هنر و انديشه

پيك

                         
 

 

 

"بلوف‌هاي انتخاباتي"

از کیسه خلیفه می بخشند!


 

الپر- بابا صد رحمت به معين. لااقل هر حرفي كه مي‌زند، هفتاد هشتاد درصد احتمال اجرا دارد. لااقل اين مي‌خواهد و مي‌تواند اجرا كند، ديگراني ممكن است نگذارند. اما بقيه كانديداها كه اصلا (جسارت به آباداني‌هاي عزيز نشه) بدجوري لهجه آباداني به خودشان گرفته‌اند.

قبلا هاشمي گفته بود مشكلات خارجي را حل مي‌كنم و با آمريكا رابطه برقرار مي‌كنم و ... چارسال پارسال هم كه محمود كاشاني و جاسبي مي‌خواستند قانون اساسي عوض كنند و كنكور را بردارند. محسن رضايي هم اين دوره گفته است سي درصد كابينه را به جوانان زير سي سال مي‌دهم. بعد كواكبيان روي دستش بلند شد كه من سي درصد را به زنان مي‌دهم و بقيه را هم به جوانان زير پنجاه سال!!!

حالا امروز دو تا بلوف انفجاري شنيديم كه اصلا همه را نابود مي‌كند. يكي مال قاليباف، يكي هم كروبي. قاليباف دو تا داشت، يكي اينكه گفته بود من حساب كرده‌ام در كشور 365 تا مديريت ارشد داريم، كه من 365 نفر را براي آنها در نظر گرفته‌ام!! يكي هم اينكه گفته مسن‌ترين عضو كابينه خودم خواهم بود. لازم به ذكر است كه خود ايشان 43 سال دارند.

اما مال كروبي كه از آن هم باحال‌تر بود. مصاحبه 4 ساعت و نيمه شرق با كروبي كه توسط افخمي كه الان شده مسئول تبليغات كروبي انجام شده بود، كلا بامزه و طربناك بود (خداييش بي‌انصافي نمي‌كنم، بخوانيد خودتان مي‌بينيد.) كاملا ضد تبليغ هم بود، كه از افخمي عجيب است. اما يك نكته‌اي را تيتر كرده بود كه مي‌خواستند لابد با آن رأي هم جمع كنند؛ اما يك چيزي بالاتر از فاجعه بود.

تيتر ديروز شرق اين بود: «ماهيانه پنجاه هزار تومان براي هر ايراني». ماجرا هم به بحث حاج آقا درباره اتفاق نظر ايشان و مقام رهبري براي دادن پول نفت به تك‌تك افراد ايراني برمي‌گشت. اما نكته در اينجاست كه اين رقم چيزي حدود دو برابر قيمت پول نفت يك سال ما مي‌شود!!!!!! كافي است 20 ميليارد دلار نفت را بر 70 ميليون نفر تقسيم كنيد، مي‌شود 300 دلار براي هر ايراني. ايشان گفته 50 هزار تومان در ماه، يعني 600 هزار تومان در سال براي هر ايراني! گران شدن نفت و تخفيف مردم را هم كه حساب كنيد، باز حاج آقا يك چيزي بدهكار مي‌شود!!

حالا پيدا كنيد پرتقال فروش را...

  
 
                      بازگشت به صفحه اول
Internet
Explorer 5

 

ی