سخنرانی حسن روحانی در همایش نفت
تاخت و تاز همسایه های ایران
درمیادین مشترک نفت وگازمنطقه

 

از 9 شب تا 5 صبح 12 اسفند
شکار جدید امنیتی
فعالان حقوق بشر در ایران

 تماس با ما

infos@

.peiknet

com

13  اسفند

1388

4 مارس

2010

 

 

 

پیک هفته 107 - آرشیو پیک هفته

منتخب اخبار

 قانون اساسی را

بخوانید و تکثیر کنید


روزشمار

کودتای 22 خرداد

1- لحظات کودتای 22 خرداد


2-  آغاز روز، در 23 خرداد زوتراز طلوع خورشید


3- نشانه های یک خیزش ملی علیه کودتا در ایران


4- بهت و حیرت مردم، از دوشنبه تبدیل به اعتراض شد


5-انقلاب خیابانی برایرسیدن به  آزادی


بشنوید!
میرحسین موسوی

پیروز قطعی انتخابات هستم


مصاحبه تاریخی

ابوالفضل فاتح

رئیس اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی موسوی


3 فیلم سخنرانی اخیر موسوی

1- 2- 3


نماز جمعه

خامنه ای

پس از کودتا 22خرداد


اسناد تاریخی
بیانیه کودتا را
چه کسی نوشت؟

 چه کسی خواند؟


میرحسین موسوی :

مشکلات نظام

 برای مردم آشکار شده

همه مردم برای اطلاع رسانی به یکدیگر کمک کنند. این دولت از نظر مردم مشروعیت ندارد و مردم به آن اعتماد ندارند. مردم باید بتوانند در چارچوب قانون اعتراضات خود را نشان دهند، در غیر اینصورت ما به سمت تقابل های قومی، ملی، مذهبی و قبیله ای خواهیم رفت.


فیلم را ببینید!
پاینده باد ایران ما


شب کودتای 22 خرداد
در ستاد  موسوی چه گذشت؟
شهرزاد همتی


 

سونامی گرانی
تا 20 روز دیگر در ایران
گرانی "عبدالمالک ریگی" نیست، که بشود از آسمان پائین کشید


احمدی نژاد
این شتر را آن که برده بالای کوه
خودش هم از کوه بیآورد پائین!
دیدار هاشمی رفسنجانی با امام جمعه های تهران و حومه


درون پر التهاب خانه مقامات
از کشتی نظام، گروه گروه
خود را به آب می اندازند
احمد پورنجاتی

مرغ بعضی ها یک پا دارد و گوش آنان بدهکار هیچ سخنی جز «آفرین و احسنت و بارک الله و حبذا و هکذا» نیست


سقوط طشت رسوائی
همه را از خواب بیدار کرد
!
مسعود بهنود


یک کشتی استوار
حامل کالاهائی با مارک ممتاز!
دکتر مهدی خزعلی


اطلاعیه اصلاح طلبان عدالتخواه
از ظرفیت های تشکل های باقی مانده
برای رهبری جنبش استفاده کنیم


5 بازداشت سیاسی در خرم آباد


خطر گرایش مردم به رژیم قبل از انقلاب
3 هشدار هاشمی که در "ریگی گیت" گمُ شد!

نقدینگی بانکها، پشتوانه تاریخی ترین واردات


جعفر پناهی
احمدی نژاد ممکن است
دست به کارهای خطرناک تری بزند!

جعفر پناهی، فیلم ساز ایرانی برای چندمین بار در طول 9 ماه گذشته بازداشت شد. تیم های امنیتی به خانه وی یورش برده و به همراه پناهی، چند تن دیگر از اهل سینما را که مهمان وی بودند را نیز با خود بردند.

جرم واقعی او حمایت از جنبش سبز و بویژه اظهار نظری است که در واکنش به کودتای 22 خرداد نسبت به امروز و آینده احمدی نژاد کرده است.

او گفته بود: "احمدی نژاد مردم را بیشتر تحقیر خواهد کرد. چهره‌ای که من از او، پس از رای‌گیری دیدیم دقیقا حالت چهره یک بازنده بود. او بیشتر دروغ خواهد گفت و  در نهایت هم امکان دارد کارهای خطرناکی از وی سربزند"


از یک گزارش دریافتی
حکومت نگران لبنان است مردم نگران جنگ در ایران

تک سرفه ها در مجلس مسلول ج. اسلامی
حاجی نوروز که برود
غول گرانی با عمو نوروز می آید

نوبت به آقا زاده خامنه ای هم خواهد رسید؟

تحت حفاظت نیروی نظامی امریکا و فرانسه
قرارداد امریکائی- فرانسوی دونیروگاه اتمی درامارات
متحده

سریال دستگیری عبدالمالک ریگی در سیما
ریگی در مشت و "ریگی" در نعلین وزیر اطلاعات

از 18تیر 78 تا 22 خرداد 88
دهه بیداری و مقاومت ملی مردم ایران


فیلم را ببینید!
فرماندهان سپاه
در دو جبهه تقسیم شده اند

پنجشنبه ششم اسفند، در  بیست و ششمین سالگرد کشته شدن حمید باکری از فرماندهان وقت سپاه در جبهه های جنگ ایران و عراق مراسمی در منزل وی برگزار شد.

در این مراسم، برای نخستین بار پس از انتخابات 22 خرداد میرحسین موسوی و شماری از فرماندهان سپاه که آنها را از جبهه های جنگ می شناسد با هم روبرو شدند. از جمله عزیز جعفری فرمانده کل سپاه، علی شمخانی، عبدالعلی زاده، احمد خرم، علائی و بسیاری دیگر از همرزمان باکری ها.در این مراسم سردار حسین اعلایی که سخنران مراسم بود گفت:

امام فرمودند شما به گونه ای با اسرا برخورد کنید که مبلغ اسلام شوند. چنین بود که رزمندگان نه چشم بند، نه دست بند به اسرا می زندند و نه حتی به آنها دشنام و ناسزا می دادند. البته بود موارد استثنایی اما روح حاکم بر جبهه این بود. بهتر بود در این مراسم شخصیت های برجسته تری نظیر مهندس میرحسین موسوی صحبت می کردند و ما استفاده می کردیم.. فیلمی که می بینید  به همین مراسم مربوط است.


حراست
لولوئی که مردم را با آن می ترسانند

گزارش مصوری از همایش بزرگداشت خواجه نصیر الدین طوسی در تهران منتشر شده است که دیدنی است. سالن خالی از مهمانان داخلی و خارجی، مدیر برنامه ای که مانند مقامات امنیتی جمهوری اسلامی مصاحبه خبری کرد و به خبرنگاری که پاپیچ وی شده تا پاسخ سئوالش را بگیرد می گوید: الان میدهم حراست دستگیرت کند!

و...

اینست آن فضای امنیتی که در دولت احمدی نژاد بر کشور حاکم شده و با کودتای 22 خرداد نیز تشدید شده است. همه مقامات با چماق حراست و اطلاعات سخن می گویند! و دراین میان رهبر "امنیت" را می ستاید، زیرا از شعار "مرگ بر دیکتاتور" در خیابان ها به قیمت جان دهها جوان ایرانی و به زندان بردن دهها هزار معترض نتیجه انتخابات جلوگیری کرد. آن که مصاحبه می کند دکتر صدرنژاد معرفی می شود که دبیر همایش است. ببینید و خود قضاوت کنید! (درباره خواجه نصیرالدین طوسی اینجا را می توانید بخوانید)


فیلم را ببینید!
کودکان را بازجوئی کنید
مبادا اهل چهارشنبه سوری باشند!

آنچه می بینید، بخشی از یکی از برنامه هائی است که برای کودکان سیمای جمهوری اسلامی پخش می کند. مجری سعی می کند یک چیزهائی درباره آنچه که مردم انبوهش را دیده و می بینند و می دانند را با اشاره و در قالب طنز بگوید. بیننده هم دارد. گرچه ادبیاتی که در آن بکار می رود، بخشی از همان ادبیاتی است که در جمهوری اسلامی و بویژه در دوران احمدی نژاد بعنوان ادبیات لمپنی بجای ادبیات مردمی در میان مقامات و دولتی ها و صدا و سیما و حتی مطبوعات وابسته به دولت جا افتاده است.


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@peiknet.com

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

 

   

--------------------------------

 

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

پیام ها و نظرات


یادداشت سردبیر
کودتاچی ها را

پشت روسیه

پنهان نکنیم!


آب از سرچشمه
گل آلوده است

سلام - در رابطه به خبرپیک نت در مورد تبدیل شدن مدارس دخترانه به صومعه، می خواستم به اطلاع برسانم که همین طرح برای دانشگاه های دخترانه هم در نظر است: اینجا را ببینید!

ضمنا سخنرانی علی خامنه ای در مورد جدایی پسران و دختران در دانشگاه ها را هم فراموش نکیند. چون آب از سرچشمه گل آلود است.

می گوید آقای خمینی یکبار آقای خامنه ای را فرستاد نماز جمعه که بگوید ما با جدا سازی جنسیتی دانشگاه ها مخالفیم. حالا آن سبو بشکسته و آن پیمانه ریخته و خود ایشان طراح واقعی دانشگاه تک جنسی است. دقیقه سوم این فیلم را در همین ارتباط ببینید!


ما را هم
سبز ببینید

سلام- من یک دردی در دلم هست که خواستم برای شما بنویسم و آن این که متاسفانه 80 درصد تبلیغات جنبش سبز در داخل و خارج از کشور فقط سیاسی است و چشم به طبقه ی متوسط جامعه دارد. درحالیکه طبقه محروم و پائین که زندگی فقیرانه دارند، بیکار شده اند، بیمه ندارند، کرایه خانه ندارند، پول تحصیل بچه هایشان را ندارند و دهها درد بی درمان دیگر دارند هم سبزاند، اما این دردهایشان در شعارها و تبلیغات جنبش سبز جلوه ندارد. ناامنی اجتماعی، سفره خالی، جنایات در سطح جامعه، بیکاری وحشتناک و دیگر بدبختی های آنها هم شاخه های درخت سبز است. باور کنید هست. خدا پدر آقای موسوی را بیآمرزد که از ما هم یاد می کند.


استقبال باشکوه
در بیرجند را
ببینید و قضاوت کنید

با سلام و خسته نباشید. از بیرجند ایمیل میزنم.

خواستم درباره حضور رئیس دولت کودتا در بیرجند مطلبی رو بگم. بر خلاف تبلیغات گسترده و مخارج آنچنانی برای پوسترها و تصاویر احمدی نژاد در سطح شهر، ایشان با استقبال سرد مردم بیرجند مواجه شد.

بیرجند حدود 400 هزار نفر جمعیت دارد. در استادیوم آزادی این شهر(محل سخنرانی) تنها جلوی جایگاه را توانستند پر کنند! با وجود دهها اتوبوس و جابجایی مردمی که از روستاهای اطراف به بیرجند آورده شدند تعداد  جمعیت هنگام سخنرانی به 2 یا 3 هزار نفر نمی رسید! تازه، شاید 50% هم دانش آموزان مدارس و کارمندان بودند که طبق معمول اجباری و با تهدید آنها را سوار اتوبوس کرده و به محل آورده بودند.

از نیمه شب دوشنبه تا روز بعد اینترنت به شدت مختل و خطوط موبایل در بیرجند کاملا قطع بود. مثل همیشه عده ای بسیجی و کارمند و دانش آموز را به استقبالش بردند !

نکته قابل توجه اینجاست بیشتر مردم بیرجند طرفداران مهندس موسوی و کروبی و در انتخابات به این دو نفر رای داده بودند.

خودتان در فیلم – از اینجا- بینید جمعیت چقدر بود:

با تشکر از شما حتما در سایت قرار دهید تا مردم ببینند. ایمیل و نام من هم محفوظ بماند.موفق باشید


حدس بزنید
سارقان
چه کسانی بودند؟

صاحب طلا فروشی که طلاهای مغازه اش شامگاه دوشنبه در شهر آمل به سرقت رفت گفت: چهار سارق مسلح با دو دستگاه موتورجلو مغازه توقف و با شکلیک چند گلوله شیشه های جلوی ویترین را شکستند و حدود 20 کیلوگرم طلا را بردند. آنها چهار نفر بودند سوار بر دو موتورسکلت. خیلی شبیه موتورسواری هائی بودند که مردم معترض به نتیجه انتخابات را در خیابان ها سرکوب می کردند. آنها یک پارچه با دو سوراخ چشم روی کله خود کشیده بودند. شبیه نیروی انتظامی لباس سیاه.

وقتی وارد مغازه شدند به همه مشتری های داخل مغازه دستور نظامی دادند که با شکم روی زمین دراز بکشند. سپس طلاها را داخل یک کیسه ریختند و رفتند.

بعد از خروج از مغازه نیز برای ترساندن مردم چند تیرهوائی شلیک کردند. این سرقت جمعا 5 دقیقه طول کشید!

محل سرقت راسته طلا فروشان آمل در منطقه پایین بازار این شهر بود که 50 الی 60 طلا فروشی در آن فعال است و بیشتر آنها به سیستم دوربین های مداربسته و امنیتی مجهز هستند، اما سارقان کیسه روی سرشان داشتند. این دومین سرقت مسلحانه از طلا فروشی های آمل در 15 روز گذشته بود و طلافروشی ها بدلیل نا امن بودن بازار مغازه هایشان را باز نمی کنند. 


اقامتگاه مخفی

سلام پیک نت- در خیابان شریعتی تهران، نرسیده به پل سید خندان،  قبل از پارک اندیشه در کوچه شهید محبی، در سالهای اخیر دو ساختمان بلند ساخته اند. یکی از آنها متعلق به سپاه است و تابلویی دارد با عنوان "خوابگاه وزارت صنایع".

این تابلوی صوری است و در واقع این مکان در اختیار سپاه قدس است و از آن برای اقامت کوتاه مدت فرماندهان واحدهای خارج از ایران قدس که برای همآهنگی به تهران می آیند و بر می گردند استفاده می شود. اغلب این مهمانان عرب اند و با اتومبیل های شیشه سیاه به این محل آورده شده و برده می شوند.

لطفا اسم و آدرس ای میل محفوظ بماند


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)