گزارش رسیده به پیک نت

لحظات حمله به جماران

و پرتاب آجر و نارنجک

 

علیه گروه حاکم

منتظر ورود به صحنه

بچه های جبهه و جنگ باشید

 تماس با ما

infos@

.peiknet

com

6 دیماه

1388

27 دسامبر

2009

 

 

 

پیک هفته 107 - آرشیو پیک هفته

منتخب اخبار

 قانون اساسی را

بخوانید و تکثیر کنید


روزشمار

کودتای 22 خرداد

1- لحظات کودتای 22 خرداد

2-  آغاز روز، در 23 خرداد زوتراز طلوع خورشید


3- نشانه های یک خیزش ملی علیه کودتا در ایران


4- بهت و حیرت مردم، از دوشنبه تبدیل به اعتراض شد


5-انقلاب خیابانی برایرسیدن به  آزادی


بشنوید!
میرحسین موسوی

پیروز قطعی انتخابات هستم


مصاحبه تاریخی

ابوالفضل فاتح

رئیس اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی موسوی


3 فیلم سخنرانی اخیر موسوی

1- 2- 3


نماز جمعه

خامنه ای

پس از کودتا 22خرداد


اسناد تاریخی
بیانیه کودتا را
چه کسی نوشت؟

 چه کسی خواند؟


میرحسین موسوی :

مشکلات نظام

 برای مردم آشکار شده

همه مردم برای اطلاع رسانی به یکدیگر کمک کنند. این دولت از نظر مردم مشروعیت ندارد و مردم به آن اعتماد ندارند. مردم باید بتوانند در چارچوب قانون اعتراضات خود را نشان دهند، در غیر اینصورت ما به سمت تقابل های قومی، ملی، مذهبی و قبیله ای خواهیم رفت.


فیلم را ببینید!
پاینده باد ایران ما


شب کودتای 22 خرداد
در ستاد  موسوی چه گذشت؟
شهرزاد همتی


 

گویا ترین فیلم از تهران امروز

عاشورای خونین در ایران

در تهران و اکثری شهرهای ایران، خونین ترین عاشورای حسینی برگزار شد. عاشورائی که همچنان ادامه دارد. در تهران نیروهای نظامی از صبح امروز در خیابان ها و میدان های مهم پایتخت، توسط مردمی که در محلات و خیابان های فرعی اجتماع کرده بودند، درمحاصره قرار گرفتند. خشونت نظامی، که آن را کودتاچی ها دیروز با حمله به حسینیه جماران به اوج خود رسانده بودند، امروز ادامه یافت اما با این تفاوت که مردم نیز هرکجا توانستند و با هر وسیله ای که در دست داشتند به مقابله با آن برخاستند. بدنبال تیراندازی مستقیم به سوی مردم و کشته شدن 5 تن در نقاط مختلف مرکزی شهر تهران، مردم نیروهای نظامی موتور سوار را هر کجا که توانستند محاصره و موتورآنها را آتش زدند. در در چند صحنه که این نیروها بدست مردم افتاده بودند، مردم با گذشتی باور نکردنی و برخاسته از روحیه ملی و ایرانی مانع مقابله به مثل عده ای که خشم جلوی چشمشان را گرفته بودند شدند و آنها را پس از گرفتن باتوم و کلاه ضد شورش و در چند مورد در آوردن لباس ویژه از تن آنها، رهایشان کردند تا بروند و به همکارانشان بگویند: این مردمی که ما آنها را می زنیم و به رویشان شلیک می کنیم، شریف و باگذشت اند. آنچنان با گذشت که ما را که به اسارتشان درآمده بودیم رها کردند.

صحنه هائی از این درگیری ها بصورت فیلم روی شبکه یوتیوب قرار گرفته است که ما یک نمونه از آن را منتشر می کنیم.

خبرگزاری دروغگوی فارس که وابسته به کودتاچی هاست، از رویدادهای امروز تهران اینگونه گزارش داد: تهران آرام است و کسی کشته نشده است. چند گروه که قصد اغتشاش داشتند توسط نیروی انتظامی متفرق شدند!


عبور از پل تاسوعا با شعار

این لشگر حسین است

یاور میر حسین است

نماز جمعه بعد از انتخابات: بنده یک قدم عقب نمی نشینم!

 

تاسوعا همانگونه برگزار شد که انتظار آن می رفت. این که سپاه و نیروی انتظامی در تهران - و بموجب گزارش های انتشار یافته، در تمام شهرهای مهم و حساس ایران- به خیابان ها لشگر کشی کردند نه مهم است و نه حادثه ای تازه. مردم در7 ماه گذشته به این حضور عادت کرده اند. مهم اینست که تحت چنین محاصره ای مردم توانستند هم عزاداری اعتراضی کنند و هم شعارهایشان را بدهند. در تهران تظاهراتی که می توانست منحصر به خیابان انقلاب باشد، در دهها محله و خیابان برگزار شد. این لشگر کشی و خشونت و توحشی که نیروهای سپاه در لباس شخصی و نیروهای انتظامی در جریان سرکوب مردم و جلوگیری از وصل شدن گروه های مردم به هم و رسیدن به خیابان انقلاب از خود نشان دادند، شعارهای مردم را یک گام به جلو برد و در پاسخ به لشگر کشی سپاه، مردم خود را اینگونه معرفی کردند: این لشگر حسین است- یاور میرحسین است!

دهها فیلم و گزارش از حوادث دیروز در تهران و اصفهان و قم و نجف آباد و شهرهای دیگر روی شبکه یوتیوب و سایت ها و وبلاگ ها قرار گرفته است. چنان که تکرار آنها در پیک نت، خبر رسانی نیست، بلکه تکرار خبر است. تنها بعنوان یک نمونه فیلمی را از میان همه فیلم های انتشار یافته انتخاب کرده ایم که از اینجا می توانید ببینید!

آنچه که بعد از حوادث دیروز و بعنوان قطعی ترین ارزیابی و تحلیل از اوضاع ایران می توان گفت اینست که بر خلاف ظاهر حوادث، مردم در حالت تهاجمی اند و حکومت در حالت دفاعی. تهاجم مردم با هزینه ای کمتر از کشته شدن همراه شده است و دفاع حکومت از موقعیت خویش بسیار وحشت زده تر و پرهزینه تر از گذشته. چنان که از وحشت تکرار تظاهرات قم – بمناسبت درگذشت آیت الله منتظری- دیروز حاضر به قبول هر هزینه ای شدند. از جمله بستن "در" مساجد. امری که در اسلام سابقه نداشته و درهای مساجد حتی شبها برای خوابیدن افراد بی سرپناه باید باز باشد. حمله به حسینیه جماران، که هنوز مبل ساده و چوبی آیت الله خمینی روی ایوان آنست، اوج این وحشت و پرداخت هزینه بود. سیمای جمهوری اسلامی حتی گوشه ای از عزاداری توام با تظاهرات مردم را پخش نکرد، اما این سانسور دیگر برای مردم اهمیت ندارد و اساسا چاره ساز هم نیست. چاره ساز نیست چون چه سیما نشان بدهد و چه ندهد، مردم خود به چشم خویش دیده و یا از دیگران می شنوند در شهر چه می گذرد و چه گذشته است.

تاسوعائی پشت سر ماند که حتی اگر یکنفر در خیابان ها نبود، همین لشگرکشی خیابانی و  وحشت زده حاکمیت کودتائی، خود گویای تمام واقعیت حاکم بر ایران بود. حاکمیت بیمناک یک غفلت کوچک و ریختن میلیون ها نفر به خیابان هاست و مردم منتظر یک غفلت حاکمیت برای سرازیر شدن به خیابان ها. دراین میان، هر حادثه و رویدادی می تواند تبدیل به یک فرصت شود. هم حاکمیت کودتائی و هم مردم از این فرصت تا آن فرصت و از این ستون تا آن ستون با هم حرکت می کنند و هر یک در کمین غفلت دیگری!

حاکمیتی چنین وحشت زده و درکمین، حاکمیتی مستقر و با ثبات است؟ هیچکس – حتی دولت های خارجی- چنین ادعائی را نمی پذیرد.


با دیدن این دو فیلم
خود مقایسه و قضاوت کنید راهپیمائی مردمی و راهپیمائی حکومتی

سخنرانی های مسئول اتاق فکر نهاد رهبری
 همبازی های "آقا مجتبی" رویای جنگ در سر دارند!

تعطیل اعتراضی بازار تهران از پنجشنبه شروع شد

محاصره انتظامی بازار تهران


نقل از برخی محافل سیاسی ایران
قم - اصفهان - تهران
مثلثی که از چن
گ حکومت درآمده

حادثه سازی های توام با تهاجم اوباش لباس شخصی به مساجد محل ختم آیت الله منتظری در قم و اصفهان و همچنین حملاتی که به دو بیت آیت الله منتظری و آیت الله صانعی صورت گرفت، هرگز نمی تواند چنان گردوخاکی به پا کند که واقعیات زیر که به نقل از محافل سیاسی ایران می آید در پشت آن پنهان شود:

1- بعد از شش ماه سرکوب مردم و رد تمام درخواست های موسوی و کروبی از وزارت کشور برای صدور مجوز یک راهپیمائی، سرانجام مردم این فرصت حضور را پیدا کردند. در تمام این 6 ماه احمدی نژاد، احمد جنتی، رهبر، فرماندهان نظامی و بقیه خرده ریزهای کودتا مردم را عده ای اغتشاشگر معرفی کرده و مدعی شده بودند که مردم حسابشان را از اغتشاشگران جدا کردند. موسوی و کروبی برای سنجش میزان ادعای آقایان و برای مشخص شدن شمار طرفداران حکومت و طرفداران جنبش بارها تقاضای مجوز راهپیمائی کرده بودند. حتی در ماجرای حکومت ساخته پاره شدن عکس آیت الله خمینی نیز معاون وزارت کشور درخواست مجمع روحانیون مبارز را رد کرد و پاسخ کروبی و موسوی را هم که تقاضای راهپیمائی کرده بودند نداد. یک نمایش مضحک پس از نماز جمعه تهران برپا کردند که سخنگویش را در همین شماره پیک نت معرفی می کنیم. آیت الله منتظری با درگذشت خویش جواز این راهپیمائی را صادر کرد و آنچه در روز دوشنبه در قم اتفاق افتاد بزرگترین تودهنی مردم به حاکمیت بود.

2- تظاهرات دوشنبه در قم نشان داد که 20 سال تبلیغات علیه آیت الله منتظری در شناخت مردم از ایشان بی تاثیر بوده است و سرانجام اشتباهی که درباره آیت الله صانعی می کنند نیز جز همین نخواهد بود.

3- تظاهراتی که روز سه شنبه شیخ محمد یزدی، مصباح یزدی، استانداری قم، با کمک سپاه و نیروی انتظامی و بسیج در قم راه انداختند، ضربه ای به حاکمیت بود که ضربه دوشنبه را کامل کرد. مردم بی اعتناء به رجز خوانی های صدا و سیما خود به چشم خویش دو جمعیت را مقایسه کردند و تردید نیست که در راس حاکمیت کودتائی نیز فیلم ها و عکس های دو تظاهرات را با هم مقایسه کرده اند. یعنی مقایسه فیل با موش! یک میلیون جمعیت در برابر حداکثر 5 هزار طلبه و بسیجی حقوق بگیر و پیاده نظام چماقدار!

4- تظاهرات سه شنبه را چنان شتابزده و وحشت زده سازمان دادند که فرصت نکردند زمینه مذهبی و روحانی این تظاهرات را بسنجند. حتی یک مرجع تقلید و یک روحانی شناخته شده نه از تظاهرات سه شنبه حمایت کرد، نه پیامی برای آن فرستاد و نه در آن شرکت کرد. و این تو دهنی مهمی بود به حاکمیتی که مدعی است سکان یک جمهوری اسلامی را در دست دارد!

تظاهرات سه شنبه به مردم و حاکمیت نشان داد که روحانیت حساب کار خود را روز دوشنبه کرده و به همین دلیل کیلومترها از حاکمیت کودتائی فاصله گرفته است و دیگر روی آنها بعنوان حامی خامنه ای و حامی دولت کودتائی به هیچ وجه نمی توان حساب کرد. این نکته مهمی است که بازتاب آن خواه نا خواه در سپاه و بسیج نمایان خواهد شد و در مجلس خبرگان نیز تاثیر قطعی خود را خواهد گذاشت.

5- آیت الله نوری همدانی، تنها روحانی بود که گفت: «در قم اگر به ولایت(خامنه ای) حمله شود محکوم است.»

سخنان او مهم نبود، مهم آن بود که حتی یک روحانی ساکن قم سخنان او را تائید نکرد. هیچکس محلش نگذاشت.

6- گفته می شود، روز گذشته و بدنبال حمله به مسجد محل مراسم ختم آیت الله منتظری در اصفهان و جلوگیری از رسیدن آیت الله طاهری به این محل، از اصفهان با بیت خامنه ای تماس گرفته شد و برای وی پیام داده اند: "آقا این حرکاتی که در قم و اصفهان کردند برای اینست که راه بازگشت شما را ببندند. هوشیار باشید!"

در یک گزارش محرمانه دیگر که برای وزارت کشور ارسال شده و سپس در شورای امنیت ملی طرح شده تاکید شده: همه شهر – اصفهان- از ماجرای حمله به محل ترحیم با خبر شده اند. این کار اشتباه بود. نفوذ ایشان در اصفهان بیشتر از جاهای دیگر بود. حالا، حتی اگر عده زیادی هم نسبت به این مسائل بی تفاوت بودند، حساس شده و رفته اند دنبال این که منتظری کی بود و چی گفت. این نارضایتی در بازار اصفهان و حتی حوزه اصفهان وسیع گزارش شده است. خطر حرکت مردم از نجف آباد به اصفهان و یا شورش در خود نجف آباد جدی است. تدبیر کنید!

7- از یک محفل سیاسی دیگر نقل شده است که در جلسه بررسی تظاهرات دوشنبه قم در حضور خامنه ای به وی گفته شده: پیام شما بمناسبت در گذشت آقای منتظری اشتباه بود، زیرا باعث شد برای چند ساعت سردرگمی در نیروهای انتظامی و امنیتی بوجود بیآید و مردم در این فرصت ریختند به خیابان ودر شیرازه کنترل از دست ما در رفت. و حالا بعد از تهران، ما قم و اصفهان را هم از دست دادیم!

از همین جلسه نقل می شود که مشاوران خامنه ای گفته اند: اگر آقای منتظری 6 ماه قبل فوت کرده بود، هیچوقت چنین جمعیتی برای او به خیابان نمی آمد!

در این ارزیابی، نوعی توصیه برای "مرگ کشی" کسانی می شود که بیم دارند در آینده حتی بیش از امروز نفوذ در میان مردم پیدا کنند!


عبدالله شهبازی: امروز روز انجام وظیفه است نه سکوت
بازوی صهیونیسم
در ایران سکاندار شده

کسانی که گویی مأموریت‌شان تلاش برای دور کردن هر کس از ایران اسلامی است؛ دیروز هدفشان امثال حیدر علی‌اوف بود و امروز امثال میرحسین موسوی و کروبی و خاتمی و هاشمی رفسنجانی و دیگران و دیگران. اینان در شعار به شدت «ضد صهیونیست‌»اند و در عمل بزرگ‌ترین بازوی صهیونیسم در ایران. چه شد که رهبری را چنین منزوی کردند تا جایی که اکثر مراجع و فقهای سرشناس، حتی آقایان جوادی آملی و امینی و استادی، از حوادث روز کناره گرفته‌اند و اینک کار به جایی رسیده که باید به حمایت آقای نوری همدانی و یکی دو تن دیگر، - تازه اگر آن‌ها نیز حاضر شوند به میدان بیایند-  دلخوش کنیم؟

به تقلب گسترده در انتخابات باور دارم؛ به برنامه‌ریزی برای به عناد کشانیدن آقایان موسوی و کروبی و حتی آقای هاشمی رفسنجانی باور دارم و مقصر را همانان می‌دانم که در نامه به حداد عادل اشاره کردم. این فضاسازان معاند را می‌شناسم و می‌دانم که برخی‌شان مشکوک‌اند و برخی درد جاه و مقام دارند به هر قیمتی. در کجای دنیا و در کجای تاریخ چنین برخوردی به گروهی کثیر از مردم معترض مقبول است و نتیجه مطلوب می‌دهد؟ این چه روشی است برای حل‌و‌فصل مهم‌ترین بحرانی که با بود و نبود یک نظام سیاسی و با حیات و ممات یک جامعه مربوط است؟ در جهنم عقرب‌هایی است که انسان از دست آن‌ها به مار پناه می برد.


آن که رفت و آن که ماند!

اگر از بیم تبدیل شدن به جانشین آقای منتظری نبود به خانه و دفترش حمله نمی کردند. به جای درستی حمله کردند. همان است که کودتاچی ها حدس زده اند و مردم انتخاب!


محمد خاتمی:
فضای سیاسی کشور اگر مناسب تر بود
مردم بسیار وسیع تر
آیت الله منتظری را تشییع می کردند

اطلاعیه آیت الله بیات برای مراسم بزرگداشت آیت الله منتظری
بعد از ظهر امروز (پنجشنبه)
مسجد جامع (سید)  شهر زنجان

فیلم یورش چماقداران به مسجد "سید" اصفهان

فیلم اجتماع مردم اصفهان در مسجد سید این شهر که قرار بود بدعوت آیت الله سید جلال الدین طاهری اصفهانی در آن، مجلس بزرگداشت آیت الله منتظری برگزار شود. با چند تصادف ساختگی و ایجاد راهبندان اجازه رسیدن آیت الله طاهری به این مجلس و مسجد را ندادند و سپس چماقداران و اوباشی که به مردم می گویند "اینها بسیجی اند" به مردم در صحن مسجد یورش بردند. عده ای از مردم درجریان این یورش مجروح شده و به بیمارستان منتقل شدند. فیلم مربوط به صحنه محاصره مسجد توسط چماقداران و سپس یورش به مردم است. آیت الله طاهری اصفهانی، پس از شنیدن خبر حمله به مردم در مسجد "سید" با چشمانی آشک آلود گفت: "من از مردم دعوت کردم بیایند. با مراسم ترحیم یک مرجع تقلید اینگونه برخورد کردند."


چین و امریکا
دو قدرتی که چشم دیدن یکدیگررا ندارند؟
یونگه ولت- ترجمه رضانافعی

وحشت از زمین لرزه عاشورا در سراسر ایران

پس زلزله های زمین لرزه دوشنبه در قم


فیلم را ببینید!
مردم با جسارت می گویند
سیمای بی جسارت پخش نمی کند

دو شنبه ای فراموش نشدنی
که دفتر تاریخ قم را ورق زد
ت. روزبه


بزرگداشت آیت الله منتظری در دانشگاه زاهدان

رای مردم قم کجاست؟


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@peiknet.com

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

 

   

--------------------------------

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

تماس با پیک - تبلیغات در پيك

پیام ها و نظرات


علم الهدا امام جمعه مشهد:

کفران نعمت نکنید!
80 درصد

دختران دبیرستانی
 دوست پسر دارند!


"آقا"

رسید به اینجا!

سلام- من یکی از خوانندگان همیشگی شما هستم واز تلاش همیشگی شما برای اطلاع رسانی ممنونم. راستش بوشهر یکی از شهر هایی است که اصلاح طلب ها اکثرا بیشترین درصد آرا رو کسب می کردند و در سال 76 هم آقای خاتمی بعد از یزد که زادگاه ایشان بود در بوشهر بیشترین  درصد آرا مردم را بدست آوردند. البته بوشهر جمعیت کمی دارد و اکثر مردم یدیگر را می شناسند. بعد از کودتای 22 خرداد هم روز 25 خرداد مردم بوشهر مثل مردم شهرهای دیگر به خیابان آمدند و از ساعت 4 بعد از ظهر تا 12 شب درگیری ها شدید بود. چون شهر کوچک هست دیگر امکان گردهمآیی نیست ولی شعار نویسی در سطح شهر خیلی گسترده است. دیروز یک بنر و پوستر بزرگ در میدان های اصلی شهر نصب کردند که فقط توهین به مردم این شهر و بلکه مردم ایران نیست، بلکه دعوت به جنگ قومی و مذهبی و شاید جنگ داخلی است. تازه، همین شعاری که دوستان و به ظاهر طرفداران آقای خامنه ای  روی بنر نوشته اند معنایش مگر این نیست که دعوای اصلی مردم و حکومت بر سر رهبری ایشان است؟ همین بنر و شعار روی آن مشوق مردم نیست که شعار بدهند: "خامنه ای قاتله، ولایتش باطله" و یا "مرگ بر دیکتاتور". من عکس آن را گرفتم و برای شما فرستادم تا منتشر کنید. این بنر در میدان امام خمینی بوشهر نصب شده که مهمترین میدان شهر است. ساختمان پشت بنر هم ساختمان مخابرات است.  


حساب کارمندان
از حساب مردم
 جدا نیست

با سلام خدمت دست اندركاران سايت پيك نت- من خودم يك كارمند دولت در ايران هستم .چرا اينطور به مردم تلقين می شود كه طرفداران رژيم يا استقبال كنندگان از احمدی نژاد كارمند هستند. مگر كارمندان جزو ملت نيستند؟ درست است كه ما حقوقمان را از دولت ميگيريم ولي ما فقط و فقط خدمتگزار ملت هستيم نه خدمتگزار دولت. خواهشمندم اين مطلب را در سايت درج نماييد – با تشكر

پیک نت- ما تا آنجا که بخاطر داریم – از جمله در گزارش تظاهرات روز خاکسپاری آیت الله منتظری- پیوسته تاکید کرده ایم که دولت سعی می کند با بخشنامه و تهدید مانع پیوستن کارمندان به جمع مردم معترض در خیابان ها بشود. این به معنای غیرهمراه بودن کارمندان با دیگر اقشار و طبقات جامعه نیست و کارمندان نیز در هر زمان و مکانی امکان یافته اند به راهپیمائی های اعتراضی پیوسته اند.


بحث های
 خیابانی

آقایان فهمیده اند هر اتفاقی می افتد باید آماده باشند و نیرو به خیابان بیآورند.  در بحث های میان خودشان می گویند ما اگر بگوئیم 16 آذر است و چندتا دانشجو می آیند و داد و بیدادی می کنند و تمام می شود، آنوقت گول خورده ایم و یکباره در عرض چند ساعت یك میلیون آدم در خیابان جمع می شود. این ماجرای حضور یك عده لباس شخصی در مراسم آقای منتظری هم ناشی از همین فكر بود. علتش هم اینست كه ما دیگر تظاهركننده حرفه ای نداریم، بلکه هر آدمی كه در خیابان رد می شود یك تظاهركننده بالقوه است. كافیست پلیسی و نیروی انتظامی  نباشد. در روزهائی مثل 13 آبان حتی در كوچه پس گوچه ها هم نیرو گذاشته بودند. مثلا دیشب هم در میدان محسنی. تا مردم برای آقای منتظری بیرون آمدند، علیه دیکتاتور شعار دادند و ماشین هایی كه رد می شدند و همه آدم هایی كه آنجا بودند و یا داشتند با عجله می رفتند به خانه و یا به هرجای دیگری، چند دقیقه ای معطل شده و چند بار شعارها را تکرار می کردند و بعد می رفتند. بحث های خیابانی میان نیروی انتظامی و مردم هم خیلی جالب شده است. همین دیشب در میدان محسنی چند نفر انتظامی گیر داده بودند به چند جوان و می گفتند شماها داشتید شعار علیه آقا می دادید. جوان ها هم می گفتند: خیر ما علیه آقا شعار نداده ایم. ما علیه دیکتاتور شعار داده ایم. شما می گوئید آقا دیکتاتور است؟ بعد، شروع شد در باره "ما اهل کوفه نیستیم، پشت یزید بایستیم". نیروی انتظامی می پرسید که چرا این شعار را میدهید و منظورتان کیست؟ جوان ها می گفتند منظورمان یزید است. انتظامی ها می گفتند خیر، شماها علیه آقا شعار می دهید. بچه ها دوباره می پرسیدند: شما می گوئید آقا یزید است؟ و انتظامی ها خودشان هم خنده شان می گرفت. خلاصه اوضاعی است. تظاهرات حرفه مردم شده و حالا بحث های خیابانی هم به آن اضافه شده است.


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)

بازی شیطانی را
همه بخوانید!

با عرض درود و سلام و خسته نباشید به دوستان عزیز پیك نت- از حدود یکسال قبل كه كتاب بازی شیطانی را خوانده ام، این كتاب در دقت و بینش سیاسی من سهم بزرگی داشته است.

با توجه به همسویی سیاست نظامی دولت كودتا با اهداف صهیونیسم بین الملل (اكنون برای این ادعا آنقدر شواهد تاریخی و خبری یافت شده كه مخالفین این ادعا باید برای رد همسویی منافع  مشترک دولت نظامی كودتائی ایران با كلان سرمایه داری در حال بحران مدرك ارائه دهند نه اینكه برای اثبات این ادعا مدرك مطالبه نمایند!) فكر می كنم كه مطالعه این كتاب برای همه، خالی ازفایده نباشد. به عقیده من لازم است در اهمیت این كتاب دوباره تاكید و مطلبی چاپ كنید و همچنین اگر به تیتر آن (پایین ستون سمت راست) بنیاد گرایی در ایران و وهابیت در عربستان و اخوان المسلمین در مصر و طالبان در پاكستان و افغانستان هم اشاره كنید و فقط حماس تاكید نشده باشد،‌ نظر بیشتری به آن معطوف می شود .به امید چاپ پیك نت بصورت روزنامه در ایران كه با خریدن روزانه آن هربار كه به سایت پیك نت مراجعه میكنیم با دیدن پرداخت آبونمان و ناتوانی از پرداخت آن خجالت نكشیم. پیروز و سربلند باشید.