ايران

www.peiknet.com

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک  

infos@peiknet.com

 
 
     
 
 
 

بدلیل حمایت از رفسنجانی

حمله لباس شخصی ها

به آیت الله جوادی آملی

 

روزنامه شرق نوشت: عده اى( گروه های سازمان یافته شبه نظامی وابسته به مدرسه حقانی و تحت فرماندهی آیت الله مصباح یزدی و حجت الاسلام ذوالنور از جمله نمایندگان رهبر در سپاه و بسیج)  به علت حمايت آيت الله جوادى آملى از هاشمى رفسنجانى به وی در مسجدی که اقامه نماز می کند حمله کردند. این حمله پس از نماز جماعت انجام شد و محافظان وی توانستند از رسیدن دست مهاجمین لباس شخصی به او جلوگیری کنند.

جوادی آملی که از روحانیون صاحب نفوذ در جمهوری اسلامی است و گاه نماز جمعه قم را نیز می خواند، پس از این حمله بالاى منبر رفت و گفت:

«حدود هفت سال پيش دو نفر براى رياست جمهورى نامزد شدند، بنده از فردى با اسم حمايت كردم، اما فرد مورد حمايت من حدود ۷ ميليون راى آورد و طرف ديگر بيش از بيست و چند ميليون راى آورد و رئيس جمهور شد، در طول اين سال ها حتى يك نفر از آن بيست و چند ميليون نفر نه تنها تعرضى به بنده نداشتند و هرگز توهين نكردند، بلكه بارها با محبت با هم صحبت داشتيم، اما امروز اعضاى شما كه عددى و تعداد بسيار اندكى هستيد، اين گونه رفتار مى كنيد، شماها چندين نفر بيشتر نيستيد و خيال و وهم داريد كه زياديد. دور خودتان مى نشينيد و گمان مى كنيد همه حقيقت را داريد و بى شماريد... و همه اسلام را داريد، برويد توبه كنيد. اين كارهاى شما نه اسلامى است نه دينى و نه اخلاقى...»

 وى از امام ياد كرد و در حالى كه به شدت ناراحت بوداز منبرپائين آمد.

آیت الله آملی دائی برادران لاریجانی است و یک برادرش عضو شورای نگهبان.