ايران

www.peiknet.com

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک  

infos@peiknet.com

 
 
 

خلیج فارس
حمله نظامی به فرمانده کل ارتش
 و هیات بلندپایه نظامی همراه وی

 
 
 
 
 

سرلشکر عطاءالله صالحی فرمانده‌ کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، در پایان برنامه‌ بازدید چهار روزه از مناطق جنوبی کشور در استان‌های خوزستان و ایلام در یک مصاحبه شرکت کرد. او در بخش‌های پایانی این مصاحبه که عمدتا برمحور آمادگی‌های رزمی ارتش بود اشاره ای ناروشن به یک رویداد کرد. این بخش از مصاحبه فرمانده کل ارتش مورد توجه خبرگزاری‌های داخلی قرار نگرفت و یا اگر گرفت، از بیم واکنش‌های بعدی به آن نپرداختند!

فرمانده کل ارتش گفت:

به همراه جمعی از فرماندهان، معاونان و روسای تخصصی و ستادی جهت بازدید از یگان‌های عمده‌ی نیروهای زمینی، دریایی و هوایی ارتش به مناطق مرزی جنوب کشور سفر کردم. توان رزمی و قدرت بازدارندگی کارکنان ارتش در مرزهای آبی و خاکی کشور به طور عمل مشاهده شد؛ به گونه‌ای که تعدادی از عوامل بیگانه برای اجرای اهداف شوم خود به آب‌های مرزی جنوب کشور نفوذ کرده که بلافاصله تکاوران دریایی ارتش در زمان تاریکی شب و وضعیت جوی نامساعد توانستند با قدرت، تحرکات عوامل بیگانه را در آب‌های هور سد کرده و تجهیزات و سلاح‌های سبک و سنگین آنان را ضبط  و تعدادی از عوامل نفوذی را معدوم نمایند.

فرمانده کل ارتش نگفت که این افراد بیگانه از اتباع کدام کشور خلیج و یا نیروهای امریکائی – انگلیسی مستقر در خلیج فارس بوده اند. او همچنین نگفت که هدف آنها از آنچه وی "تحرکات" گفته چه بوده و درصورتی که دستگیری مهخاجمان واقعیت داشته باشد، چرا اخبار دقیق آن باطلاع مردم رسانده نشده است و یا اعتراض به کشورو یا کشورهائی که این "عوامل نفوذی" وابسته به آنها بوده اند نشده است؟