ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

16 اردیبهشت ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

گزارش دریافتی از خراسان

مردم آش رئیسی را میخورند

اما بعید است دیگ او را هم بزنند

 
 
 
 

 

مشهد- بر خلاف خبر رسانی های پر هیجان هنوز انتخابات در خراسان داغ نشده است. ستادها فعال شده اند اما بیشتر در حد "پاتوق". تحرک رئیسی در جنوب شهر مشهد زیاد است. با تقسیم نذورات و آش نذری. همان اداهای احمدی نژادی. مردم می خورند و شکمی از عزا در می آورند اما بعید می دانم دیگ رئیسی که با هیزم پور آستانقدس بار گذاشته شده را هم بزنند.

اینترنت و گوشی های هوشمند تا عمق روستاها و حاشیه شهرها نفوذ کرده و دیگر روحانیت حتی برای حاشیه نشین ها و روستائیان هم گروه مرجع تاثیر گذار نیست. اگر منکر استفاده از فقر و درماندگی با تطمیع آنها نمی توان شد.

باید منتظر بود تا نتیجه مناظره ها بیشتر معلوم شود. مردم ایران مردم دقیقه 90 هستند و از ویژگیهای بارز ما عدم شفافیت خصوصا در تصمیم گیرهای سرنوشت ساز است.

پارامتری که می تواند این دوره حتی بیشتر از گذشته به کمک نیروهای تحول خواه بیاید فضای مجازی و اینترنت است، زیرا گروهای رقیب در این زمینه بسیار فشل، پیر و عقب افتاده هستند.

در تقسیم کاری که بین کاندیدای راست صورت گرفته به نظر می رسد نقش قالیباف حمله به دولت ودهن به دهن شدن با روحانی و جهانگیری است که آنها را متوجه خود کند و عملا رئیسی از باز خواست مصون بماند و از خود چهره ای معتدل و آرام نشان بدهد. اصلاح طلبان باید بتوانند رئیسی را هم به چالش بکشند چون در هر صورت قالیباف رفتنی خواهد بود و رأی قابل توجه ای در سبد نخواهد داشت. حداقل در خراسان وضع اینگونه است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 16 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: