ايران

www.peiknet.com

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک  

infos@peiknet.com

 
 
     
 
 
 

داستان یک شهر

از ترس شبح تاج زاده

به قالیباف پناه بردند!

با این نمونه از وحدت اسلامی و ملی، و درحالیکه می خواهند چشم طرف مقابل را در آورند، خیال مقابله با تهاجم نظامی هم دارند! یک پر از آن بالی که رهبر در کرمان گفته بود یکی از دو بال نظام است را، حتی در شورای شهر هم تحمل نکردند!

 

ابطحی ـ از وقتی آقای احمدی نژاد رئیس جمهور شد مصطفی تاج زاده اهمیت ویژه ای پیدا کرد. هر یک از شورایی ها از شورا بیرون میرفت، تاج زاده عضو شورای شهر می شد.

کیهان یکبار نوشت 3 جلسه در مورد مشکل تاج زاده در شورا بحث شده. النهایه ظاهرا رئیس جمهور جدید به این جمع بندی رسید که از شورایی ها کسی به کابینه نرود. مدام در جلسات مختلف رسمی اعضای شورای شهر شرکت کردند و به نوعی اعلام کردند که شیفتگان خدمت هستند ولی کابینه شکل گرفت  و آن ها پشت در کابینه ماندند. بعد بعضی ها به فکر افتادند که خودشان شهر دار شوند باز مشکل تاج زاده مطرح  می شد. خب اگر کسی شهر دار می شد می بایست از شورای شهر جدا شود و نفر بعدی بیاید! در هر حال انگار نه انگار وزرا و معاونین رئیس جمهور هم انتخاب شدند و کم کم مجلسی ها خواستند به حضور بعضی اعضای شورای شهر در جلسات علنی مجلس اعتراض کنند. آنها  به پشت میز های شورا برگشتند بی آن که یک نفر از آنان کم شود. بالاخره شورایی ها به این نتیجه رسیدند حالا که اینجوری شد، اصلا شایسته تر از آقای قالیباف کی؟رقیب احمدی نژاد بوده که بوده! او را شهردار تهران کردند. ما هم امیدواریم این نظامی باسابقه بتواند شهر تهران را با برف وبارانی که در زمستان خواهد آمد هم به خوبی اداره کند! و قدر مصطفی تاجزاده را هم بداند.

 حالا در شورای شهر که قاعدتا باید با سیاستگذاری ساخت و ساز شهری وقراردادها واینگونه امور سر و کار داشته باشد، چه کار محرمانه ای قرار است صورت پذیرد که وجود مصطفی تاجزاده اینقدر خطرناک است، خدا میداند.

به هر حال رقبای " خودی " آقای احمدی نژاد - قالیباف و لاریجانی - هم در مصادر امور قرار گرفتند و  حاکمیت یک پارچه با حضور همه کاندیداهای جناح راست کامل شد و بخشی از جناح راست نمیتوانند بگویند که ما در مصدر امور نبودیم.