژاد گفت: "وضعیت طوری شده که بنده تصمیم گرفتم به اتفاق همکارانم در دولت خدمت اعضای مجمع برسیم تا گزارشی از زبان مسوولان اقتصادی دولت درباره تحریم ها و اثرات آن بر اقتصاد کشور بدهیم.

سردار رستم قاسمی وزیر نفت  فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیاء گفت:

 «پس از تحریم های نفتی اتحادیه اروپا، وضعیت فروش نفت ما دچار کاهش قابل توجهی شده است. پیش از این یعنی حدود ۴ ماه قبل نفت تولیدی ما ۲ میلیون و سیصدهزار بشکه در روز بود که هرچه به تحریم ها نزدیک تر شدیم فروش هم کاهش یافت و در حال حاضر نفت تولیدی ماه به زیر یک میلیون بشکه رسیده و پیش بینی ما این است که به رقم ۸۰۰ هزار در روز برسد. 

براساس اطلاعات ما، برنامه آمریکایی این است که به محض رسیدن نفت تولیدی به زیر ۸۰۰ هزار بشکه در روز خبر پیروزی تحریم ها را اعلام کنند. این خبر احتمالا در یکی از مناظره های انتخاباتی از سوی باراک اوباما اعلام می شود تا برای دموکرات ها دستاورد انتخاباتی هم داشته باشد.

در حال حاضر مشتریان ثابت نفت ما کشورهای چین و هند هستند که متاسفانه چین، نفت را با قیمت بسیار نازل از ما خریداری می کند و به جای پول اعلام کرده پروژه های ایران را فاینانس می کنیم در حالی که این کار کلاهبرداری است نه فاینانس. 

تحریم‌ها در بخش پتروشیمی نیز باعث شده تا توانایی ما در تولید مواد اولیه و آنچه برای تولید نفت کوره لازم است از بین برود؛ در نتیجه عدم تولید نفت کوره، تولید بنزین در پالایشگاه ها به ۱۵ درصد ظرفیت خود رسیده و نیاز کشور در حال حاضر از طریق منابع ذخیره تامین می شود. 

بنده به اعضای کمیسیون انرژی مجلس هم توضیح داده‌ام که فکری به حال قیمت بنزین کنند تا موارد استفاده غیر کاربردی و شهروندی کاهش پیدا کند و بنزین در اختیار بخش عمومی قرار گیرد زیرا با ادامه این وضعیت عملا نمی توانیم بنزین را با نرخ کمتر از ۲ هزار و پانصد تومان آن هم با فوب خلیج فارس خریداری کنیم.

محمود بهمنی رئیس کل بانک مرکزی پس از وزیر نفت گفت:

ما تا پیش از این ارز مورد نیاز برای خرید کالاهای تحریمی و انتقال آنها را بوسیله افراد مورد اعتماد خودمان انجام می دادیم اما متاسفانه در حال حاضر بیش از ۴۷ پرونده مفتوح در خصوص متواری شدن این افراد با پول های بیت المال به خارج از کشور داریم که رقم آن به چند میلیارد دلار می رسد.
پس از افزایش این پرونده‌ها تصمیم گرفتیم با عامل‌های خارجی وارد معامله شویم و بنام آنها یا بانک تاسیس کنیم یا شرکت خارجی. این تکنیک اگرچه در ابتدا موفق بود اما رفته رفته سازمان های اطلاعاتی آن کشورها در تعامل با سازمانهای اطلاعاتی غربی توانستند تعداد زیادی از این افراد یا شرکت ها را شناسایی کنند و آسیب جدی به نقل و انتقال کالاهای تحریمی یا انتقال پول کنند.

وزیر اقتصاد و دارایی، پس از رئیس کل بانک مرکزی خواست صحبت کند که آیت الله«عباس واعظ طبسی» تولیت آستانقدس رضوی و عضو مجمع مصلحت خطاب به وی می‌گوید: «آقای حسینی! روزانه بیش از هزار نامه مردمی در شکایت از گرانی‌ها به دفتر من در مشهد ارسال می شود که از پاسخگویی به آنها عاجزم. دولت هم که می گوید نرخ تورم ۲۲ درصد است؛ این چه نرخ تورمی است که مرغ آن کیلویی ۷ هزار تومان شده و تورم ۲۲ درصد است؟ فرمول محاسبات شما چیست؟
وزیر اقتصاد پاسخ داد: «حاج آقا نرخ تورم اعلام شده با نرخ واقعی تورم از زمین تا آسمان تفاوت دارد. نرخ واقعی ۱۲۶ درصد است اما آقای احمدی نژاد دستور دادند با توجه به جو روانی همچنان رقم های زیر ۲۴ درصد را اعلام کنیم. البته نظر مقام رهبری این بوده که در شرایط فعلی آمار واقعی اعلام نشود تا از این شرایط عبور کنیم.

مجید انصاری عضو ارشد مجمع روحانیون مبارز و عضو مجمع مصلحت که گفته می شود کارشناس برجسته امور اقتصادی جمهوری اسلامی است، خطاب به احمدی نژاد می گوید: «بنده دقیقا در نوروز ۸۵ حضور شما رسیدم و همین فضا را پیش‌بینی کردم. اما فقط شنونده بودید و هیچ اقدام عملی انجام ندادید.
احمدی نژاد در پاسخ می‌ گوید: «آقای انصاری شما که بهتر می دانید بنده در مساله تحریم ها تصمیم گیرنده نیستم. همین حرف‌ها را خدمت مقام معظم رهبری گفتم، اما ناگهان استراتژی اقتصاد مقاومتی درآمد. بخش زیادی از این بدبختی ها نتیجه تصمیم های نادرست سیاست خارجی است. وقتی تصمیم گیر جای دیگری باشد و هر نفر یک تصمیم بگیرد همین است که می بینید.

سرلشگر حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح که 5 سال پیش احمدی نژاد طاقشال ستایش گردنش انداخت خطاب به احمدی نژاد گفت: وقتی از دولت شما جریان انحرافی بیرون می‌آید توقع دارید تصمیم‌گیر نهایی هم خودتان باشید؟ در قانون آمده تعیین سیاست خارجی بر عهده رهبری است.

احمدی نژاد در پاسخ می گوید: «جریان انحرافی را کرده‌اید پتکی بر سر دولت. پس دولت چکاره است آقای فیروزآبادی؟ انشالله موفق باشید.

 هاشمی رفسنجانی در پایان و بعنوان جمعبندی جلسه گفت: امیدوارم کارگزاران نظام با اتحاد و همدلی از درخت انقلاب صیانت کنند!

عکس بالا: مراسم اهدای حمایل لیاقت و خدمت به سرلشگر فیروزآبادی با حضو و بدست احمدی نژاد، پس از کودتای 22 خرداد و  تحمیل احمدی نژاد به نظام و مردم


نگاهی به سخنان اخیر آقای خامنه ای!
دوران خود دستور دادن
و خود اپوزیسیون شد
ن گذشته!
سید جواد متولی


قاضی مرتضوی
نور چشمی خامنه ای
به این آسانی کنار نمی رود


چشم و گوش را باز کنیم
خطر گام به گام نزدیک شده
فروغ آزادی

این از آخرین عکسها و تصاویر از دومین شهر بزرگ سوریه، یعنی "حلب" است. نام آنچه در سوریه می گذرد جز جنگ داخلی و ویرانی کشور است؟


در تهران و کردستان عراق
دیدار و رایزنی های
بر سر نقش کردها در سوریه!


آخرین گزارش از وضع
زندانیان سیاسی آذربایجان


به جرم دفاع از حقوق من و شما!

این نرگس محمدی است، در کنار دو فرزندش. موقتا از زندان کودتای 22 خرداد بیرون آمده است. او را با وثیقه رها کرده اند تا هر زمان که اراده کردند دوباره احضارش کنند. جرم او شرکت در بنیانگذاری کانون مدافعان حقوق بشر در ایران است! وقتی بشر در حکومت کنونی و ولایت آقای خامنه ای ارزش و اعتبارش را از دست داده، مدافع حقوق آن سرنوشتی بیش از این می تواند داشته باشد؟ چهره در هم کوبیده شده نرگس محمدی خود می گوید که دفاع از حقوق اولیه انسان در ایران چه بهائی دارد.


منتخب اخبار روزهای گذشته:


مردم را در بی خبری نگهداشته اند
شورای جنگی
بزودی در ایران اعلام می شود؟


بعد از امام جمعه مشهد، نوبت رسید به امام جمعه خرم آباد
در این بی مرغی
امام جمعه ها تخم دو زرده می کنند!


بسیج این همه دشمن
هنر دولت احمدی نژاد بود!

هفته نامه آسمان، به سردبیر "محمد قوچانی" مصاحبه مفصل و البته بسیار خواندنی با "علی جنتی" پسر ارشد و 63 ساله آیت الله جنتی کرده است. علی جنتی که در کابینه های هاشمی و خاتمی حضور داشته و تا یکسال هم معاون سیاسی وزارت کشور در کابینه احمدی نژاد بود، بدلائل گوناگون،

 از جمله خدمت طولائی در مقام سفیر در کویت اطلاعات دقیق و جالب توجهی را درباره اشتباهات سیاست خارجی جمهوری اسلامی، حوادث جاری در سوریه، نقش و حضور جدید اخوان المسلمین که روی موج بهار عربی سوار شده و به میدان سیاست و قدرت آمدند، آینده بشار اسد و....مطرح کرده است. ما تلاش بسیار کردیم تا از این مصاحبه مفصل، گرهی ترین نکات آن را بیرون کشیده و منتشر کنیم. آنچه می خوانید حاصل این تلاش ماست و یکبار دیگر تاکید می کنیم که علیرغم داشتن هر نظر و دیدگاهی نسبت به جمهوری اسلامی، یا حاکمیت کنونی آن و یا حتی مخالفت با دولت بشار اسد در سوریه، حداقل این خلاصه ای که ما از مصاحبه مفصل علی جنتی تهیه کرده ایم را با دقت مطالعه کنید. علی جنتی که اکنون با مرکز استراتژیک مجمع مصلحت نظام همکاری دارد، خود در ابتدای این مصاحبه و در پاسخ به سئوال خبرنگاران (اکبر منتجبی و مریم مهدوی اصل) می گوید که دیدگاه های سیاسی اش با آیت الله جنتی متفاوت است و البته دلیل آن را تعلق داشتن او و پدرش به دو نسل ذکر می کند!


5 شرط اتمی که می گویند
ج. اسلامی باید تسلیم آن شود!
نویس دویچلاند- ترجمه رضا نافعی

بنا به اراده شورای امنیت سازمان ملل ایران باید این خواست ها را انجام دهد:

1ـ کلیه عملیاتی را که بنحوی از انحاء ارتباطی با تغلیظ اورانینوم  داشته باشد، کاملا و برای همیشه قطع کند.

2 ــ  قطع تمامی کارهائی که  با ساختن رآکتور آب سنگین در اراک  در ارتباط باشد.

3 ــ  قرار داد الحاقی را، که حق بازرسی و کنترل را گسترده تر می کند، داوطلبانه بپذیرد و به اجرا بگذارد.

4 ــ با  آژانس بین المللی انرژی اتمی  برای «روشن ساختن پرسش های بی پاسخ مانده » در باره برنامه اتمی ایران در گذشته همکاری کند.

5 ــ چشم پوشی از تولید راکت های میان برد و دوربرد.


یک دست جام قدرت
و یکدست شانه دوست!

حتی، دوران این دست درگردن انداختن دشمنان یکدل علیه موسوی و خاتمی نیز به پایان رسیده است. نه به این خاطر که آفتاب هر دو به لب بام رسیده، بلکه به این دلیل که بر سر قدرتی که از مردم سلب کرده و به یغما برده اند با هم اختلاف دارند. بقول معروف " دو درویش در گلیمی بخسبند و دو پادشاه در اقلیمی نگنجند". دست راستی آیت الله مهدوی کنی است. اولین رئیس کمیته های بعد از انقلاب که در ادامه نقش آفرینی مخرب پس از انقلابش تبدیل به نیروی انتظامی کنونی شد. یک دوره هم وزیر کشور در همان ابتدای جمهوری اسلامی و پس از انفجار نخست وزیری توسط مجاهدین خلق، مدت کوتاهی نیز جانشین نخست وزیر قربانی ترور شده "جواد باهنر" شد که می گویند پس از آیت الله بهشتی و آیت الله مطهری، از روشن بین ترین و صالح ترین روحانیون جمهوری اسلامی بود. ضمنا یادمان باشد که مهدوی کنی بنیانگذار دانشگاه امام صادق هم هست و در این دانشگاه کادر و مدیر برای جمهوری اسلامی تربیت شد. و حالا هم بعنوان "محلل" رئیس مجلس خبرگانش کرده اند تا هاشمی در این مقام نباشد.

دومی آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان است و بی نیاز از هر توصیفی. چندین برابر قدش زیر زمین قدرت و نامش در جای جای دفتر پر برگ جنایت، خیانت به رای مردم، نابودی انقلاب 57  و ... درجمهوری اسلامی ثبت است. حتی در این سن و سال که می بینید، در آخرین جلسه مجلس خبرگان رهبری بر سر صندلی ریاست این مجلس با هم رقابت کردند. رقابتی که هنوز تمام نیست و اگر نفسی باقی بماند و برآید، خود را برای جدال بعدی بر سر جانشین خامنه ای و یا تغییر متن قانون اساسی و تبدیل جمهوری به نظام سلطنتی و حذف رئیس جمهور و تولید "نخست وزیر" آماده می کنند.


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

پیام ها و نظرات


صفحات اول

روزنامه های

امروز ایران


بازداشت
بی سر و صدا
در اصفهان

با سلام - من یکی از افراد مرتبط با دستگاه امنیتی – اطلاعاتی و نیز سیستم قضائی کشور هستم. طبق اطلاع دقیق و مطمئنی که دارم در تاریخ اول تیرماه امسال، فردی بنام "عباس خسروی فارسانی" توسط پلیس "فتا" در اصفهان دستگیر شده و به مدت بیست روز در بازداشتگاه "الف طا" (اطلاعات) زندان مرکزی اصفهان زندانی بوده است. او نویسنده کتاب و وبلاگ "نجواهای نجیبانه: نقد نظام جمهوری اسلامی ایران و رهبران آن" می باشد که با نام مستعار "آزاد آزاده" در فضای اینترنت فعالیت می کرده است.

عباس خسروی فارسانی فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته الهیات گرایش فلسفه و کلام اسلامی از دانشگاه امام صادق – به ریاست مهدوی کنی – و نیز دانشجوی دوره دکتری رشته فلسفه غرب دانشگاه اصفهان می باشد. او در حال حاضر با تودیع وثیقه ای سنگین آزاد شده است و خود او و خانواده اش توسط نیروهای امنیتی و اطلاعاتی تحت فشارهای بسیار شدید از جهات گوناگون قرار دارند.

لازم به توضیح است که در انتهای کتاب نجواهای نجیبانه و نیز در وبلاگ، نامه ای توسط عباس خسروی فارسانی با عنوان "شرط بلاغ" خطاب به آقای خامنه ای، و نیز مجموعه ای دیگر از تحلیل ها منتشر شده است.  

شاید دیگر نتوانم با شما ارتباط برقرار کنم، اما در صحت این خبر تردید نکنید.


سر فراز
می فرمائید
اما چرا گاهی
؟

بیشتر مطالب شما خوب و خوندنیه و من هم بعضی وقت ها بشما سر میزنم، اما تا زمانیکه مثل خیلی از رسانه های دیگه  بخش کامنت گذاری در مطالب چاپ شده نداشته باشه که خوانندگان تون بتون مرتب به رسانه مراجعه کنند و کامنت بدارند و کامنتهای دیگران رو بخونن، توقع تیراژ بالائی نداشته باشید. تقی

 

با سلامی که متاسفانه شما فراموشش کرده بودید.

دوست عزیز پیک نت یک فیسبوک دارد که در سمت چپ صفحه اول روزنت پیک نت نیز با حروف درشت و حتی با تصویر اعلام شده. بفرمائید آنجا و هر کامنتی که دوست دارید بنویسید، اما با این شرط که به کسی توهین نکنید، اتهام نزنید، مذهب ستیزی نکنید و بحث حزبی هم راه نیاندازید. یعنی متین و مستدل نظرتان را بنویسید و اگر اطلاعاتی دارید که بصورت مستند میتواند اخبار را کامل کند آن را بنویسید.

برای مزید اطلاع شما عرض می کنیم که نیازی به تلاش برای تیراژ نیست. ما در صفحه اول پیک نت، در پایان صفحه، آرم شرکت بین المللی آمار سایت ها را داریم که می توانید خود مستقیم به آنجا مراجعه کرده و از تیراژ ما مطلع شوید. اگر دیگرانی هم چنین آمار و تیراژی داشتند لابد مثل ما اعلام می کردند و آدرس هم میدادند تا در دسترس همگان باشد.

امیدواریم بیشتر سر بزنید و سرفراز بفرمائید و گاهی نیز مانند برخی یاران وفادار پیک نت، از جیب مبارک آبونمان و حق الزحمه ای هم پرداخت بفرمائید تا به زحم هزینه انتشار پیک نت بزنیم. در غیر اینصورت به جمع آن ها پیوسته اید که می خوانند و به روی خود نمی آورند که دست همتی برای برداخت آبونمانشان باید در جیب بکنند!

ضمنا یک سایت بین المللی وجود دارد که سایت های اینترنتی را ارزش گذاری می کند. لینک این سایت را هم خدمت شما میدهیم تا مراجعه بفرمائید. برای تکمیل اطلاعات شما درباره تیراژ و مراجعه کنندگان به پیک نت مفید است:

http://www.statshow.com/

aayande.wordpress.com?update=1


سوراخ
رخنه و نفوذ
اینجاهاست!

سلام. تشکر از سایت خوبتان. من از سال 88 سایت شما را میخوانم و به آن اعتماد دارم. رشته تحصیلی من "هوافضا" است. داشتم در اینترنت دنبال جایی برای خدمت سربازیم  می کشتم که به رشته تحصیلی من بخورد. در اینترنت زدم: &#

1589;ن&#1575

;يع

گر

وه

 ثا

م

ن ال

ائ

مه

با دو آدرس "یو .آر ال   آمریکن" روبرو شدم. فول تکست قرارداد ساخت موشک "هوت" روی سایت "فوندیشن آو آمریکن ساینتیست" بود.

این دو "او.آر.ال " را هم برای اتبات ادعایم در زیر میزنم:

www.fas.org/nuke

/guide/

iran/missile/hoot.pdf

 http://www.fas.

org/nuke/guide/

iran/missile/hoot/

contract.pdf

 حالا میفهمم نفوذ از کجاست. البته شما هم تاکنون بارها به این نفوذ اشاره کرده اید.


نور چشمی ها
در راه لندن

با سلام- من امروز مسافر پرواز ایران ایر به لندن بودم. گروه ورزشکاران ایرانی راهی المپیک با همراهی "علی آبادی" اکثریت مسافرین را تشکیل میدادند. توجهم به حضور یک دختر و پسر جوان در میان آنها جلب شد زیرا علی آبادی احترام زیادی به آنها می گذاشت. این دوجوان فرزندان احمدی نژاد بودند.

این نورچشمی ها که هیچ ربطی به ورزش ایران ندارند، با پول ملت چرا باید به المپیک برده شوند؟


از ابتکارات
ملت هوشیار

چند وقت پیش رفتم دفتر روزنامه همشهری برای دادن آگهی فروش اتومبیلم. متصدی مربوطه شروع کره به سئوال:

خونتون کجاست؟ ماشینت کو؟ شمارت چنده؟ و از این حرفها...

حتی زنگ زد به گوشیم ببیند شماره را درست داده ام یا نه!

معترض شدم.

گفت: آقا ناراحت نشو. مجبورم! چند وقت پیش یک نفر آمد اینجا آگهی داد 300 راس گوسفند زنده موجود است. بعد شماره روابط عمومی مجلس رو داده بود. مردم زنگ میزدند مجلس!

بعدم هم از طرف ارگان های امنیتی آمدند و گریبان ما را گرفتند و یک مدتی هم این بخش را بستند. از وقتی دوباره باز کرده ایم، گفته اند این کنترل ها را بکنیم.


گرسنگی
مضاعف در
ایران خودرو

سلام- بر اساس اطلاعیه ای که معاونت منابع انسانی ایران خودرو منتشر نموده است ساعات کار در ماه رمضان طاقت فرسای امسال که در اوج گرما تابستان واقع شده نه تنها کاهش نیافته بلکه 45 دقیقه نیز افزایش یافته است. در این اطلاعیه با دروغ گویی فاحش ادعا شده که بر اساس نظرسنجی بین کارکنان اقدام به این تصمیم گیری شده است و ساعات کاری 45 دقیقه افزایش یافته است این در حالیست که با حذف وعده نهار در زمان صرف نهار نیز کارگران مجبور به ادامه کار مداوم می باشند.


اخوان المسلمین

در خاورمیانه

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)