ايران

www.peiknet.com

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک  

infos@peiknet.com

 
 
 

مصاحبه مطبوعات وزیر کشور
سقوط اعتماد خبری
وزیر کشور 24 ساعته
بمب گذاران اهواز را گرفت!

وزیر کشور نه تنها بمب گذاران را گرفته، بلکه 24 ساعته پرونده آنها را هم تحویل قوه ققضائیه داده است. از آن بالا تر، وزیرکشورپس از انفجارهای اهواز توانست کشف کند که دو هواپیمای نظامی که اخیر سقوط کردند نیز در رابطه با همین بمب گذاری‌های اهواز بوده است! (ای کاش سریال خوب دائی جان ناپلئون را یکبار و کامل از سیمای جمهوری اسلامی پخش می‌کردند تا شباهت‌های نایب تیمورخان مفتش و معاونش آسپیران غیاث آبادی آن سریال با مصطفی پورمحمدی بر همگان عیان می‌شد!)

 
 
 
 

 

پورمحمدی وزیر کشور که پس از انفجارهای اخیر اهواز راهی این شهر شده بود، در بازگشت از اهواز در یک مصاحبه مطبوعاتی شرکت کرد. او در این مصاحبه، همچنان به روان گذشته یک سلسله ادعاها پیرامون کشف شبکه‌های ترور کرد و استکبار مرکب از امریکا و اسرائیل و انگلستان را دراین ترورها دخیل دانست. او همچنان که جزاین نیز انتظار نمی رفت نگفت که  ببینیم چه کرده ایم که در خوزستان این حوادث روی می‌دهد؟ مردم را سرکوب کرده ایم و زمینه را فراهم ساخته ایم، حادثه سازی در عراق را ادامه داده ایم و حالا معامله به مثل دارند با ما می‌کنند؟ اهل سنت سنی و قبایل عرب را کوبیده ایم و حالا سر بلند کرده اند؟ پورمحمدی دراین موارد صحبت نکرد، بلکه دقیقا مانند ریشهری و فلاحیان و جنتی و رهبر و ناطق نوری و بقیه یک مشت خالی بندی کرد و دروغ تحویل خبرنگاران داد. بخوانید حرف‌های‌بی‌پروپایه او را که فرصت غنیمت شمرده تا سقوط دو هواپیمای نظامی را هم به حوادث خوزستان ربط داده و قال آن قضیه را هم همینجا بکند. سقوط هرنوع اعتماد مردم به اخبار حکومتی را که در خبر مربوط به شورش در هواپیمای جده – تهران(درهمین شمارپیک نت) می‌خوانید، یک شبه حاصل نشده، قطره قطره دروغگوئی‌ها جمع شده و اکنون به سقوط اعتماد مردم به هر نوع خبر حکومتی ممکن شده است. مصاحبه وزیر کشور یک روز رفته اهواز و با یک بغل خبر دروغ برگشته را بخوانید :

ارزیابی من این است که سقوط هواپیمای C-130 و فالکن با طراحی دشمن و از طریق اقدامات الکترونیکی آنها صورت گرفته است.

درباره بمب گذارهای اهواز نیز ردپاهای خوبی از بمب‌گذاران اهواز به دست آمده و طی عملیات شناسایی عواملی که در رابطه با حوادث تروریستی نقش داشتند، عمدتا شناسایی و تعداد زیادی از آنها دستگیر شدند؛ به طوری که پرونده 10 تن از آنها تکمیل و جهت رسیدگی قضایی در اختیار دادگاه قرار گرفته است.( توجه می‌کنید! در عرض 24 این همه آدم دستگیر شده اند که یک نمونه اش را تا حالا کسی خبر ندارد و از آن بالا تر اینکه در همین 24 ساعت پرونده‌هایشان هم تکمیل شده و فرستاده شده به دستگاه قضائی! )

وزیر کشور اضافه کرد:

امیدوارم با صدور حکم مناسب شرعی و قانونی، این جنایتکاران هر چه سریع‌تر به سزای عملشان برسند. عوامل بمب‌گذاری‌های اهواز از گروه‌های تندرو هستند که اهداف به ظاهر قومی و مذهبی تندورانه را با الهام از سرویس‌های اطلاعاتی دشمنان شناخته شده کشور تعقیب می‌کنند. متاسفانه افرادی که در عملیات بمب‌گذاری شرکت داشتند اغلب بومی بوده‌اند و این نشان می‌دهد که عوامل اطلاعاتی دشمن طعمه‌هایش را از میان مجموعه‌های داخلی می‌گیرد. دستگیرشدگان بخشی از فرزندان کشورند که فریب دشمنان را خورده‌اند.

منشاء انفجار‌های اهواز نیز دولت‌های آمریکا، اسرائیل و انگلستان اند.

مجموعه اطلاعاتی که در دست داریم حاکی از آن است که عوامل اطلاعاتی آمریکا، انگلیس و اسرائیل در یک برنامه منسجم درصدد ایجاد ناامنی در کشورمان هستند.

حتی ارزیابی‌ من این است که سقوط هواپیمای سی 130 و فالکن با طراحی‌های آنها و اقدامات شاید الکترونیکی آنها صورت گرفته است.