ايران  

        www.peiknet.com

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

6  آبان  1388

infos@peiknet.com

 
 
 

با بیان نگرانی مقامات حکومتی
راهپیمائی 13 آبان
حالت قطعی به خود گرفته!

 
 
 
 

13 آبان چگونه برگزار خواهد شد؟ درحالیکه انتشار هر خبر، اطلاعیه و اظهار نظری در باره شرکت مردم در راهپیمائی سنتی 13 آبان ممنوع اعلام شده، مقامات دولتی و نظامی که نگران شکل گیری یک راهپیمائی مردمی دیگر در ایران اند، خود با اظهار نظرها، تهدیدها و اعلام برنامه های حکومتی برای این روز، به مبلغان راهپیمائی 13 آبان تبدیل شده اند.

سردار "محمدصالح جوکار" رئیس سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان در یک نشست مطبوعاتی اعلام کرده که می خواهد 3 میلیون دانش آموز را برای 13 آبان بسیج کرده و با شعارهای حکومتی به خیابان بیآورد.

خبرگزاری فارس از قول فرمانده سپاه سیدالشهدای استان تهران بنام "علی فضلی" که از اعضای ستاد کودتا و سرکوب خیابانی مردم بوده نقل کرده است که: باید هوشیار باشیم و غفلت نکنیم که روز 13 آبان شیطنت هائی بشود.

این اظهار نظرها، پس از خطبه های آیت الله جنتی در نماز جمعه تهران است که به دولت و فرماندهان نظامی گفت مواظب 13 آبان باشید!

در اصفهان به استقبال 13 آبان رفته اند. یعنی یک مانور اقتدار که نام مستعار "سرکوب" است برپا کرده اند که در همین شماره پیک نت عکس هائی از آن را می بینید.

معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد اسلامی نیز طی بخشنامه ای از مطبوعات  خواسته تا هیچ خبر و اطلاعیه ای را درباره راهپیمائی 13 آبان منتشر نکنند. نکته جالب دراین اطلاعیه آنست که در آن قید شده "بحث انتخابات تمام شده و نباید دوباره زنده شود". بدین ترتیب هم حکومت می داند و هم مردم، که 13 آبان نیز فرصت دیگری است برای مخالفت با کودتای انتخاباتی 22 خرداد!