ايران

www.peiknet.com

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک  

infos@peiknet.com

 
 
  اقليت مجلس هفتم
جلسات مشترك دولت و مجلس را تحريم كرد
 
 
 
 

 

نمايندگان عضو فراكسيون "خط امام" مجلس هفتم (فراكسيون اقليت) تصميم گرفتند از اين پس در اعتراض به نداشتن امكان اظهار نظر و محدود كردن آنان برای طرح ديدگاه‌‏هايشان, در نشست مشترك مجلس و دولت شركت نكنند.

اين نمايندگان با اعتراض به هيات رئيسه مجلس كه با اتخاذ شيوه خلاف عرف و رويه تمامی ادوار برگزاری اينگونه نشست‌‏ها كه برای فراكسيون‌‏های مجلس با سلايق مختلف فرصت اظهار نظر و بيان ديدگاه‌‏ها فراهم می‌‏شد, تاكيد كردند: نمی‌‏توان جلسه مشترك نقد و بررسی تشكيل داد، اما با اتخاذ رويكردی تبليغاتی، تمام تريبون‌‏ها را در اختيار موافقان با موضوع جلسه قرار داد و حاضر به شنيدن صدای منتقدان كه بخش قابل توجهی از افكار عمومی هستند نشده و مانع از انجام وظايف نمايندگی شد.

اين فراكسيون در جلسه‌‏ای با حضور رئيس كميته دفاعی كميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس و نمايندگانی از خانواده‌‏ها و داغديدگان سقوط هواپيمای نظامی c-130, آخرين وضعيت پرونده اين سقوط را بررسی كرد.

در اين نشست از عدم همكاری برخی دست اندركاران و مسئولين اجرايی و برخی اعمال فشارها و ارعاب خانواده‌‏های داغديده ابراز تاسف شده و بر ضرورت پاسخگويی مسئولان ذيربط جهت روشن شدن ابعاد فاجعه تاكيد شد.