ايران

www.peiknet.com

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک  

infos@peiknet.com

 
 
  مهدی کروبی
با تلویزیون آزاد مخالفت اند
چون مردم ما را قبول میکنند
 
 
 
 

 

مهدی کروبی با خبرگزاری ایلنا مصاحبه ای نسبتا مشروح کرده است. او دراین مصاحبه یکبار دیگر در باره تلویزیون صبا گفت:

فعلا فعالیت صبا متوقف است اما مایوس نیستم و به مذاکراتمان ادامه می‌‏دهیم. متاسفانه هم‌‏زمان با شروع فعالیت صبا مشکلات و حوادثی برای همکارانمان پیش آمد. مثلا ریاحی، مدیر تولید شبکه به دستور ماموران امنیت پرواز در فرودگاه دوبی از انتقال اولین برنامه ضبط شده منع و در فرودگاه ایران تمامی وسایل شخصی‌‏اش توقیف شد. من نمی‌‏خواهم برای همکارانم مشکلی پیش بیاید، یا اینکه امنیت آنها از بین برود. لذا به دنبال حل این مساله هستم و تا آن زمان صبا تعطیل خواهد بود.
ما به دنبال تلویزیون آزاد هستیم. ما می‌‏خواهیم همه آنهایی که تشخیص می‌‏دهند حرف‌‏هایشان مفید است، ولو مخالف هستند، حرف‌‏هایشان را بزنند. ما به دنبال فضایی هستیم که مخالف و موافق بدون دغدغه، اضطراب و نگرانی حرف‌‏هایشان را بزنند. من از همان روز اول گفتم که بنده اپوزیسیون نیستم بلکه جزئی از این نظام هستم. ما می‌‏خواهیم در داخل کشور و تحت نظارت حکومت باشیم و امنیت داشته باشیم.

کروبی در باره مخالفت با راه اندازی این تلویزیون گفت: احساس می‌‏کنند اثر حرف‌‏های ما در مردم زیاد است و می‌‏تواند در مواقع حساس تعیین‌‏کننده باشد. لذا می‌‏خواهند این حرف‌‏ها زده نشود. آنها دوست دارند مراوده ما با توده‌‏ها به حداقل برسد و مردم یک طرفه در جریان امور قرار بگیرند.
 آنها برداشت خودشان را می‌‏گویند و ما هم می‌خواهیم برداشت خودمان را بگوئیم. اما معتقدیم برداشت و قرائت ما از دین، نظام، امام(ره) و قانون اساسی برای مردم مطلوب‌‏تر است به همین دلیل آنها نمی‌‏خواهند صدای ما به گوش مردم برسد، والا دیگران هم دارند کار می‌‏کنند اما چون احساس می‌‏کنند آنها نفوذ و تاثیری در جامعه ندارند، مخالفتی با آن نمی‌‏کنند.