وسعت جبهه ضد کودتا را حفظ باید کرد
جنبش مردم فراتر رفته
که نیازمند شعارهای تازه باشد؟


 


تظاهرات و اعتراضات، همزمان با زندگی عادی
دو میدان ولیعصر و ونک
کانون مقاومت 55 روزه مردم

       پیک هفته 107  --------  18 مرداد 1388  برابر  9 اوت 2009

  infos@peiknet.com  

منتخب اخبار

بشنوید!
میرحسین موسوی

پیروز قطعی انتخابات هستم


3 فیلم سخنرانی اخیر موسوی

1- 2- 3


اسناد تاریخی
بیانیه کودتا را
چه کسی نوشت؟

 چه کسی خواند؟


میرحسین موسوی :

مشکلات نظام

 برای مردم آشکار شده

همه مردم برای اطلاع رسانی به یکدیگر کمک کنند. این دولت از نظر مردم مشروعیت ندارد و مردم به آن اعتماد ندارند. مردم باید بتوانند در چارچوب قانون اعتراضات خود را نشان دهند، در غیر اینصورت ما به سمت تقابل های قومی، ملی، مذهبی و قبیله ای خواهیم رفت.


فیلم را ببینید!
پاینده باد ایران ما

شب کودتای 22 خرداد
در ستاد  موسوی چه گذشت؟
شهرزاد همتی

گزارشی از خیابان انقلاب
مردم ایران
بسیج و نیروی انتظامی را خواهند بخشید؟

پارلمان نیوز- پایگاه خبری فراکسیون خط امام مجلس
جزئیات تخلفات انتخاباتی
یک مرجع داخلی نیست که به اسناد رسیدگی کند؟

 

گفتگوی "یونگه ولت" با علی خاوری رهبر حزب توده ایران
جنبش اعتراضی مردم
آغازی است بر پایان حکومت مطلقه

تقلب سبب خشم عمومی مردم شد و در پی آن واقعیات خونین و دردانگیزی در زندگی سیاسی کشور ما رخ داد که سبب گشت اعتماد مردم به دولت بکلی و بگونه‌ای بازگشت ناپذیر از بین برود. جنبش کنونی در میهن ما، تمام اقشار جامعه را در بر گرفته است. مردم خود و کشور را با مخاطراتی روبرو می‌بینند که در درجه اول ناشی از ندانم کاری،اراده گرائی، ماجراجوئی و مردم فریبی حکومت است. مردم نگران عواقب این سیاست برای وضع  خود  و آینده کشور  هستند. جنگی سخت  میان دوجبهه درگیر است. در یک سو  مرتجع ترین رهبران مذهبی در جناح حاکم  و هوادارانشان قرار دارند و در سوی دیگر جبهه‌ای  وسیع  از مردمی که از حق خود مبنی بر حق انتخاب دفاع می‌کند  و معتقد است کشور باید به گونه‌ای دیگر اداره شود. این ماهیت و هسته مرکزی جنبش کنونی است.



گفت و گو با محمدرضا خاتمی
وقت بیداری می گذرد
55 روز خواب خرگوشی کافی است

کودتای مخملی که توسط آنها برنامه ریزی شده بود، شکست خورده. این قدرت نمایی که افراد را به دادگاه می آورند اعتراف می گیرند دلیل شکست آنها است. جنبش اجتماعی آنقدر قوی است که همه را به دنبال خودش می کشاند. جریان تقلب در انتخابات خیلی از پرده ها را از چشم ها کنار زد و خیلی از رودربایستی ها را هم از بین برد. شواهد و قرائن حاکی از این است که دستگیری ها زیر نظر قرارگاه ثارالله بوده است. از نگاه آنها مجموعه اتفاقات و فعالیت های گروه های سیاسی برای شرکت در انتخابات، انقلاب مخملی است. ما می گوئیم وقتی ادعا می کنید قبل از انتخابات از همه چیز خبر داشتند چرا این افراد را دستگیر نکردید. اگر می دانستید این انتخابات انقلاب مخملی است چرا تایید صلاحیت کردید؟ کسی که قرار بوده عامل انقلاب مخملی شود چرا از شورای نگهبان تایید صلاحیت گرفت؟ پرسش ما از آقایان این است که این چه اوضاعی است که در داخل درست کرده اید که با هفت شبکه تلویزیونی و ده ها شبکه رادیویی 24 ساعته شبکه تلویزیونی مثل بی بی سی که دوسوم برنامه هایش هم رقص و آواز است می تواند کشور را به هم بریزد؟ اینها چون با حرکت عظیم و متحد مردم روبه رو شدند به دنبال متهم بودند. فکر می کردند این حرکت عظیم را جبهه مشارکت شکل داده یا آقای موسوی سازماندهی کرده است. من دلسوزانه می گویم اگر طرفدار نظام هستید چشمان تان را روی واقعیت ها باز کنید و ببینید در درون جامعه چه می گذرد. این درست نیست که سناریویی نوشته شود، بعد از 22 خرداد بخواهند خود را با آن تطبیق دهند. بالاخره روزی مشکلات آنقدر جدی می شود که باعث شکست می شود.


تفاوت میان
پلیس ایران و پلیس سوئد

نزدیک به 2 هفته است که در "استکهلم" پایتخت سوئد  بعنوان همبستگی با مردم ایران، پلیس این کشور، بر خلاف پلیس ایران بعنوان همبستگی با مردم معرض به کودتای انتخاباتی دستبندهایی با رنگهای پرچم ایران به دستهایشان بسته اند. روی این دستبندها نوشته شده "دوست ایران".

ضمنا روز 3 شنبه 4 آگوست نیز تظاهراتی برای همبستگی با مردم داخل کشور با گردهمایی  زنجیره انسانی از میدان مرکزی شهر تشکیل و سپس به سوی مدبورگ پلاتس در بخش جنوبی شهر استکهلم به حرکت درآمد. در طی راه بر تعداد جمعیت تظاهر کننده پی در پی افزوده می شد و در مجموع  جمعیتی بین 1000 تا 1500 نفر در آن شرکت کردند.


صحنه هائی
که هرگز از یاد ملت نخواهد رفت!

رای 19 میلیونی موسوی
دوباره از دهان ابطحی در دادگاه در رفت

 محمد علی ابطحی، پریشان و گیج، حرف هائی در جلسه اول نمایشی که کودتاچی ها بنام دادگاه برپا کرده اند زد که وقتی چند بار آنها را گوش کنید، به نکاتی که تائید کننده این پریشان گوئی است بر می خورید. او که دقیقا میداند که در وزارت کشور آراء ثبت شده واقعی – علیرغم همه تقلب ها و رای سازی ها در حوزه های رای گیری و حتی نگرفتن رای مردم – 19 میلیون برای موسوی بوده است. این رقم را به نقل از یک منبع موثق در وزارت کشور، پیک نت در شماره 23 و 24 خرداد خود منتشر کرد. ابطحی در نمایش دادگاهی، دوباره از دهانش رای 19 میلیونی موسوی در می رود و سپس بیم زده از بازگشت به زندان و تکرار شکنجه ها، آن را اصلاح می کند. خود ببینید و بشنوید!


موسوی امروز به اصفهان می رود؟

روز گذشته فیس بوک میرحسین موسوی را بستند. همزمان با این اقدام که چند بار وصل و قطع نیز شد، در تهران و اصفهان شایع شد که بدعوت آیت الله طاهری، قرار است میرحسین موسوی امروز (شنبه) از اصفهان دیدار کند. تلاش روز گذشته ما برای دست یابی به منابعی که بتوانند این شایعه را تائید یا تکذیب کنند بی نتیجه ماند و به همین دلیل به همین چند خط بسنده کردیم.


نامه دریافتی
آغاز موج جدید
افشاگری درباره فرماندهی سپاه

مثلث مجتبی، وحید و فیروزآبادی از دو سال پیش و با برکناری سرلشگر رحیم صفوی و برگماری سرتیپ سپاه عزیز جعفری، که علی خامنه ای به او درجه سرلشگری داد، مقدمات کودتای امروز را فراهم ساختند. او به دلیل موج گرفتگی سر درد همیشگی و مزمن دارد و بر خلاف سردار رشید و یا رحیم صفوی و حتی محسن رضائی، روحیه تسلیم و فرمانبری کورکورانه دارد و اساسا به همین دلیل نیز مثل توطئه او را در فرماندهی سپاه بالا کشید. به گونه ای که وقتی او را فرمانده سپاه کردند، همه فرماندهان سپاه که روحیه و توانائی های محدود او را می شناختند حیرت زده شدند.


بار دیگر وحشت از نماز جمعه هاشمی
سانسور نماز جمعه دیروز تهران
وحشت از نماز جمعه آینده تهران!

دیدار با یک فرمانده بسیج در جنوب تهران
شک و تردید در پادگان ها
به تشنجات قهری خواهد کشید!

بیانیه پیروان  رهبری
شتر کودتا، برای زانو زدن
به در خانه عسگراولادی رسیده!

چاقو کش های حرفه ای
از ستاد انتخاباتی احمدی نژاد شروع کردند
به کشتار خیابانی بعد از انتخابات رسیدند

سیامک زند

دوشنبه 12 امرداد
صحنه های فراموش نشدنی
از جدال خیابانی مردم و ماموران

هاشم آقاجری:
مردم حماسه سبز را آفریدند
کودتا ننگ سیاه را با خود آورد

دیدار با خانواده بهزاد نبوی
کودتا نه جمهوریت را باقی گذاشت
نه اسلامیت نظام را باقی می گذارد

ملاقات دردانگیز با عبدالله مومنی در اوین
این کودکان وقتی بزرگ شدند
از این دوران کودتائی چه خواهند گفت؟

فیلم را درپایان خبر ببینید
چهلم "کیانوش" در کرمانشاه

برای حضور در تظاهرات
راه های مقابله با شلیک
اشک آورهای جدید نیروی انتظامی

ادامه حضور خیابانی نیروهای سپاه و انتظامی و بسیج، بتدریج زمینه فرسودگی روحی و اختلافات درونی میان آنها را موجب خواهد شد

وحشت کودتاچی ها
از یک لحظه غفلت
و شکل گیری تظاهرات غیر قابل کنترل


فرماندهان خواب آرام دارند؟

این 4 تن از جمله اعضای شورای کودتای انتخاباتی اند. سرلشگر فیروزآبادی با چفیه فلسطینی و موی رنگ کرده متمایل به خرمائی، عزیز جعفری فرمانده کل سپاه که با آقاوحید پیشکار آقا مجتبی پسر خامنه ای در حال گفتگوست و بالاخره احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی که بازداشتگاه کهریزک یک برگ از پرونده اتهامی اوست. عکس مربوط به مراسم تحلیف احمدی نژاد در مجلس است.


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@peiknet.com

 

آدرس پستی

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

 

   

--------------------------------

Site Meter

 

تماس با پیک - تبلیغات در پيك

پیام ها و نظرات

4 شنبه
در شهر کُلن

با درود فراوان وخسته نباشید به شما.

من فربدهستم از آلمان. مى خواستم این خبر را درپیک نت داشته باشید که در گردهمایى روز چهارشنبه پنجم آگوست در شهر کلن اعلام شد که هفته آینده روز چهارشنبه دوازدهم آگوست ساعت ١٨ راهپیمایى در این شهر علیه شرکت هاى زیمنس، دایمرکرایسلر، نوکیا وبقیه آنهایى که به حکومت ایران تجهیزاتى براى سرکوب مخالفان فروخته اند، به دعوت دانشجویان آلمانى وهمچنین دانشجویان ایرانى مقیم آلمان برگزارخواهد شد.


فارسی شکسته
کمر ما را می شکند!


درباره شعارها


در پالایشگاه تهران
چه می گذرد!


امکان و احتمال سوم


با کدام شعار
برای چه هدفی؟


نقش آفرینی
سلطنت طلب ها
و کمونیست کارگری ها


به چشم خودم دیدم


چهارشنبه سوری
در سوله کهریزک


من "دشمن" بودم
و خود نمی دانستم


"ذبیح ترکه"
در خدمت کودتا!


جنبش سبز
زیر چادر


باور نکنید که در
تبریز خبری نیست


اخبار را
با دقت بخوانیم!

میترا- شما در اوج خبر ها علیه دولت کودتا در بالای صفحه سایت خود نوشته اید که هواپیمای سقوط کرده را در زمان شاه گرفته اند. یعنی  دولت کودتا کاملا بیگناه است .در ضمن کارخانه تبرک را هم همه میدانند وابسته به رژیم است.

در مجموع از زحماتی که برای انتشار اخبار می کشید تشکر می کنم . اما فکر میکنم هر نامه ای را نباید در سایت گذاشت .

با تشکر و سپاس

با سلام!

خواننده گرامی، متاسفانه شما خبر یا نامه مورد اشاره خودتان را با دقت نخوانده اید. نه ما نوشته ایم هواپیما را زمان شاه تحویل گرفته اند و نه نویسنده آن نامه. کجا نوشته ایم هواپیما را در زمان شاه گرفته اند؟ این هواپیما- توپولوف- در زمان ریاست جمهوری رفسنجانی گرفته شده و ضمنا بحث به هیچ وجه بر سر زمان تحویل هواپیما نیست. بر سر نوع هواپیما هم نیست. بحث بر سر بی لیاقی و باند بازی، کارهای امنیتی و حتی بازی با جان مردم برای ایجاد انحراف در افکار عمومی ضد کودتاست. ضمنا ما اشکالی در انتشار نامه خوانندگان نمی بینیم. همانگونه که در انتشار پیام شما نمی بینیم. این پیام ها و نامه ها به ما و خوانندگان امکان میدهد که با دقت و کنجکاوی بیشتری مطالب را بخوانیم.

موفق باشید- پیک نت


راهنمائی برای
باز کردن پیک نت


فارسی را
کتابی بنویسید!

دوستان محترم که پیام ارسال میدارید.
بابت ارسال لینک ها و پیام ها سپاسگزاریم. اما قبل از همه اینها، از شما خواهش می کنیم فارسی را و بویژه افعال جملات را کامل بنویسید. پدر فارسی در این سالهای اخیر با این دیالگ نویسی در وبلاگ ها در آمد. "میگه" یعنی چه؟ "یه کم" یعنی چه؟ "بیام" یعنی چه؟
اینها همه غلط است. درست آنها می شود: می گوید، کمی، بیایم و... می بخشید که این توضیحات را دادیم اما باور کنید برای انتشار مطالب دریافتی و خارج کردن آنها از این فارسی هر روز خون دل می خوریم.


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)