ايران

www.peiknet.com

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک  

infos@peiknet.com

 
 
     
 
 
 

نماینده مجلس:

فرهنگ پیدا کنید، زن بگیرید، شوهر کنید!

شيوع طلاق، ازدواج موقت و روابط نا مشروع در جامعه، چهره خشن به خود گرفته است. وضعيت طلاق از ازدواج‌‏هاي ناموفق و شيوع روابط نامشروع، نشان از بروز فاجعه‌‏اي در جامعه دارد و در بسياري موارد شرايط سخت ازدواج و مشكلات معيشتي دليل عمده اين مسايل است. تا زماني كه مشكل ازدواج جوانان به هر نوع مرتفع نشود، قطعا بايد منتظر ناهنجارهايي نظير مساله مشهد و ماجراي قتل زنان خياباني باشيم. متاسفانه درحال حاضر به دليل وضعيت نامناسب ازدواج در كشور شاهد افزايش شمار باندهاي فروش دختران شده‌‏ايم و متاسفانه اين مساله از حالت حفظ و خاموش به حالت خشن در آمده است و اين اصلا به صلاح نظام و ملت نيست. بايد با فرهنگسازي در مورد ازدواج، اجازه دهيم كه جوانان از حقوق طبيعي خود بهره‌‏مند شوند.

واقعا افرادی با این بنیش اجتماعی می توانند نماینده جامعه امروز ایران باشند؟ آن شورای نگهبان که اظهارات نایب دبیرش "آیت الله یزدی" را با رئیس مجلس خبرگان رهبری در خبر امروز مجلس خبرگان می خوانید، صلاحیت چنین نماینده ای را تائید نکند، کاری حیرت آور کرده است!

بیکاری میلیونها جوان دختر وپسر و عدم امکان تامین مخارج زندگی مشترک را عباسپور همانگونه فهمیده که عشرت شایق نماینده زن مجلس ششم فهمیده است. او معتقد است با اعدام چند زن فاسد فحشاء تمام می شود و این نماینده مرد مجلس فرمایشی نیز معتقد است اگر فرهنگسازی ازدواج صورت گیرد، ماجرا ختم می شود. یکی از این نماینده بپرسد: ازدواج های منجر به طلاق که ایشان خود به آن اشاره می کند، مگر جز با قبول فرهنگ ازدواج صورت گرفته است؟ شکم گرسنه و بی سرپناهی که با فرهنگسازی درست نمی شود. این روی دیگر همان تهاجم فرهنگی است که رهبر فکر کرده علت العلل همه مسائل و بحران های اجتماعی ایران است.