اعتراف بی سیم انتظامی در روز عاشورا
هدف مردم خیابان انقلاب است
با کلانتری ها کاری ندارند!

 

از ابتکارات سردار نقدی
شرکت های سهامی
قمه بدستان و شمشیرکش ها

 تماس با ما

infos@

.peiknet

com

10 دیماه

1388

31 دسامبر

2009

 

 

 

پیک هفته 107 - آرشیو پیک هفته

منتخب اخبار

 قانون اساسی را

بخوانید و تکثیر کنید


روزشمار

کودتای 22 خرداد

1- لحظات کودتای 22 خرداد

2-  آغاز روز، در 23 خرداد زوتراز طلوع خورشید


3- نشانه های یک خیزش ملی علیه کودتا در ایران


4- بهت و حیرت مردم، از دوشنبه تبدیل به اعتراض شد


5-انقلاب خیابانی برایرسیدن به  آزادی


بشنوید!
میرحسین موسوی

پیروز قطعی انتخابات هستم


مصاحبه تاریخی

ابوالفضل فاتح

رئیس اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی موسوی


3 فیلم سخنرانی اخیر موسوی

1- 2- 3


نماز جمعه

خامنه ای

پس از کودتا 22خرداد


اسناد تاریخی
بیانیه کودتا را
چه کسی نوشت؟

 چه کسی خواند؟


میرحسین موسوی :

مشکلات نظام

 برای مردم آشکار شده

همه مردم برای اطلاع رسانی به یکدیگر کمک کنند. این دولت از نظر مردم مشروعیت ندارد و مردم به آن اعتماد ندارند. مردم باید بتوانند در چارچوب قانون اعتراضات خود را نشان دهند، در غیر اینصورت ما به سمت تقابل های قومی، ملی، مذهبی و قبیله ای خواهیم رفت.


فیلم را ببینید!
پاینده باد ایران ما


شب کودتای 22 خرداد
در ستاد  موسوی چه گذشت؟
شهرزاد همتی


 

آنچه برای حکومت باقی مانده، دیروز در برابر چشم همگان قرار گرفت
در تهران 12 میلیونی و از 24 میلیون رای ادعایی احمدی نژاد
حکومت نتوانست
 یک میدان را هم پر کند!

مراسم ختم سناریوی "عصرعاشورا" دیروز در میدان انقلاب برگزارشد. سناریوئی که در انتخابات دوم خرداد 1376 ناکام و نیمه کاره و روی دست سردار ضرغامی مانده بود، با 48 ساعت تبلیغات بی امان صدا و سیما از فردای عاشورای خونین اجرا شد و روز گذشته بین 20 تا 30 هزار نفر را توانستند در میدان تنگ و کوچک انقلاب (24 اسنفند سابق) جمع کنند تا مراسم پایان سناریو برگزار شود. هنرپیشه های این مراسم، مداحانی بودند که از دوران مداحی احمدی نژاد با او همسنگرند و حالا دبیرکلی آنها برعهده حاج حسین ارضی دوست قدیمی احمدی نژاد است.

صدا و سیما و علم الهدا امام جمعه مشهد، که لابد از مشهد جمعیت میدان انقلاب را رصد کرده بود(!) شمار دیروز جمعیت میدان انقلاب را میلیونی اعلام کردند. به گنجشک گفتند: منار.... گفت: یک چیزی بگو که بگنجد!

فرض می کنیم که از جلوی دانشگاه تهران تا بعد از میدان انقلاب هم جمعیت ایستاده باشد و جمعیت تا خیابان کارگر هم سینه کشیده باشد. در این گنجایش یک میلیون نفر می گنجد که تظاهرات میلیونی باشد؟

بحث درباره ادعاهای صدا و سیما نیست. اصلا فرض می کنیم صدهزار نفر را هم در این محدوده جمع کرده باشند. حتی دو برابر این را فرض کنیم. نتیجه اینست: پایگاه حکومت و دولت در پایتخت 12 میلیونی کشور، همین است!

پایگاهی که بموجب گزارشی که درهمین شماره پیک نت می خوانید برای نمایش آن از شهرها و حتی دهات شهرهای اطراف و نزدیک به تهران هم نیرو به تهران منتقل کرده بودند. این جمعیت شامل، دانش آموزان، کارمندان دولت، بسیج تهران، واحد فدائیان بیت رهبری ( لباس شخصی ها)، نیروهائی از سپاه و نیروی انتظامی هم بود. به همین دلیل است که با قاطعیت باید گفت: همین یک میدان جمعیت برای حکومت باقی مانده است.

تازه، جمعیتی که برای انتقال آنها به میدان انقلاب متروی تهران را برایشان مجانی اعلام کردند، پفک و مفک مجانی بینشان تقسیم شد، اتوبوس های شرکت واحد تبدیل به سرویس مجانی تظاهرات شدند و...

بدین ترتیب آن جمعیت میدان انقلاب که بزودی رقم دقیق شمار آنها فاش خواهد شد جمع شد. جمعیتی که کافی بود یک تیر هوائی شلیک شود، تا نه از جایگاه مداحان اثرباقی بماند و نه از خود مداحان و تیم "حیدر حیدر" سردار نقدی، خبری!

گزارش این فتح خیبر را به بیت رهبری برده اند. اگر اندک تدبیر و تعقلی در آن بیت باقی باشد، این جمعیت را مقایسه می کند با جمعیت روز عاشورا و حداقل به خودش پاسخ میدهد که وضع چیست؟ و موقعیت حاکمیت در چه شرایطی است؟ این یک میدان جمعیت، یعنی مشروعیت مردمی؟

با همه امکانات و تبلیغات توانستند یک میدان جمعیت را جمع کنند. این جمعیت را بگذارند در کنار آن جمعیتی که برای رسیدن به خیابان انقلاب، از صبح عاشورا تا غروب شام غریبان حسین زیر ضربات شمشیر و قمه و شلیک گلوله جنگی، پرتاب انواع نارنجک های گازی و خردلی و فلفلی بودند. (بی سیم نیروی انتظامی را در همین شماره پیک نت گوش کنید)

این دو جمعیت با هم برابرند؟ عزم آنها یکسان است؟ انگیزه ها در هر دو به یک نسبت است؟

اگر نیست، که به دهها دلیل نیست، می توان به حساب این جمعیت چک سفید کشید و برای امضای دستگیری و اعدام داد، آن را داد دست امثال جنتی و علم الهدا و احمد خاتمی، روح الله حسینیان و حسین شریعتمداری؟

عقل و درایت چندانی لازم نیست تا با گوش دادن چند باره به تکرار بی حال و بی رمق شعارها توسط مردم وسط میدان انقلاب، در پاسخ به گلوپاره کردن مداحان پشت میکرفن به این نتیجه رسید که: این بلدرچین، دیگر آن بلدرچین نیست!

(وصفی که اطرافیان ناصرالدینشاه بالاخره جرات کردند، در اواخر عمر وی، در توصیف مردم ناراضی و آماده انقلاب مشروطه، با مردم بی رمق سالهای اول سلطنت، با کنایه و مقایسه دو بلدرچین به او حالی کنند و البته به کله اش نرفت.)

آنها که کیسه پفک مجانی گرفتند و با اتوبوس و متروی مجانی و آسوده از هر تعرض و گلوله و دستگیری و شکنجه و اعدام به خانه هایشان بازگشتند، قرار است از حاکمیت دفاع کنند؟ قرار است وقتی امریکا حمله کرد، با متجاوز جنگ نامتقارن کنند؟

آنچه در میدان انقلاب به نمایش درآمد، تابلوی تیره و تاری بود، که نه لبخند پیروزی، که زهرخند شکست و ناکامی را باید برلب بیآورد. آن کس که میداند و خود را به نادانی می زند، به خویش خیانت می کند. میدان انقلاب نشان داد که پشت حکومت خالی شده است. واقعیت اینست!

عربده های علم الهدا در مشهد و جیغ جیغ گوش خراش جنتی در تهران و خط و نشان کشیدن های احمد خاتمی، هیچکدام این واقعیت را نمی تواند پنهان و یا دگرگون کند.

فیلم دو مصاحبه روز بعد از عاشورای  سردار رادان رنگ پریده و احمدی نژاد به لکنت زبان افتاده را ببینید.

مصاحبه سردار به تله خبرنگاران افتاده "احمدی مقدم" را که خبرنگاران را تهدید می کند تا درباره عبور ماشین نیروی انتظامی از روی جنازه مردم سئوال نکنند گوش کنید!

زیردستی ها فهمیده اند اوضاع پس است! می توان باور کرد که بالا دستی ها هنوز نفهمیده اند؟

در پناه قمه کش ها و درمحاصره میلیون ها مردمی که منتظر اولین فرصت اند تا در تهران بریزند بیرون و خیابان انقلاب را از میدان امام حسین تا میدان آزاد فتح کنند، می توان حکومت کرد؟


به روایت یک فرد مطلع
اعلام اعتصاب غذای
علیرضا حسینی، فرزند آیت الله بهشتی

گزارش دریافتی
چه افراد و نیروهائی را
در میدان انقلاب جمع کردند؟

خود را به آب و آتش زدند
تا میدان انقلاب را پر کنند و نشد
!


درباره مطالب مربوط به بیت رهبری
نامه یک روحانی ساکن یزد
به پیک نت و سئوال ما از وی!

در قم چه گذشت؟
منتشر کنید، تا مبادا فراموش شود


در ایران و خارج از کشور
بازتاب گزارش مهم "پشت پرده سیاه بیت رهبری"

حاکمیت ج. اسلامی میان دو تیغ تیز یک قیچی

خطائی انفجاری
پیش بینی 10 رویداد پس از دستگیری رهبران جنبش

فیلم عبور از روی جنازه مردم- نقل از تلویزیون الجزیره
جنایت و کشتارعاشورا
با جنجال سازی فراموش نمی شود

(اینجا)


نماینده پارلمان آلمان:
سرکوبگران جمهوری اسلامی را نباید به اروپا راه داد

از یک گزارش دریافتی
درمیان دستگیر شدگان عاشورا دنبال ردپای بسیج وسپاه می گردند

حرف های جنون آمیز وزیر اطلاعات
تکرار همه راه هائی که
شاه نیز در سال 57 رفت!


فرار مقامات امنیتی بیت رهبری به خارج

پشت پرده های سیاه
 بیت مقام معظم چه می گذرد!

چند روز پس از شایعاتی که درباره از ایران گریختن شماری از مقامات و بویژه افرادی از بیت رهبری به خارج بر سر زبان ها بود، از روز گذشته اطلاعاتی توسط محسن مخملباف فاش شد که در ارتباط مستقیم است با این شایعات، که اکنون از حد شایعه فراتر و به واقعیت تبدیل شده است. اطلاعاتی که مخملباف از قول مقامات امنیتی بیت رهبری که از ایران خارج شده اند فاش کرده، اطلاعات شگفت آوری است. از جمله درباره کلکسیون های علی خامنه ای، قصرهای وی، نقش مجتبی خامنه ای در پشت همه رویدادهای ایران، تمرکز تمام قدرت حکومتی در بیت رهبری. گفته می شود مقامات از ایران گریخته ای که اطلاعات بیت رهبری را فاش کرده و مخملباف آنها را منتشر ساخته، اطلاعات مهمی درباره کودتای 22 خرداد و آخرین اظهار نظرهای علی خامنه ای پیرامون تظاهرات و کشتارهای خیابانی و همچنین اختلافات و مشاجره های تندی که بین وی و هاشمی رفسنجانی روی داده دراختیار دارند. شاید این اطلاعات نیز در آینده فاش شود!(این گزارش تا ساعاتی از روز بصورت کامل در پیک نت نقل شده بود. اما بدنبال پیام های مکرر و انتقاد از طولانی بودن و  گُم شدن نکات اصلی و خبری در آن، پیک نت تصمیم گرفت آن را با صرف وقت، با دقت خلاصه کرده و رئوس مهم ترین نکات را دراختیار خوانندگان خود قرار دهد. در صورت تمایل به مطالعه کامل این گزارش می توانید به وبسایت مخملباف از طریق صفحه پیوندهای پیک نت مراجعه کنید.)


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@peiknet.com

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

 

   

--------------------------------

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

تماس با پیک - تبلیغات در پيك

پیام ها و نظرات


ریش و قیچی
در دست شما!

با سلام و سپاس فراوان- از تلاش روشنگرانه و ارزشمند شما در سایت پیک نت، به سهم خویش تشکر می کنم.

پیشنهاد می کنم برخی از گزارش ها را برای مراکز دولتی بویژه سپاه و ارتش در سراسر ایران ارسال کنیم تا روند آگاهی آنها سریع تر شود.  گزارش آقای مخملباف خیلی مهم و تاثیرگذار است. باید نظامیان را مطلع کنیم برای دفاع از چه کسانی دارند هموطن و همسایه خود را سرکوب می کنند. با بهترین آرزوها برای شما و همه مردم ایران.

کیاکسار کاوه

پیک نت: با تشکر. ریش و قیچی دست شما.


وحشت از خودی ها

با سلام ...من از تبریز گزارش می دهم. دیروز(سه شنبه) تمام ارگان های دولتی را برده بودنند تظاهرات در خیابان. اما تعجب می کنید اگر بنویسم تعداد نیروی انتظامی بیشتر از تظاهر کننده ها بود. درک من و دوستانم اینست که آنها از نیروی خودی هم وحشت دارند.


برای پیک نت
"حیدر حیدر" نکنید!

یکی از آنها که در حسینیه جماران به جمع زنان در سخنرانی خاتمی با شعار "حیدر حیدر" حمله کردند، یک "حیدر" نامه هم برای پیک نت نوشته و فرستاده است. البته چون خیلی "حیدر" است، خودش را معرفی نکرده و به همین دلیل ما مجبوریم آدرس ای میلش را به جای نامش در اینجا بنویسیم. البته میدانیم که همه "حیدر حیدر" ها لباس شخصی دارند و اسم همه شان "حیدر" است. اما تا چه وقت "حیدر" اند؟ لابد یا تا وقتی مزد می گیرند و یا تا وقتی که چشم و گوششان باز نشده و نمی دانند سنگ چه کسانی را به سینه می زنند.

اجر و اجرت اولی ها، با همانها که دسته های "حیدر حیدر" درست کرده اند، اما درباره گروه دوم توصیه می کنیم گزارش مقامات امنیتی بیت رهبری که به خارج گریخته و پرده های بیت را بالا زده و نشان داده اند در آن چه می گذرد را، نه یکبار، بلکه چندین بار بخوانند و اگر به نتیجه دیگری غیر از تهدید زیر رسیدند، بجای تهدیدنامه و حیدرنامه، برای ما بنویسند در جمع آنها چه می گذرد؟ چه کسانی آنها را سازمان داده اند و حقوقشان را از کجا پرداخت می کنند؟ در کهریزک هم ماموریت اجرا کرده اند؟ در اوین چطور؟ و...

اما نامه وارده:

 

«پیک نت، پیک نت. ای مزدور غرب، ای پادوِِی گربه صفت سرویس های جاسوسی اجنبی، تا چند می خواهی با کاسه لیسی اروپایی ها و غربی ها روزگار بگذرانی. چاکران و نوکران نایب امام عصر(ع)، سبزی های گندیده تان را به زباله دان تاریخ انداخته اند و شک نکن بزودی آثار باقیمانده ننگین آنها را هم از دامن این کشور خواهند زدود. اصلا پیک نت و پیک نت  ها ، سگِ که باشند که بخواهند در برابر عظمت ملت ایران و پیشوای بر حق همه آزادگان جهان امام خامنه ای عرض اندام کنند. دور نیست روزی که همه شما اعم از خارج نشین و داخل نشینتان از صحنه روزگار محو شوید و نیست و نابود گردید.. "جاء الحق و زهق الباطل"

من اینجا دست و پای تمامی فداکارانی که در برابر شما ارازل(اراذل) و اوباش اسلحه بکار بردند تا به درک واصل شوید می بوسم که به حق، رحمت الهی را جاری کردند تا دختران و پسران آلوده و فاسدی که به جهنم شتافتند بیش از این دچار گناه نشوند و افسوس که چه بسیار کم … تنها ۸ نفر(؟!) شما را باید همچون برگ درخت بی وقفه برزمین ریخت تا هم درس عبرتی

برای دیگران شوید و هم آلودگی های جامعه کمی زدوده شود. ما پای رهبرمان تا آخر ایستاده ایم»

 

  1- ای میل نویسنده این نامه

 2 - فیلم حیدر حیدرها در جماران

 3- گزارشی درباره بیت رهبری


آدرس های جدید
3 سایت خبری

بدنبال اشکالات فنی که دولت، از بعد از عاشورا برای سایت های کلمه، جرس و پارلمان نیوز بوجود آورد، آدرس های جدید این سه سایت در صفحه پیوندها جانشین آدرس های قبلی شده و قابل دسترسی اند.


نظرات مختلف
در سپاه

با عرض سلام و خسته نباشید- شما این وبلاگ را که متعلق به محمدرضا مدحی، از فرماندهان  سپاه را اگر معرفی کنید مفید است زیرا خوانندگان شما می توانند با نظرات متفاوتی که در درون سپاه وجود دارد آشنا شوند.  فکر می کنم منبع مفیدی است برای مطالعه.

(اینجا)


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)

بازی شیطانی را
همه بخوانید!

با عرض درود و سلام و خسته نباشید به دوستان عزیز پیك نت- از حدود یکسال قبل كه كتاب بازی شیطانی را خوانده ام، این كتاب در دقت و بینش سیاسی من سهم بزرگی داشته است.

با توجه به همسویی سیاست نظامی دولت كودتا با اهداف صهیونیسم بین الملل (اكنون برای این ادعا آنقدر شواهد تاریخی و خبری یافت شده كه مخالفین این ادعا باید برای رد همسویی منافع  مشترک دولت نظامی كودتائی ایران با كلان سرمایه داری در حال بحران مدرك ارائه دهند نه اینكه برای اثبات این ادعا مدرك مطالبه نمایند!) فكر می كنم كه مطالعه این كتاب برای همه، خالی ازفایده نباشد. به عقیده من لازم است در اهمیت این كتاب دوباره تاكید و مطلبی چاپ كنید و همچنین اگر به تیتر آن (پایین ستون سمت راست) بنیاد گرایی در ایران و وهابیت در عربستان و اخوان المسلمین در مصر و طالبان در پاكستان و افغانستان هم اشاره كنید و فقط حماس تاكید نشده باشد،‌ نظر بیشتری به آن معطوف می شود .به امید چاپ پیك نت بصورت روزنامه در ایران كه با خریدن روزانه آن هربار كه به سایت پیك نت مراجعه میكنیم با دیدن پرداخت آبونمان و ناتوانی از پرداخت آن خجالت نكشیم. پیروز و سربلند باشید.