عمق فاجعه فراتر از آگاهی همگانی است
قربانیان بند 350 اوین
همگی شهرت سیاسی ندارند

 

تف به ریش دروغگو و چاپلوس
اگر علی خامنه ای را نداشتیم
"گوانگجو" را هم نداشتیم!

 تماس با ما

infos@

pyknet.

net

11 آذر

1389

2 دسامبـر

2010

 

 

 

پیک هفته 107  - آرشیو پیك هفته

خواندن پیک نت

با "گوگل ریدر" اینجا


منتخب اخبار

 قانون اساسی را

بخوانید و تکثیر کنید


روزشمار

کودتای 22 خرداد

1- لحظات کودتای 22 خرداد


2-  آغاز روز، در 23 خرداد زوتراز طلوع خورشید


3- نشانه های یک خیزش ملی علیه کودتا در ایران


4- بهت و حیرت مردم، از دوشنبه تبدیل به اعتراض شد


5-انقلاب خیابانی برایرسیدن به  آزادی


بشنوید!
میرحسین موسوی

پیروز قطعی انتخابات هستم


مصاحبه تاریخی

ابوالفضل فاتح

رئیس اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی موسوی


3 فیلم سخنرانی اخیر موسوی

1- 2- 3


نماز جمعه

خامنه ای

پس از کودتا 22خرداد


اسناد تاریخی
بیانیه کودتا را
چه کسی نوشت؟

 چه کسی خواند؟


میرحسین موسوی :

مشکلات نظام

 برای مردم آشکار شده

همه مردم برای اطلاع رسانی به یکدیگر کمک کنند. این دولت از نظر مردم مشروعیت ندارد و مردم به آن اعتماد ندارند. مردم باید بتوانند در چارچوب قانون اعتراضات خود را نشان دهند، در غیر اینصورت ما به سمت تقابل های قومی، ملی، مذهبی و قبیله ای خواهیم رفت.


فیلم را ببینید!
پاینده باد ایران ما


شب کودتای 22 خرداد
در ستاد  موسوی چه گذشت؟
شهرزاد همتی


 

 
دیدار با محمدخاتمی
یگانه راه برون رفت از بحران و دفع خطرات داخلی و خارجی
سرنوشت کشور را
به آراء مردم واگذار کنید!

کشف یک "رویش" یافته دوران خامنه ای

این نامه، کارنامه دو شیخ تصمیم گیرنده در شورای نگهبان، یعنی شیخ احمد جنتی و شیخ محمد یزدی است. آنها، این افراد را با این سواد و دانش، ولایت پذیر تشخیص داده و به مجلس فرستادند تا روی همان صندلی های بنشینند که روزگاری مصدق و مدرس و سلیمان میرزا اسکندری، و پس از انقلاب امثال مهندس بازرگان و بسیاری از آنها که اکنون در زندان کودتای 22 خرداد اند بر آنها نشسته بودند. این نمونه کافی نیست تا معلوم شود مقام معظم فرزانه با دستیاری امثال احمدی جنتی چه بلائی بر سر مجلس و انقلاب آوردند؟


بازداشت عبدالله شهبازی
کودتا کردند
تا غارت ادامه یابد

عبدالله شهبازی، پژوهشگر تاریخ معاصر ایران و محقق نفوذ عوامل انگلیس و صهیونیسم در ایران را روز گذشته دستگیر کردند. بهانه این دستگیری کتابی است که او درباره زمین خواران سپاهی و روحانی در فارس نوشته و به همین جرم به یکسال و نیم زندان محکوم شده است. البته، انگیزه اصلی بازداشت او، تنها انتشار این کتاب نباید باشد. او درانتخابات 22 خرداد از میرحسین موسوی حمایت کرده بود و در یکسال و نیم گذشته مطالب افشاگرانه ای علیه آیت الله حائری شیرازی، چند تن از فرماندهان سپاه در فارس و روح الله حسینیان جانشین سعید امامی در وبسایت خود نوشته بود که سر نخ اصلی بازداشت او به این مطالب هم باید وصل باشد. بویژه که او بند کرده بود به نفوذ یهودی تبار ها در نظام جمهوری اسلامی و ....

ظاهرا، زمین ها را باندهای مافیائی خوردند و شهبازی را هم بردند که آب خنکش را بخورد. البته اگر قاطی آب خنگ چیز دیگری هم بخوردش ندهند که اگر بدهند، ایستاده به زندان رفته و دراز کش از آن خارج خواهد شد.


این همان بهشت گمشده
روحانیون جبل عامل است!

این پایتخت صفویه است، که با شمشیر شاه اسماعیل ایرانی ها شیعه شدند و چون اعتمادی به روحانیون سنی ایران که تشییع را به زور شمشیر پذیرفته بودند نداشت، روحانیون شیعه و عرب زبان تبعیدی را از روستاهای پشت کوه های جبل عامل به ایران دعوت کرد. آنها که از تبعید امپراطوری "ممالیک" خود را به ایران رسانده بودند، وقتی به اصفهان رسیدند، به آنها که هنوز در جبل عامل بودند خبر دادند: ما به بهشت رسیده ایم!

در آن بهشت گمشده، اکنون در جمهوری اسلامی نمی توان نفس کشید. سوخت بنزین آلوده تولید داخلی همه کس و همه چیز را به کام کشیده است. از جمله آثار اسلامی باقی مانده از روزگاری که اصفهان پایتخت بود! یگانه هنر دولت بی لیاقتی که با سرنیزه سپاه و چماق بسیج بر سر کار است، تعطیل کردن شهرهای آلوده به گازهای خفه کننده ناشی از سوخت بنزین تولید داخلی است. تا حالا تهران تعطیل می شد، حالا اصفهان را هم تعطیل کرده و می کنند. نوبت به کرمان و تبریز و... هم خواهد رسید.


فرار از تحریم ها
دلیل مذاکرات شتابزده اتمی
همان است که "نهاوندیان" گفت

چهارصد میلیارد دلارنفت و گاز فروختند
5ر12 میلیارد دلار
بدهی خارجی هم بالا آوردند

ویکی لیکس
ستون پنجم حمله به ایران
یونگه ولت آلمان- ترجمه رضانافعی

اشپیگل آلمانی، نیویورک تایمزآمریکائی، گاردین انگلیسی، لوموند فرانسوی و الپائیز اسپانیائی از ماه ها پیش اسنادی را که تازه انتشار یافته در اختیار داشتند. آنها برای آغاز انتشار این اسناد با هم توافق کرده اند که موضوع اول "ایران و اعراب" باشد. آنچه چشمگیر است این است که متن مطالب منتشر شده در 5 نشریه معروف جهان که نامشان برده شد بسیار به یکدیگر شبیه است و از طرف دیگر از نظر شکل و محتوی در سطح نازل روزنامه نگاری و سیاسی در مقایسه با مقالات دیگر این نشریات اند. اشپیگل درست در جهتی که واشنگتن و تل آویو آرزو می کنند چنین باشد، می نویسد: اسناد آمریکائی افشاء می کنند که جبهۀ علیه ایرانِ مسلح به سلاح اتمی وسیع تر از آنست که تاکنون مشهود بود: حکمرانان عرب در مذاکرات محرمانه خواستار اقداماتی علیه تهران هستند.


پوکر امریکائی
با برگ های برنده ویکی لیکس

هیلاری کلینتون وزیر خارجه امریکا پس از دیدار با احمد داود اوغلو، وزیر امور خارجه ترکیه، در یک کنفرانس خبری در واشنگتن شرکت کرده و ضمن انتقادی کم رنگ از ویکی لیکس به دلیل انتشار اسناد محرمانه، در عمل آن اسناد و اقدام ویکی لیکس را نه تنها تائید بلکه به آن استناد کرد وگفت:

"اطلاعاتی که از طریق پیام های دیپلماتیک درز کرده نشان می دهد: “در نگاه بسیاری از کشورهای همسایه ایران، این کشور خطری جدی بوده و برای جهان نیز یک نگرانی جدی است. در هر جلسه ای که در سراسر جهان شرکت می کنم چیزی که مطرح می شود نگرانی درباره اقدامات و مقاصد ایران است."


نامه عیسی سحرخیز به دادستان تهران
دادستان کل کشور
بعنوان دروغگو باید محاکمه شود!

ماموران اطلاعاتی غرب
بیخ گوش رهبر و نهادهای رهبری

مگر زور است؟
مردم نمی خواهند عاقبت بخیر شوند!

یحیی رحیم‌صفوی، مشاور علی خامنه‌ای: هر کس در مقابل ولایت فقیه بایستد عاقبت بخیر نمی‌شود./ ایسنا


انگشت اتهام را به کدام نشانه گرفت؟
ترور دو استاد اتمی از 3 فرضیه خارج نیست

هوای تهران روزی 160 نفر را خفه می کند
بنزین تولید داخلی گاز خفه کن پخش می کند

عبور دشوار جنبش سبز از میان دو تیغه یک قیچی
"لوُلوُ جرگه" در خارج
آیت الله "پیشوا" در داخل

ابراهیم نبوی


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 


پیام ها و نظرات


بمب سوم
عمل نکرد!

همزمان با انتشار خبر دو انفجار درتهران، سایت جوان آنلاین ارگان سازمان جوانان حزب نظامی سپاه پاسدارن از انفجار سوم در شهرک محلاتی تهران خبر داد:

 "صبح امروز در ادامه تلاش جریان نفاق برای ایجاد ناامنی در کشور، یک خودرو پژو 206 نیز شهرک محلاتی تهران منفجر شد. گفتنی است، این سومین حرکت تروریستی امروز صبح در تهران بوده که متاسفانه در این اقدام تروریستی 2 تن از شهروندان به شهادت رسیدند و خساراتی نیز به بار آمد. محل دقیق این انفجار در ابتدای شهرک محلاتی تهران و روبروی داروخانه لشکرک بوده است. اخبار تکمیلی در این خصوص متعاقبا ارسال می‌شود."

این خبر توسط تابناک، الف، لفق نیوز و چند سایت دیگر به نقل از جوان آنلاین منتشر شد.

جزییات خبر نشان میدهد که جوان آنلاین از محل انفجار، نوع اتومبیل، تعداد تلفات و... اطلاع دقیق داشته است. البته چند ساعت بعد نیروی انتظامی وقوع انفجار سوم در شهرک محلاتی را تکذیب کرد! جوان آنلاین نیز خبر مربوط به انفجار سوم را از سایت خود برداشت. اعلام سریع خبر از سوی رسانه های کودتا نشان از هماهنگی بین بمب گذاران و عوامل خبری آنهاست. این را در جریان قتل استاد علی محمدی نیز شاهد بودیم که چند دقیقه بعد از بمب گذاری عکاسان خبرگزاری فارس در محل حاضر بودند تا گزارش جنایت کودتاچیان را بدهند. اما این بار عمل نکردن بمب سوم در شهرک محلاتی باعث رسوایی سپاه و لو رفتن عاملین اصلی این جنایات شد.


علیه موسوی کودتا شد

 تا این مدینه بهم نریزد!
مدینه فاضله آقای خامنه ای

عبدالله شهبازی، محقق تاریخ معاصر ایران، در یک مقاله مشروح که پاسخی است به یکی از منتقدان خویش در استان فارس، از جمله نوشت:

من وکیل مدافع جناح اصلاح‌طلب نیستم ولی یقین دارم که «عدالت‌خواهی گزینشی نیست». بنابراین، نمی‌توانم بپذیرم که قبل از دولت نهم (آقای احمدی‌نژاد)سراسر «قانون‌گریزی» بود و امروز همه چیز بر مدار «مبارزه با فساد» و «عدالت‌خواهی» می‌چرخد. در بسیاری از استان‌های  کشور کانون‌های مافیایی با فراغ‌بال، بدون نظارت کافی، به چپاول ادامه می‌دهند و می‌کوشند، حتی با بهره‌برداری از تعارضات سیاسی جاری، جیب خود را به سرعت پر کنند. توجه کنید به گزارش سازمان بازرسی کل کشور درباره رشد مفاسد در پنج سال اخیر که بی‌سابقه است، به دلیل افزایش درآمدهای نفتی و هزینه کردن‌های بدون نظارت و واردات بی‌رویه و شگفت‌انگیز.

در این دوره پنج ساله بیش از چهار صد میلیارد دلار درآمد نفت و گاز نصیب ایران شد که در طول تاریخ ایران، از زمان انعقاد قرارداد دارسی در دوره مظفرالدین شاه (1901 میلادی) تا آغاز دولت آقای احمدی‌نژاد، بی‌سابقه بوده است. و در همین دوره شاهد واردات عظیم بوده‌ایم و حتی واردات اقلامی عجیب و غریب مانند گردو و گوسفند از چین و بز از گرجستان و ارمنستان و، با عرض پوزش، واردات پرده بکارت یک بار مصرف از چین [+] و نیز گسترش بی‌سابقه و مشکوک انواع مواد مخدر نوظهور و مرگبار و جایگزینی آن با مواد مخدر سنتی همچون تریاک.


سنی و شیعه
مسئله چیست؟

با سلام- اهل سنت ایران با علی و خلافت و یا آنگونه که شما نوشته اید با "حکومت او" مشکلی ندارد. اهل سنت ایران که خود زیر فشار و ظلم مضاعف است، مانند اکثر ایرانیان آزاده با خرافات و جنایت و سوء مدیریت حکومت و قرار دادن شیعه و سنی دربرابر هم مشکل دارد. با جلوگیری از مراسم مذهبی اهل سنت و برپائی مساجد اهل سنت مسئله دارد.

پیک نت- آنچه ما در شماره چهارشنبه گذشته نوشتیم، اشاره به همین نکات بود و تبعیض مذهبی در جمهوری اسلامی که روز به روز بیشتر می شود. همین غدیر غدیر و بارگاه برای "ابولولو" ساختن و او را قهرمان ترور "عمر" دانستن، برای درک آنچه ما اشاره کردیه کافی نیست؟


اوج اقتدار!

دولت برای جلوگیری از واریز یارانه های نقدی به حساب زندانیان سیاسی، از ثبت نام کسانی که پیش از این به عنوان زندانی سیاسی بازداشت بوده اند در طرح هدفمندی یارانه ها برای دریافت یارانه نقدی جلوگیری کرده است. زندانیانی که خانواده هایشان از طرف آنها ثبت نام کرده اند نیز پس مراجعه به بانک متوجه شده اند که مبلغی به حسابشان واریز نشده است.


دست شما
درد نکند!

سلام- آفرین بر شما که جواب رهبری را در دیدار با اصفهانی ها دادید .متاسفانه وضع چنان شده که همه آقایان یکطرفه بالای منبر می روند و راضی هم از منبر پائین می آیند. از رهبر تا امام جمعه ها و از رئیس جمهور تا رئیس قوه قضائیه و بقیه. به هیچکس اجازه پاسخگویی نمی دهند. حالا که در داخل اینطور است و هرکس فکر می کند فصل الخطاب است، دست شما درد نکند که سخنان آنها را دنبال میکنید و جوابشان را می نویسید.


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)