ايران

پيك

                         

 

ستادجنگ روانی برای اين هدف برپا شد

فلاحيان و حسينيان

برصندلی رياست مجلس هفتم!

  
 

ستادی متشكل از چهار مقام ارشد سابق اطلاعاتی و نظامی، استراتژی انتخاباتی جناح مخالف اصلاحات را برای مناطق كشور طراحی و اجرا می كند.

براساس اخبار دريافتی خبرنگار «رويداد» از منابع آگاه، رهبری طراحی اين استراتژی كه «استراتژی مناطق» نام گرفته است با «علی فلاحيان» وزير اسبق اطلاعات و يكی از متهمان اصلی قتل‌های زنجيره‌ای است.

علی فلاحيان وزير اسبق اطلاعات وامنيت، روح الله حسينيان دادستان اسبق مستقر در وزارت اطلاعات و امنيت كه با نام مستعار"خسرو" بارها در افشاگری های اكبر گنجی بعنوان يكی از طراحان قتل درمانی در كشور مطرح شده بود، سردار سپاه حاج غفورصالحی ازياران ملاحسنی امام جمعه اوروميه و عضو ستاد كل فرماندهی سپاه پاسداران است كه سالها در جنگ كردستان حضور داشته و "محرم مجرد" معاون سردار نقدی فرمانده سابق حراست و اطلاعات نيروهای انتظامی ستاد رهبری عمليات جنگ روانی درانتخابات مجلس هفتم را برعهده گرفتند.

محمد رضا نقدی طراح دستگيری و شكنجه كرباسچی شهردار اسبق تهران و فرمانده عمليات ناتمام قتل مهاجرانی و عبدالله نوری زمان حضور در كابينه محمد خاتمی است و از فرزندان معاودان عراقی است.

اين ستاد عملا مركب است از طراحان و فرماندهان قتل های زنجيره ای و معتقد به قتل درمانی در جامعه و خفه كردن اصلاحات در خون.

هر چهار نفر ياد شده در بالا می خواهند به مجلس هفتم بروند كه در صورت چنين رويداد تكاندهنده ای علی فلاحيان بعنوان عضو مجلس خبرگان رهبری در راس مجلس هفتم قرار خواهد گرفت و روح الله حسينيان بی شك عضو هيات رئيسه مجلس خواهد شد.

فرماندهی اجرائی مصوبات اين ستاد را برای سازماندهی جنگ روانی در انتخابات مجلس هفتم «حاج غفور صالحي» كه اسم اصلی او «حاج غفور حاج سالم» برعهده دارد و «محرم مجرد» به سمت معاون حاج غفور صالحی منصوب شده است.

رونت رويداد در افشاگری بموقع خود در اين ارتباط می نويسد:

محور استراتژی جنگ روانی اين ستاد استفاده از شعارهای تند ناسيوناليستی و قومی درمناطق قومي‌نشين( كردستان، بلوچستان، آذربايجان، خوزستان، لرستان، گنبد و گرگان) است.

شعارهای تند ناسيوناليستی و تخريب چهره اصلاح‌طلبانی كه بدليل محبوبيت در محل امكان رد صلاحيت آنها وجود ندارد، از جمله تاكتيك های اين ستاد جنگ روانی است.

سازمان اطلاعات و امنيت موازی كه عمدتاً در سپاه پاسداران و قوه قضائيه متمركزاست و همچنين حفاظت اطلاعات نيروی انتظامی هريك وظائفی را در اين ستاد برعهده دارند.

رويداد می نويسد، فتح مجلس هفتم به هر قيمتی، حتی به قيمت دامن زدن به اختلافات قومی و خطر جنگ داخلی در كشور در دستور اين ستاد است.

در خارج از كشور از هفته گذشته چند سايت به ظاهر خبری با شعارهای رنگارنگ و فريب دهنده در ضرورت تحريم انتخابات مجلس هفتم آغاز بكار كرده اند كه اغلب از اشكال مختلف و تزئين شده پرچم ايران درآنها استفاده می شود. همچنين چند سايت به ظاهر مدافع اقوام ايران وارد ميدان شده اند كه همه آنها نيز بر ضرورت رای ندادن و شركت نكردن در انتخابات تنظيم سياست شده اند. اين سايت ها بدون هيچ مانعی در داخل كشور قابل استفاده است و هركدام ديگری را به بازديدكنندگان خود معرفی می كنند. اين سايت ها بصورت گسترده برای افراد، سازمان ها و هركس كه آدرس ای ميلی از آن دراختيار است ارسال می شود. اين طرح چنان با ستاد استراتژی جنگ روانی همآهنگ است كه بعيد بنظر می رسد همآهنگ با آن نباشد.

                      بازگشت به صفحه اول
Internet
Explorer 5

 

ی