مراجع در برابر فرماندهان
دیدارهای مهم
مذهبی- سیاسی در شهر قم

 

سرلشگر کودتاچی "فیروزآبادی":
انتشار اسناد جنگ با عراق
آبروی نظام است و منتشر نمی شود!

 تماس با ما

infos@

pyknet.

net

23 شهریور

1389

14 سپتامبر

2010

 

 

 

پیک هفته 107 - آرشیو پیک هفته

منتخب اخبار

 قانون اساسی را

بخوانید و تکثیر کنید


روزشمار

کودتای 22 خرداد

1- لحظات کودتای 22 خرداد


2-  آغاز روز، در 23 خرداد زوتراز طلوع خورشید


3- نشانه های یک خیزش ملی علیه کودتا در ایران


4- بهت و حیرت مردم، از دوشنبه تبدیل به اعتراض شد


5-انقلاب خیابانی برایرسیدن به  آزادی


بشنوید!
میرحسین موسوی

پیروز قطعی انتخابات هستم


مصاحبه تاریخی

ابوالفضل فاتح

رئیس اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی موسوی


3 فیلم سخنرانی اخیر موسوی

1- 2- 3


نماز جمعه

خامنه ای

پس از کودتا 22خرداد


اسناد تاریخی
بیانیه کودتا را
چه کسی نوشت؟

 چه کسی خواند؟


میرحسین موسوی :

مشکلات نظام

 برای مردم آشکار شده

همه مردم برای اطلاع رسانی به یکدیگر کمک کنند. این دولت از نظر مردم مشروعیت ندارد و مردم به آن اعتماد ندارند. مردم باید بتوانند در چارچوب قانون اعتراضات خود را نشان دهند، در غیر اینصورت ما به سمت تقابل های قومی، ملی، مذهبی و قبیله ای خواهیم رفت.


فیلم را ببینید!
پاینده باد ایران ما


شب کودتای 22 خرداد
در ستاد  موسوی چه گذشت؟
شهرزاد همتی


 

توجه!

روزنت پیک نت امروز با دو آدرس peiknet.Com و pyknet. net منتشر شده است. بزودی peiknet.Com قطع شده و آدرس دوم، یعنی pyknet.net آدرس ثابت پیک نت خواهد شد. این تغییر بر حسب ضرورت ناشی از ایمنی بیشتر و راه اندازی دو سرور جدید و پر قدرت صورت می گیرد. لطفا این تغییر آدرس را بخاطر داشته باشید و دوستان و آشنایان خود را نیز از آن مطلع کنید. از کلیه وبسایت ها و وبلاگ هائی که پیک نت را در لیست لینک های خود قرار داده اند نیز انتظار داریم به این تغییر توجه کنند.


حاکمیت کودتائی
برای موسوی خوابهائی دیده!
گیرم، من را هم حذف کردید، با جامعه آماده
حرکت های غیر مترقبه چه می کنید؟

اخبار تشدید محدودیت های امنیتی – علیه موسوی- درست است. اخیرا به خاطر خوف نیروهای امنیتی از حرکت های خیابانی مردم این محدویت ها شدید تر شده است. به این فشارها اضافه کنید جلوگیری از انجام وظائف سر تیم محافظان بنده که بسیار سوال بر انگیز است. ایشان بیست سال سرتیم حفاظت بوده و حالا از انجام وظایف خود تعلیق شده و معلوم نیست چه خوابی دیده اند؟ کسانی که این طرحها را می ریزند باید بدانند این گونه اقدامات کمکی به بقای انها نمی کند. اگر این کار ها در گذشته توانست اثری داشته باشد و ستمگران را حفظ کند می توانند این سیره و روش را ادامه بدهند. جنبش ریشه دار تر از آن شده است که با محدویت و یا حذف امثال بنده متوقف شود. ریزش مداوم مشروعیت و نارضایتی های در حال انباشت، وضعیت ویژه ای را در کشور ایجاد کرده است. با سرکوب یک سال گذشته و اوضاع معیشتی مردم و فشار های بین المللی ناشی از ماجراجویی ها، احتمال حرکتهای غیر مترقبه بیشتر شده است. بنده و برادرم آقای کروبی و دیگران، همراهان کوچک مردم هستیم. آنها جا دارد از خشم روزافزون مردم بترسند نه از ما. هر روز که می گذرد مردم بیشتر معتقد می شوند که ریشه بحران در استبداد و عدم توجه به حق انها برای حاکمیت به سرنوشت خودشان است. بازداشت دکتر محمدرضا خاتمی و بازداشت هنرمند گرامی دکتر حبیب صادقی در کنار دفتر اینجانب مشکلی را حل نمی کند. از ویژگی های حاکمیت قدرتی که نمی توان ازآن سوال کرد آنست که هدف هر نوع وسیله ای را توجیه می کند. در چنین وضعیتی حفظ موقعیت و مکانت سیاسی حتی با آدم کشی مجاز شمرده شود. دروغ در چنین حالتی به صورت یک روش جهت حفظ موقعیت و منفعت در می آید. در چنین شرایطی است که  یک مرجع و یا روحانی و یا مداحی وقتی از این حضرات تعریف و تمجید کند می شود مرجع عالیقدر و یا روحانی بر جسته و یا مداح دلسوخته اهل بیت و بلافاصله تصویر او در صدا و سیما نشان داده می شود و بسته به میزان طرفداری و تعریف تمجیدی که از صاحبان قدرت می کنند، چهره های آنها کوچک و بزرگ می شود و اگر بطور مثال همین مرجع انتقادی از صاحبان قدرت داشته باشد و یا نظری مخالف انها بدهد، بلافاصله او را از کشتی مرجعیت پیاده می کنند و یکباره کشف می شود که ایشان صلاحیت علمی لازم را نداشته است و انواع تهمت ها به سمت ایشان روانه می شود و دفتر و خانه و مسجد و مقلدین ایشان مورد حمله نیروهای به اصطلاح خود سر قرار می گیرد. حضرت ایت الله دستغیب تا موقعی از نظرشان محترم است که چشم به ظلم و ستم اقایان ببندد و یا به شیوه اعمال وظایف مجلس خبرگان ایرادی نگیرد. در غیر اینصورت مسجدی که او در آن نماز می خواند با آن سابقه می شود مسجد ضرار و امام جمعه ای(علم الهدا) که میزان درک او در حدی است که به میلیونها انسان هموطن خود می گوید "یک عده بزغاله و گوساله"، در کنار حرم مقدس رضوی یک باره خوابنما می شود که این عالم بزرگوار (ایت الله دستغیب) و از خانواده ریشه دار و محبوب دستغیب ها در شیراز، این مهد تمدن و فرهنگ ایران، موقعیت علمی و صلاحیت ندارد.


مهدی کروبی در مصاحبه با تلویزیون العربیه
یک تیم نظامی- امنیتی
اجرای کودتا را عهده دار است
دُبی - فرزانه بذر پور- العربیه


بموجب دو گزارش دریافتی

فاجعه آفرینی کامیون چینی "هوو" در همدان
40 تا 50 نفر
در میدان رسالت کشته شدند


نامه سرگشاده جبهه مشارکت به سرلشگر عزیز جعفری
نقش آفرینی سپاه درفجایع پیش و پس از کودتا

سرمقاله راه توده
شعار "مرگ برشاه" امروز، یعنی مرگ بر این اوضاع

یادداشت جدید عبدالله شهبازی
فرماندهان اوباش، کمر به نابودی
آخرین امیدهای وحدت ملی بسته اند

فائزه هاشمی:
دست های احمدی نژاد
برای ویرانی َسبَُک است!


خلاصه ای از نامه عبدالله مومنی به علی خامنه ای
رهبری جنایات با خامنه ای است
اگر نیست، چرا اعلام نمی کند؟


گزارشی، از اردوی مغز شوئی ولایت

زهرا رهنورد:
پس از انتخابات 22 خرداد مردم ماهیت حاکمیت را شناختند


نامه سرگشاده آیت الله دستغیب
تصمیمات مهم مجلس خبرگان
باید تائید مراجع را داشته باشد

آیت الله دستغیب، در آستانه تشکیل مجلس خبرگان نامه سرگشاده ای منتشر کرد. این نامه در شرایطی منتشر شد که نه تنها اوباش حکومتی به مسجد "قبا" که وی امامت آن را برعهده دارد حمله کردند، بلکه هدایت کنندگان حکومتی آن اوباش از بیم سخنرانی و موضع گیری وی در اجلاس مجلس خبرگان تلاش می کنند از شرکت وی دراین اجلاس جلوگیری کنند. حتی اگر مجبور شوند همان اوباشی که به خانه کروبی و مسجد قبا حمله کردند را این بار مقابل محل برگزاری مجلس خبرگان جمع کنند و مانع شرکت آیت الله دستغیب در آن شوند!

آیت الله دستغیب در نامه خود، علاوه بر بیان واقعیات پس از کودتای 22 خرداد، در پایان، علما و مراجع را در راس مجلس خبرگان قرار داده است و به این ترتیب، برای نخستین بار و بصورت عملی، مراجع برای نظارت بر عملکرد خبرگان رهبری به صحنه فراخوانده شده اند. وی حتی تصمیمات مهم مجلس خبرگان – در راس آن انتخاب رهبر جایگزین- را موکول به تائید مراجع و علما کرده است. این دو نکته آخر، بر اهمیت نامه آیت الله دستغیب می افزاید.


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@peiknet.com

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

 

   

--------------------------------

 

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خواندن پیک نت

با "گوگل ریدر" از اینجا

پیام ها و نظرات


پرنده ها
مهاجرت کرده اند

با درود. مدت های مدیدی است كه در خیلی از شهرها دیگر از کبوتر و قمری و گنجشك خبری نیست. با یكی از اساتید دانشگاه صحبت کردم. ایشان گفت که در تمامی نقاطی كه پارازیت ماهواره داریم هیچكدام از این پرندگان به محدوده پارازیت نزدیك نمی شوند.


"هارپ"
یا "زلزله مصنوعی"

سلام . من از خوانندگان هرروزه شما از 5 سال پیش به این سو هستم. در فروردین یا اردیبهشت 89 بود که راجع به "هارپ" وایحاد زلزله مصنوعی نوشته بودید. نتیجه مطالعات یکساله بنده ثابت میکند که "هارپ" در خدمت اهداف آمریکا میباشد. آنها همچنین فن آوری ایجاد سرطان(کنسر) یا امکان کنترل ذهن انسان از فضا را دارند. آنها برای آزمایش این سیستم نیازمند دولتی ماجراجو مانند دولت احمدی نژاد درایران اند تا مردم ما را تبدیل به موشک آزمایشگاهی فجایعی نظیر زلزله مصنوعی کنند. امیدوارم مردم راحع به این مسائل بیشتر آگاه شده و بیشتر بیاندیشند.

لطفا نام بنده محفوظ بماند


گلستان
زیر نگاه
دوربین مخفی

با درود – یک شركتی از چند سالی پیش در شهرستان گرگان در زمینه های سیستم های حفاظتی امنیتی فعالیت می کند که عمده فعالیتش نصب دوربین های مدار بسته است. مدیر عامل این شركت كه تا همین دوسه  سال گذشته دیپلم متوسطه را هم نداشت و اكنون دانشجو می باشد، حدودا از 10 سال پیش خود را مهندس معرفی کرده و با همكاری سازمان های اطلاعاتی و پا در میانی آنان پروژ هائی را جهت نصب و راه اندازی گرفت. پروژه استانداری گلستان با پا در میانی اطلاعات و تائید استاندار با ترك تشریفات به این شركت واگذار شد. در بعضی از مواقع هم با استعلام های صوری انجام شد كه همگی برگه های استعلام را خود این شركت پر مینماید. كنترل ترافیك گرگان نیز با همین سیستم به این  شركت واگذار شد. جالب تر اینجاست كه بعد از واگذاری هر پروژه  این شركت را دادگاهی نموده اند به جهت دزدی و اجحاف در حق بیت المال اما با پا در میانی آنانی كه پشتیبانش هستند تبرئه شده است. بزرگترین دزدی این شركت در پروژه سیستم مدار بسته زندان گرگان است  كه آن هم با ترك تشریفات قانونی به  این شركت واگذار گردید. فقط كافی است نگاهی به صورت وضعیت اجناسی كه در صورت وضعیت این شركت در ارتباط با اجناس برده شده جهت انجام پروژه بیندارند و مقیاسی بگیرند با میزان مصرف شده جنسی كه پولش را به این شركت داده اند و این اجناس هرگز به زندان برده نشده و تحویل داده نشده است. این نتیجه خوش خدمتی مدیر عامل این شركت به برادران اطلاعات به صرف دادن یوزر و پسورد تصاویر امكان خصوصی و ادرای ست كه میشود از طریق اینترنت كنترل نمود. برای نمونه كاربر ترافیك گرگان دائما میگوید دوربین تحت كنترل من نیست. نمیدانم از كجا كنترل میشود.

آدرس میل نزد خودتان امانت بماند


"آقا"
بی خبر نیست

با سلام- در مورد مطلب " مقام معظم در قفسی بنام بیت" فکر میکنم هدف فردی که چنین مطلبی را ارسال کرده تبرئه خامنه ای از تمام جنایت هاست .در مورد شاه شاید می شد چنین ادعایی را پذیرفت، اما امروزه با امکاناتی مثل اینترنت یا شبکه های تلویزیونی و رادیویی ماهواره ای این باور که خامنه ای از وقایع کشور بی خبر باشد و تمام اخبار از طریق اطرافیانش به او برسد غیر قابل باور و مضحک بنظر می رسد.


مقام معظم
در قفسی 
بنام "بیت"

سلام- در رابطه با این سئوال که خامنه ای کجا قرار دارد؟ بایستی گفت که هنوز بر روی
او کار میکنند که راه بازگشت برایش باقی نماند. فرزند کروبی می گوید که ما چوب
نامه نوشتن همسر کروبی به خامنه ای را می خوریم. اگر چنین نامه به مصباح یزدی نوشته
میشد حتما مصباح یزدی استقبال هم می کرد. اما می ترسند که این نامه ها بر خامنه ای تاثیر گذار باشد. از قرار، خامنه ای در یک محیط بسته قرار داده شده است و  کانال اطلاع او از کشور "مجتبی" فرزند اوست که روزی سه بار با وی ملاقات کرده و اوضاع کشور را به او  گزارش می دهد.


مراسم خنده دار
افتتاح در نظرآباد
در استان البرز

با سلام- امروز 14 شهریور، معاون اول رئیس جمهور به همراه وزیر تعاون به شهرستان نظرآباد در استان "البرز" که  در فاصله 80 کیلومتری تهران واقع است آمدند تا مجموعه واحدهای مسکونی که متعلق به تعاونی مسکن فرهنگیان این شهرستان است افتتاح کنند. این این تعاونی "تعاونی مسکن مهر" است. مراسم خنده داری بود. هنوز در هیچیک از تعاونی های مهر شهرستان نظرآباد آپارتمانی آماده نشده که افتتاح شود. مگراین که هدفشان افتتاح "مراسم افتتاح" باشد که گویا همین بود.

چند تایی عکس تبلیغاتی از یکی از واحدها که از قبل در آنها عده ای فقیر و آواره را مستقر کرده بودند گرفتند و رفتند و لابد همین امشب هم خبرش را سیمائی می کنند!


به بهانه امنیت
در شرکت های خصوصی
نفوذ مصادره ای کردند

با سلام- در ادامه مطلب تصاحب شرکت های خصوصی باطلاع می رساند:

اعضای حراست و حفاظت که در پروژه های مربوط به سیستم های ایمنی وامنیتی چون مدیریت هوشمند ساختمان، دوربین مدار بسته، اعلام و اطفاء حریق و دزدگیر از طرف کارفرماهای دولتی به شرکت های خصوصی تحمیل می شوند، کارشان عملیات جاسوسی است.

این اشخاص اغلب در قسمت حراست کارخانه ها- برای مثال دخانیات و پست بانک - مشغول فعالیت شده و در خلال مدیریت بعنوان مشاور پروژه های مختلف منجمله پروژه های قطار شهری کشور، صنایع دفاع، برج های مسکونی و تجاری تهران چون برج میلاد و برج تهران، راه آهن کشور، نیروگاه های کشور و پروژه های مرتبط با نفت، گاز و پتروشیمی و هر جا که بوی پول به مشام سپاه برسد و با قرارگاه خاتم الانبیاء درارتباط باشد انجام ماموریت می کنند.

در پشت صحنه این افراد یک تیم حفاظتی لحظه به لحظه در حال دریافت اطلاعات از آنهاست.

شرکتهای خصوصی بسیاری در طول این سالها قربانی نفوذ این افراد و شبکه های کنترلی پشت سر آنها شدند.

(پیک نت:دراین گزارش اشاره نام برخی افراد شده بود که ما از انتشار این اسامی معذوریم، زیرا آنچه مورد نظر است آشنائی و اطلاع از یک پدیده و شگرد است و پیش از تائید حقوقی و قانونی اتهامات وارد شده به افراد، نمی توان نام آنها را منتشر کرد.)


"رسا"

گام های اولیه
برای رفتن به سوی
تلویزیون سبز


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)