ايران

www.peiknet.com

   پيك نت

 
صفحه اول پيوندهای پيک بايگانی پيک  

infos@peiknet.com

 
 
     
 
 
 

 مهدی خزعلی:

شهردار عوام فریب تهران

سر کیسه شهرداری را برای

هیات های مذهبی شُل کرده

مهدی خزعلی فرزند آیت الله خزعلی و مدير انتشارات حيان، که مدتی است حساب سیاسی خود را از پدرش "آیت الله خزعلی" جدا کرده، درباره هزینه تبلیغاتی احمدی نژاد نوشت:

محمود احمدي‌‏نژاد، شهردار تهران برای كسب آراي مردم دست به عوامفريبي زده از بودجه شهرداری آش نذری بار گذاشته بود. خزعلی نوشت:

شهردار تهران بجای زيرساخت‌‏هاي شهري و توسعه شهري ، باعوام فريبی طرح آماده سازي بستر انتخابات رياست‌‏جمهوري و فتح قوه مجريه به عنوان سومين پايگاه قدرت و يكدست سازي ساختاري قدرت را دنبال می کند.

شهردار تهران باید به مردم بگوید که با كدام مجوز به هیات های مذهبی كمك مالي و جنسي داده است؟ مبالغي كه براي ائمه جماعات مساجد توسط شهردار تهران ارسال مي‌‏شد و برخي از ائمه جماعات آزاد و مستقل از پذيرش آن خودداري كرده‌‏اند با اجازه كدام مرجع قانوني بوده است؟ وام هاي ازدواج كه در ساز و كار و بودجه بندي شهرداري نمي‌‏گنجد و بدون مجوز انجام مي شود ، به فيلم‌‏هاي تبليغاتي تبديل شد، جای فیلم زباله برخي مناطق تهران و چاله هاي تهران را که هر روز حادثه و خسارت مي آفريند پر کرد! این روزها، همه مردم ايران كه چاله هاي تهران را نمي‌‏بيند فيلم تبليغاتي و پوشش خبري وام ازدواج براي رياست جمهوري را می بینند.

اين هزينه‌‏هاي ميلياردي بدون مصوبه شوراي شهر بوده و حتي مورد اعتراض شوراي شهر نيز واقع شده است. در اين شيوه دو عارضه است؛ يك عملكرد خودسر شهردار تهران و دوم ساز و كار تبليغاتي به جاي اصلاح زيرساخت ها براي عوامفريبي.
اگر اين ساز و كار تبليغاتي به دولت رسوخ كند، هر وزارت‌‏خانه ديگ آشي
بار مي‌‏گذارد و باج دهي و هزينه‌‏هاي نمايشي جاي اصلاح زيرساخت ها را مي‌‏گيرد.