هنر و انديشه

پيك

                         
 

 

 

فیلم حمله اتمی

به شهرهای امریکا

هنر

فریب مردم

درامریکا

 

درحالیکه گفته می شود حمله نظامی محدود امریکا و اسرائیل به پایگاه های نظامی – اتمی ایران با سفر شارون نخست وزیر اسرائیل به واشنگتن آغاز شده، دستگاه تبلیغاتی پنتاگون به سبک جنگ سرد، فیلم و تصاویر تخیلی حمله اتمی ایران به امریکا را برای مردم این کشور پخش می کند.

آخرین برنامه اى تلويزيونى که ساختن آن تمام شده مربوط به حمله اتمى ايران به آمريكاست! اين برنامه كه با عنوان «حمله اتمى ۱۱سپتامبر» و براساس فيلمنامه اى باعنوان «ايران اتمى» تهیه شده است؛ طى دو هفته آينده در ۲۰مركز تجارى آمريكا به نمايش درخواهدآمد.

هدف از این فیلم ایجاد وحشت از خطر دستيابى ايران به سلاح هسته اى در افكار عمومى آمريكاست تا در نتيجه دست سياستمداران آمريكا براى اتخاذ سياست هاى تندتر برضد ايران باز شود. جروم كورسى نويسنده فيلمنامه «ايران اتمى» در اين باره می گوید:

زمانى كه كشورى مانند ايران به ظرفيت ساخت تسليحات هسته اى دست يابد و آن را به بنادر بزرگ آمريكا ارسال كند، مشكلات فنى بزرگى كه تاکنون مانع گسترش تجهيزات هسته اى در داخل شهرهاى آمريكابوده حل مى شود. در اين هنگام گروه هاى تروريستى مى توانند اين تجهيزات را به دست آورده، گردهم آيند و به قلب شهرهای ما وارد شوند. نتيجه يك حمله موفق اتمى در شهر بزرگى مانند نيويورك، بسيار عظيم خواهدبود.

  
 
                      بازگشت به صفحه اول
Internet
Explorer 5

 

ی