ايران

پيك

                         

 

 

سرقت 14 ميليارد توماني

فرمانده سپاه قدس 11 ميليارد

سربازجوی امنيتی 3 ميليارد

از اين فساد و دزدی با بمب اتم هم نمی توان دفاع كرد

يك فرمانده سپاه پاسداران و يك سر بازجوی حراست قوه قضائيه باتهام 14 ميليارد تومان دزدی و رشوه بازداشت شدند. ابتدا فرمانده سپاه قدس سپاه پاسداران بنام "تقی هاشمی" باتهام قاچاق كالا و فروش دلار به مبلغ 11 ميليارد تومان در بازار دوبی و امارات متحده عربی دستگير شد و سپس بازجوی وی بنام حسن نعمتی كه درجريان بازجوئی با وی زدوبند كرده و در بيرون از زندان كار را ادامه داده بود بازداشت شد.

روزنت "رويداد" باانتشار اين خبر، بدرستی اما بدون ذكر نام رهبر می پرسد: " آنها كه دم از مبارزه بامفاسد اقتصادی می زنند با اين فساد در نيروهای نظامی چه برخوردی می خواهند بكنند؟" اين درحالی است كه فرماندهی كل نيروهای مسلح با رهبر است و هيچ ارگانی نظارت بر اين نيروها ندارد.

حسن نعمتی كه سربازجوی شعبه رسيدگی به تخلفات مالی و مفاسد اقتصادی در قوه قضائيه است، از جمله بازجويانی است كه در جريان پرونده رسيدگی به تخلفات مالی شهرام جزايری يكی از متهمان آن پرونده بنام كربلائی را زير شكنجه وادار به اعتراف عليه جبهه مشاركت و سازمان مجاهدين انقلاب كرده بود.

حسن نعمتی، پس از دستگيری هاشمی بجای بازجوئی از وی، با او در يك معامله به تفاهم رسيده  و چك های او را در بازار به كار انداخت كه از اين طريق 3 ميليارد تومان به جيب زده است.

انتشار خبر اين بازداشت ها كه نفرات و فرماندهان ديگری از نيروهای نظامی نيز در ارتباط با آن بازداشت شده اند برای مطبوعات ممنوع اعلام شده است. فرماندهان سپاه كه بی وقفه بنام دفاع از ارزش های اسلامی و انقلابی در اين 6 سال اطلاعيه عليه اصلاحات و مجلس صادر كرده و حتی مطبوعات را مجبور به انتشار آنها كرده اند، پشت اين پرونده و جلوگيری از درج خبر آن در مطبوعات ايستاده اند. آن اسكله های مخفی در بندرعباس كه تنها يكبار رئيس مجلس و يكبار نيز بصورت سربسته تر محمد خاتمی به آن اشاره كردند، برای همين امور اختصاصی است.

سپاه قدس با بهانه ياری رساندن به جنبش های اسلامی در كشورهای اسلامی و بويژه لبنان و فلسطين برپا شد، اما پرونده ای مملو از كارهای تروريستی در خارج و داخل كشور دارد و بسياری از عاملين و فرماندهان ترورهای مهم سياسی در خارج از كشور نظير ترور قاسملو و شاپوربختيار و انفجارهای مهيب در كشورهای جهان در اين سپاه جمع اند و پل ارتباط القاعده با سپاه پاسداران اند.

از اين فساد و تباهی با بمب اتم هم نمی توان دفاع كرد، گرچه فرماندهان سپاه چنين هوسی هم داشته باشند!

  
 
                      بازگشت به صفحه اول
Internet
Explorer 5

 

ی