با پخش هزار گیگاهرتز امواج پارازیت
کودتاچی ها می خواهند
ایران را سراسر "چرنوبیل" کنند!


 


"ایران واچ"
آش حمله به ایران
در این سایت پخته می شود

       پیک هفته 107  -------- 13 آبان 1388  برابر4نوامبر2009

  infos@peiknet.com

 

منتخب اخبار

بشنوید!
میرحسین موسوی

پیروز قطعی انتخابات هستم


مصاحبه تاریخی

ابوالفضل فاتح

رئیس اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی موسوی


3 فیلم سخنرانی اخیر موسوی

1- 2- 3


نماز جمعه

خامنه ای

پس از کودتا 22خرداد


اسناد تاریخی
بیانیه کودتا را
چه کسی نوشت؟

 چه کسی خواند؟


میرحسین موسوی :

مشکلات نظام

 برای مردم آشکار شده

همه مردم برای اطلاع رسانی به یکدیگر کمک کنند. این دولت از نظر مردم مشروعیت ندارد و مردم به آن اعتماد ندارند. مردم باید بتوانند در چارچوب قانون اعتراضات خود را نشان دهند، در غیر اینصورت ما به سمت تقابل های قومی، ملی، مذهبی و قبیله ای خواهیم رفت.


فیلم را ببینید!
پاینده باد ایران ما


شب کودتای 22 خرداد
در ستاد  موسوی چه گذشت؟
شهرزاد همتی


گزارشی از خیابان انقلاب
مردم ایران
بسیج و نیروی انتظامی را خواهند بخشید؟


پارلمان نیوز- پایگاه خبری فراکسیون خط امام مجلس
جزئیات تخلفات انتخاباتی
یک مرجع داخلی نیست که به اسناد رسیدگی کند؟


 

تظاهرات مردمی  امروز علیرغم تمام تهدیدها و محدودیت های نظامی و انتظامی معنائی دارد که حکومت اگر آن را درک نکند، از کاروان جامعه فرسنگ ها عقب است. امروز شماری دیگر از شعارهای دوران انقلاب 57 با جانشین کردن مقامات و شرایط کنونی احیاء شد، از جمله "دولت جنایت می کند- رهبر حمایت می کند." و از شعارهای تازه نیز این شعار با استقبال مردم روبرو شده بود "لا الله الی الله - احمدی لعنت الله.  از میان فیلم های تظاهرات امروز، این نمونه گویاتر از بقیه آن فیلم هائی است که روی شبکه یوتیوب قرار گرفته است. از اینجا

13 آبان

اجتماع دولتی تمام شد

تظاهرات مردمی ادامه دارد!

راهپیمائی 13 آبان در خیابان های اطراف و منتهی به محل سفارت سابق امریکا که توام با درگیری مردم با نیروهای بسیج و سپاه از صبح امروز آغاز شده همچنان (12 ظهر) ادامه دارد، اما اجتماعی حکومتی مقابل سفارت امریکا با سخنان فرمایشی پدر عروس آقای خامنه ای، یعنی حداد عادل تمام شد. حداد عادل حرف های روز گذشته علی خامنه ای را برای دانش آموزانی که به دیدار وی برده شده بودند تکرار کرد و البته چاشنی آن را حمله به خاتمی و موسوی انتخاب کرد! با آنکه سیمای جمهوری اسلامی تماما در خدمت این مراسم تشریفاتی و سفارشی در مقابل سفارت امریکا بود و آن را بزرگ کرد، اما تظاهرات واقعی و وسیع توسط مردمی صورت گرفت که با شعار علیه کودتا و استبداد از صبح امروز خود را با زحمت بسیار به خیابان های اطراف سفارت امریکا و یا مسیرهای منتهی به این سفارت رساندند. حتی ایستگاه های مترو منتهی به این محل را دولت تعطیل کرده است تا مردم نتوانند خود را به این منطقه رسانده و به هم وصل شوند.

درگیری های سپاه وبسیج با مردم،عمدتا با گلوله های گاز اشک آور، گلوله های مشقی و بویژه گلوله های رنگ پخش کن بوده است. هدف از گلوله های رنگ پخش کن شناسائی افراد و دستگیری و شکار آنها در خیابان های فرعی است.

از شهرهای رشت، زاهدان و شیراز نیز گزارش هائی درباره تظاهرات ضد کودتائی امروز مردم رسیده است. در این شهرها نیز مردم بمناسبت 13 آبان از خانه ها به خیابان ها آمدند اما با شعار "مرگ بردیکتاتور". کانون درگیری های امروز تهران میدان 7 تیر اعلام شده، اما گزارش هائی از میدان آرژانتین نیز رسیده است که حکایت از تیراندازی وسیع هوائی برای متفرق کردن مردم بوده است. درجریان این تیراندازی برج بانک ایران ونزوئلا مورد اصابت قرار گرفته و کارکنان آن وحشت زده به خیابان ریخته اند.

آشکار است که تاکتیک نیروهای امنیتی، سپاهی و اوباش بسیجی جلوگیری از متصل شدن گروه های درحال حرکت مردم به یکدیگر و راه افتادن تظاهرات میلیونی در تهران است.


سخنان 13 آبانی خامنه ای
یا میداند و دروغ می گوید
یا بی خبر است و رویا می بافد

بمناسبت فرا رسیدن 13 آبان، چند صد دانش آموز و دانشجوی دستچین شده را به همراه شماری از خانواده های شهدای جنگ فرسایشی با عراق را در مقابل علی خامنه ای به صف کردند تا او برای آنها سخنرانی کند. این دستچین شدگان شماری در میان خیلی عظیم دانشجویان و دانش آموزان متمایل به جنبش سبز نبودند و نیستند و خانواده های شهدا نیز دستچین شدگانی از میان این خانواده ها بودند که یکوقت از میان آنها یکنفر برنخاسته و مانند دیدار رهبر با نخبگان حرف های "سبز" نزند.

آقای خامنه ای در این دیدار سخنان ضد امریکائی گفت، اما چه کسی است که نداند سیاستی که دولت تحت حمایت وی پیش می برد خدمت به امریکاست نه مقابله با امریکا. برای ادامه همین سیاست نیز یک کودتای نظامی روی دست جمهوری اسلامی گذاشته شد که ایشان رهبری آن را برعهده داشت.

علی خامنه ای در شرایطی از قطع مناسبات و مذاکرات با امریکا سخن گفت که در دولت تحت حمایت او بزرگترین مسابقه صد متر سرعت برای زدوبند با امریکا درجریان است. نه تنها برای مذاکرات و زدوبند سیاسی، بلکه همانطور که در مذاکرات ژنو و سپس وین فاش شد، در مقابل امریکا زانو زده و تسلیم اتمی را تا حد تحویل دادن اورانیوم غنی شده در ایران هم پیش بردند.

آقای خامنه ای از استقلال و مقابله با امریکا سخن گفت، اما چه کسی است که نداند در سالهای به درازا کشیده شده رهبری وی، ایران به جمع بزرگترین کشورهای وابسته به امریکا و اروپا پیوسته و مطابق آخرین آمار رسمی که انتشار یافته، میزان واردات سالانه ایران به 70 میلیارد دلار رسمی و چند ده میلیارد دلار قاچاق و غیر رسمی رسیده است. صنایع ملی نابود شده و کشاورزی و دامداری کشور نابودتر از صنایع ملی شده است.

آقای خامنه ای درباره جوانان کشور ادعاهائی کرد که اگر باورش و اطلاعاتش چنین باشد، وای بر او و اگر بلوف زده و دروغ آگاهانه گفته باشد دو چندان وای بر او که هم رهبر است و هم روحانی.

میزان استقلال یک کشور در تولید ملی آن، بی نیازی به خارج و رضایت عمومی مردم آن کشور سنجیده می شود نه در ادعاهای مقامات حاکم.

از زبان ایشان بخوانید تا بدانید تا چه مرحله ای با اوضاع کشور بیگانه است و یا تا چه حد و میزان میداند اما دروغ می گوید. ایشان در این سخنرانی گفته است:


فیلم را ببینید!
تهرانی ها دیشب با فریاد "الله اکبر"
یکدیگر را برای راهپیمائی امروز خبر کردند!

شب گذشته در محلات مختلف تهران، یکبار دیگر بانگ "الله اکبر" برخاست. "الله اکبر" شب گذشته بانگ خبر رسانی مردم به یکدیگر برای شرکت در مراسم 13 آبان و راهپیمائی همین روز تا مقابل سفارت سابق امریکا بود. بام خانه ها، یگانه رسانه ملی است که مردم از آن برای خبررسانی به هم استفاده می کنند. شب گذشته از مناطق مرکزی، شمالی و شمال غرب تهران خبر مربوط به "الله اکبر" گسترده مردم را دریافت داشتیم. همچنین اخباری را که مربوط به برخی درگیری ها در محلات بود. این درگیری ها را دسته های بسیجی که برای ایجاد رعب و وحشت وارد کوچه ها شده بودند بوجود آوردند. مردم بیش از تمام شب های پس از کودتای 22 خرداد چراغ ها را خاموش کردند تا شکارچیان شب، کسی را شناسائی نکنند. از خيابان هاشمی به ما خبر رسید که چند دسته بسیجی که در میان آنها اوباش خود محل نیز حضور داشتند به یک ساختمان که بیش از ساختمان های دیگر از آنجا بانگ الله اکبر بر می خاست حمله کردند. مردم نیز با استفاده از تاریکی دست به حمله متقابل زدند. گفته می شود بسیجی ها تا پایگاهی که در یکی از مساجد محل داشتند عقب نشستند و مردم این پایگاه را محاصره کردند.

به محض دریافت اخبار تکمیلی آن را منتشر خواهیم کرد. فیلم و صدای الله اکبر در یکی از محلات را که روی شبکه یوتیوب قرار گرفته می بینید و می شنوید.

(کاریکاتور بالا از نیک آهنگ کوثر استو)


3 مسیر حرکت
به سمت سفارت سابق امریکا

1- میدان هفتم تیر به سمت خیابان طالقانی و سفارت سابق آمریکا

2- خیابان فلسطین به سمت سفارت سابق آمریکا

3- تقاطع خیابان شریعتی و طالقانی به سمت سفارت سابق آمریکا


در راهپیمائی امروز
تعرض به هیچ سفارتخانه ای
در برنامه جنبش سبز نیست!

فیلم را ببینید!
مشق شعار و اعتراض در مدارس

اینجا حیاط یکی از مدارس تهران است و آنها که علیه کودتا و به نفع موسوی شعار می دهند همه دانش آموزاند. هر اندازه که حکومت در مقابل مردم خیره سری بیشتری از خود نشان میدهد و ادعاهای پوچی نظیر ادعاهای رهبر در سخنرانی 12 آبان تکرار می شود، جنبش اعتراضی گسترده تر می شود و شعارها رادیکال تر. رهبر در سخنرانی 12 آبان می فرماید انقلابیون قدیمی پیر و فرسوده شده اند و نسل جدید انقلابیون به میدان آمده اند. منظور او از نسل قدیمی لابد رفسنجانی و خاتمی و صانعی و منتظری و نبوی و دیگر زندانیان کودتای 22 خرداد است و البته از نسل جدید انقلابی هم نظرش اینهائی که دراین فیلم می بینید و شمارشان به چند میلیون می رسد نیست، بلکه آن چماقداران و تجاوز کنندگان به دختران و پسران بازداشتی، بازجوها و اعتراف گیرها، مروجان خرافات، مداحان و قمه کش هاست. و البته خودش که به مرز 70 سالگی رسیده و پرچمدار این باصطلاح انقلابیون است. این فیلم را هم بعنوان نمونه ببینید!


بیانیه محسن میردامادی از زندان اوین
تصرف سفارت امریکا
آنهائی که مردم قبولشان ندارند
دیروز مخالف بودند و حالا مدافع شده اند!

عدم محبوبیت یا مقبولیت برخی چهره ها و افراد که برخلاف دیدگاهها و عملکردهای گذشتۀ خود، تازه امروز به شعارهای سی سال قبل مردم رسیده اند، نباید باعث نادیده گرفتن واقعیات و ضرورت های آن زمان و تردید نسبت به اصالت و درستی مواضع مبتنی بر آنها شود.


13 آبان علیه استبداد و استکبار
دولت کودتا، فرش استبداد را
زیر پای امریکا پهن کرده است
عطاء الله مهاجرانی


حمله ای در تدارک است؟
آغاز دوباره تفسیرهای جنگی
در سایت خبری "موساد" اسرائیل


احمدی نژاد کیست که ملت
باید چنین هزینه برای او بدهد؟
امید


بازرسی کل کشور دست گذاشت روی واگذاری مخابرات به سپاه
مخابرات ایران در گلوی سپاه گیرکرده


روز شمار خبری پیک نت - 1
لحظات کودتای 22 خرداد

میرحسین موسوی:
از زندان خبر می رسد

گفتمان چالش برانگیز
میان بازداشت شدگان و بازجوها

کروبی:
مردم محکم بایستند
وضع کنونی داوم نخواهد  داشت

از 3 تا 14 میلیارد تومان را به جیب زده
فرار از ایران
با لیست حقوق بگیران "نهاد..."


سرانجام دو انتخابات ریاست جمهوری درایران و افغانستان

اولی عامل سپاه پاسداران ایران

و دومی عامل ارتش امریکا و ناتو


قرارگاه ثارالله
بازوی اجرائی کودتای 22 خرداد
و عامل سرکوب، کشتار و شکنجه

روزنامه اعتماد متن مصاحبه ای را منتشر کرده که "فاطمه استیری" با اسماعیل کوثری نایب رئیس کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس هشتم و جانشین سابق قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انجام داده است. از آنجا که این گفتگو، گفتگوئی است بسیار با اهمیت آن را عینا و برای ثبت در آرشیو پیک نت منتشر می کنیم. زیرا معلوم نیست تا چه وقت روی آرشیو روزنامه اعتماد باقی بماند و  اساسا روی آرشیو آن برود!

اما اهمیت این گفتگو در چیست:

1- این گفتگو نشان میدهد که چه کسانی را بعنوان نمایندگان مردم به مجلس بردند و در  مهم ترین کمیسیون آن نشاندند. این افراد جانشین میردامادی و آرمین شدند که در مجلس ششم همین کمیسیون را اداره می کردند. بقیه اعضای فراکسیون یکصدنفره سپاه در مجلس هشتم نیز کسانی اند مشابه کوثری. مجلس نهم را کودتاچی ها می خواهند با کوثری ها پر کنند.

2- از جمله اعضای اصلی کمیسیونی که برای رسیدگی به حوادث بعد از انتخابات تشکیل شده بود، همین سردار کوثری است که مصاحبه اش را می خوانید.

3- نگاه سرکوبگرانه سردار کوثری به سازمان ها و احزاب سیاسی و اطلاعات ناقص و نداشته ای که بموجب آنها اظهار نظر می کند نیز بسیار مهم است. از جمله تصور می کند در تاجیکستان انقلاب مخملی شده و امریکا هم این انقلاب را کرده!

4- قرارگاه ثارالله، بازوی نظامی و امنیتی است و دستگیری های مهم سیاسی که همزمان با آغاز کودتا صورت گرفت و دهها چهره سیاسی و روزنامه نگار راهی زندان ها شده و رفتند زیر شکنجه و اعتراف گیری، همگی توسط همین قرارگاه انجام شده است.


سرمقاله راه توده
فعالیت اتمی- سیاست نظامی
با اولی موافق و با دومی مخالفیم


حرکت به سوی سفارت سابق امریکا
 جنگ روانی کودتاچی ها با راهپیمایان واقعی 13 آبان

آیت الله سرلشگر عزیز جعفری!
فتوای جدید سرلشگر العظمی
عزیز جعفری فرمانده سپاه

عطاءالله مهاجرانی


جنبش سبز ایران را
چگونه می توان "روئین تن" کرد؟


نوشته جدید عبدالله شهبازی
قتل های سیاسی در موسسه ای بنام "چپ نو" طراحی و اجرا شد

گفتگوی دبیرستاد مبارزه با قاچاق کالا
حجم واردات سالانه به 70 میلیارد دلار رسید
به همین نسبت نیز واردات قاچاق داریم


محمد خاتمی:
 بپذیریم که جامعه دچار بحران شده


سفر اردوغان به پاکستان و ایران
احیای پیمان نظامی سنتو
از احتمال تا واقعیتی ممکن


مذاکرات اتمی با ایران
یا تسلیم بلاشرط و یا پذیرش اجماع جهانی

آیت الله منتظری:
تسلیم به خواست اکثریت یگانه راه پایان بحران است!


وحشت بزرگ از آینده
تهیه گزارش بحران از سوی نظامی ها برای رهبر

عبدالله شهبازی: کسی اوضاع کنونی را با ثبات نمی داند

انفجار قریب الوقوع است! از هر منفذی بخاری بیرون می زند


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@peiknet.com

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

 

   

--------------------------------

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

تماس با پیک - تبلیغات در پيك

پیام ها و نظرات


اسناد ایران را

اینجا منتشر می کنند

سلام- سایت زیر توسط دانشگاه ویسکانسین از سال ۲۰۰۳ راه افتاده است.  این کار پول بسیاری می‌خواهد که یک دانشگاه بی‌ اهمیت معمولا چنین بودجه ای ندارد. در طول این چند سال همیشه لحن این سایت جنگ طلبانه بوده و این که جمهوری اسلامی بدنبال سلاح اتمی است و مورد اعتماد نیستند. مستندات آنها نیز اغلب سخنان احمدی نژاد است. به هر حال این سایت جامع ‌ترین آرشیو فعالیت های هسته ای، موشکی، شیمیائی و غیره در ایران را با اسنادی منتشر می کند که فکر می کنم عمدتا توسط مقامات نظامی و غیر نظامی مرتبط با فعالیت های اتمی و نظامی ایران که از ایران گریخته اند و یا ربوده شده اند تهیه می شود. آدرس این سایت چنین است:

http://www.iranwatch.org

بورسیه های

سپاه و اطلاعات

باسلام و خسته نباشید!

در رابطه با بورسیه و پذیرش دانشجویان خارجی، مواردی از درخواست مدارک متقاضی مستقیم از سفارت وجود دارد که نشان میدهد اکثر آنها از افراد سپاه و اطلاعات هستند. بعنوان مثال برای شخصی بنام رستمی از تبریز درخواست پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد شده که معلوم شده است کارمند سپاه و فردی اطلاعاتی و از سرکوبگران شناخته شده تبریز است. اطلاعات جامعی درمورد وی وجود دارد که برایتان ارسال خواهم کرد.


13 آبان در برلین

ایرانیان مقیم برلین، همگام با مردم داخل کشور قرار است روز 13 آبان اجتماعی اعتراضی برپا کرده و یکباردیگر حمایت خود را از جنبش ضد کودتا در داخل کشور اعلام دارند.

محل تجمع  Breitscheidplatz   Gedächtnis - Kirche    و زمان آن چهار شنبه 13 آبان  1388( 4 نوامبر 2009 ) ساعت 18  اعلام شده است.


چه شعاری بدهیم؟

با سلام- لطفا به موضوع شعارهای روز 13 آبان نیز بپردازید. در روز 13 آبان مردم باید چه شعاری بدهند؟ یقینا در این روز مردم شعار درود بر امریکا سر نمی دهند بلکه باید علیه تسلیم احمدی نژاد و خامنه ای به خواسته كشورهای غربی و امریکا شعار بدهند و سیاست های ماجراجویانه آنها را محکوم کنند. دنیا باید بفهمد که مردم ایران از دیكتاتوری داخلی و استكبار جهانی، هر دو به یك اندازه نفرت دارد.


مرگ عجیب
دکتر ترحمی

سلام- دکتر مصطفی ترحمی عضو گره زیست شناسی شاخه جونده شناسی دانشکده علوم دانشگاه فردوسی مشهد در یک حادثه سئوال برانگیز جان خود را از دست داد. وی که از رهبران جنبش اصلاحات در خراسان بود روز جمعه گذشته برای نمونه برداری به دماوند می رود، اما اعلام شده که وی و دو دانشجوی دانشگاه تهران و راننده همراه وی در مسجد شهر دچار گاز گرفتگی شده و فوت کرده است! هیچکس در دانشکده مرگ دکتر ترحمی را عادی و ناشی از یک رویداد طبیعی ارزیابی نکرده است.

من شاهد زنده
زندان دژبان هستم

من یکی از خوانندگان سایت شما هستم. چند روز پیش خبری که شما درباره زندان زیر دژبان تهران نوشته بودید خواندم و خیلی حال کردم که این خبر را منتشر کرده بودید، اما دیدم در بالاترین یک عده ای که علیرغم بی اطلاعی و بی خبریشان دوست دارند درباره هرچیزی اظهار نظر کنند آنجا نوشته بودند این خبر خالی بندی است. البته شاید هم خود افراد وابسته به حکومت اینطور پیام ها را می نویسند تا راه اطلاع رسانی به مردم را ببندند.

من جواب آن پیامگذاران را در بالاترین دادم و همان پاسخ را برای شما هم می فرستم تا در تکمیل خبر قبلی تان باشد.

«این خبر کاملا درسته! من خودم در ستاد فرماندهی دژبان ارتش سرباز بودم. بخشی از این پادگان زندان مخفی دستگاه امنیتی رژیم است. عوامل زندان با لباس ویژه و بدون هیچ مانعی از داخل دژبان عبور می کردند! در جه دارهای رسمی می گفتند که محوطه زیر پادگان زندان مخفی حکومت است! ستاد فرماندهی دژبان ارتش در خیابان جمالزاده واقع است !این زندان یکی از مخوف ترین زندان های امنیتی است که تا کنون از چشم همه دور مانده بود! این یک زندان رسمی نیست بلکه زندانی است مخفی. پیروز باشید)


خبر این پادگان
را هم منتشر کنید

سلام- در جنوب ورامین - پائین تر از روستای قلعه بلند- منطقه ایست به نام سیاه پرده. از سیاه پرده به سمت جنوب شرقی به منطقه ای میرسیم به نام سیاه کوه. دوازده کیلومتر به سمت جنوب سیاه کوه و در شرق کله کوه پادگان بزرگی در وسط بیابان قرار دارد که متعلق به سپاه است. دور این پادگان دیوارهای بسیار بلندی کشیده اند و در بزرگ آن بطرف جاده باز می شود.

تردد کامیون های کمپرسی به این پادگان مستقیم از طرف کویر به داخل پادگان است. تعداد کمپرسی بیشتر از نفر در این پادگان تردد میکند.

این اطلاع را منتشر کنید تا اگر دیگران جزئیات بیشتری را میدانند در اختیارتان بگذارند.

نمکدان را شکست!

باسلام و خسته نباشید! دکتر "ورسه ای" رئیس سابق جبهه مشارکت گیلان و رئیس دانشگاه گیلان در دوره خاتمی به اجبار بازنشسته شد و از تدریس محروم گردید. دکتر ورسه ای استاد ممتاز رشته ریاضی و از دوستان قدیمی محمد خاتمی است که رئیس جمهور سابق اصلاح طلب ایران احترام بسیار زیادی برایش قائل بود.

رییس فعلی دانشگاه گیلان (دکتر حاتم زاده) که حکم بازنشستگی اجباری رئیس سابق خویش را امضا کرده است، در دوران اصلاحات و با کمک های دکتر ورسه ای که ریاست دانشگاه گیلان را بر عهده داشت، توانست از بورسیه دولتی استفاده کرده و در انگلستان دکترای خود را دریافت کند. البته نه از  نوع دکترای کردان!


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)