ايران

www.peiknet.com

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک  

infos@peiknet.com

 
 
 

بازگشت شعارهای جنگ با عراق به خيابان‌ها
فضای جنگی بتدريج
به جامعه تزريق می‌شود!

 
 
 
 

 

تهران كم كم فضای جنگی به خود می‌گيرد. مردم بتدريج متوجه برخی بيلوردهائی می‌شوند كه در نقاط مختلف شهر نصب شده و بر شمار آنها افزوده می‌شود. مضمون اين بيلوردها دفاع نظامی از كشور است و جالب اينكه فضای جنگی را بنام آيت الله خمينی دارند آماده می‌كنند و جملاتی از سخنرانی‌های او در دوران جنگ با عراق را تبديل به شعار برای فضای جنگی امروز ايران كرده اند.

نمونه اين بيلوردها با شعار "نيروی نظامی در برابر هر پيشامدی آماده است" را برايتان می‌فرستم كه درابتدای معلم درخيابان شريعتی و ابتدای خيابان فاطمی نصب شده است.

در محافل ناراضی هنوز ابعاد فاجعه درك نشده و می‌گويند‌ای كاش امريكا بيايد و ما را هم مثل عراق نجات بدهد! در محافل مدافع حكومت نيز عمق ماجرا درك نشده و شعارهای جنگی را برای هم تكرار می‌كنند. دراين ميان واقعيت اينست كه برای مردم هيچ رمقی نمانده كه بخواهند آن را صرف جنگ كنند.

دراين بين از قول يكی از آدم‌های دو آتشه امنيتی نقل می‌شود كه گروه‌های ويژه ترور آموزش داده شده اند كه با حمله امريكا عمليات تروريستی را برای ترساندن مردم در چند نقطه شلوغ شهر شروع كرده و آن را كار گروه‌های طرفدار امريكا تبليغ خواهند كرد. حتی حوادثی نظير آتش زدن سينما ركس آبادان درحوادث دوران انقلاب 57 و يا انفجار در حرم امام رضا در سالهای دهه 60 نير در برنامه است. با اين حوادث ظاهرا هم می‌خواهند مردم را از آمدن به خيابان ترسانده و خانه نشين كنند و هم يك سلسله تصفيه‌های حكومتی را براساس آن آغاز كنند.