ايران

www.peiknet.com

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک  

infos@peiknet.com

 
 
     
 
 
 

مصاحبه پلیس امنیت تهران

چاپ و توزیع1000 و2000

تومانی های تقلبی درتهران

 پليس امنيت تهران اعلام داشت 208 تن از اراذل و اوباش معروف تهران که از پاتوق‌ها و مخفيگاهايشان گریخته بودند دستگیر شدند و 200 آنها روانه زندان شدند.

در مرحله اول اجراي طرح «امنيت اجتماعي»، 1414 تن از اشرار و اراذل و اوباش به زندان فرستاده شدند و در مرحله دوم اجراي اين طرح نیز قرار است1500 تن از افراد برهم زنندگان «امنيت اجتماعي» كه مستعد تبديل شدن به اراذل و اوباش هستند شناسائی شده و تحت مراقبت و كنترل قرار داديم.

قبلا اعلام شده بود که  این نوع افراد به اردوگاه هائی که برپا شده اعزام شوند اما فرمانده پلیس امنیت تهران در این ارتباط سخنی نگفت.

برپايي پاتوق‌هاي فساد، ورود و توزيع مشروبات الكلي، مواد مخدرصنعتي و روانگردان ها، ايجاد مزاحمت براي شهروندان و نواميس مردم، اوباشگري و رذالت و ايجاد ناامني در محله‌هاي تهران اصلي‌ترين جرايم ارتكابي اين دسته از دستگير شدگان در مرحله دوم اجراي طرح افزايش «امنيت اجتماعي» در تهران برشمرد.

50 قبضه سلاح از متهمان دستگير شده بدست آمده  است و از مجموع سلاح‌هاي مكشوفه، 35 قبضه سلاح شكاري و15 قبضه كمري و جنگي بوده است.

28 هزار قوطي مشروبات الكلي كه در طول ايام ماه محرم وارد تهران شده بود، در چهار انبار تهران واقع در «شهرك غرب» دپو شده بود كه كشف شد.

کشف جعل اسكنا‌س‌هاي 1000 توماني و 2000 توماني نیز از جمله مواردی بود که در مصاحبه فرمانده پلیس امنیت تهران عنوان شد. در همین ارتباط محموله‌هاي 10 ميليون توماني پول‌هاي جعلي به مبالغ دو تا چهار ميليون به فروش رسانده اند و دو محموله 20 ميليون توماني نیز مطرح است.

ايجاد پاتوق‌هاي خصوصي، تماشاي فيلم‌هاي مستهجن، استفاده از مواد مخدر صنعتي و قرص‌هاي روانگردان، نزاع و سرقت از جمله موارد دیگری بود که دراین مصاحبه مطرح شد.