5 خبر در کنار هم
رهبران کرملین نگران
چه رویداد غافلگیر کننده ای هستند؟

 

اعتراف دیوان محاسبات
90 در صد خصوصی سازی
افتاد به قلاب شرکت های سپاه

 تماس با ما

infos@

.peiknet

com

9 تیــــر

1389

30 ژوئن

2010

 

 

 

پیک هفته 107 - آرشیو پیک هفته

منتخب اخبار

 قانون اساسی را

بخوانید و تکثیر کنید


روزشمار

کودتای 22 خرداد

1- لحظات کودتای 22 خرداد


2-  آغاز روز، در 23 خرداد زوتراز طلوع خورشید


3- نشانه های یک خیزش ملی علیه کودتا در ایران


4- بهت و حیرت مردم، از دوشنبه تبدیل به اعتراض شد


5-انقلاب خیابانی برایرسیدن به  آزادی


بشنوید!
میرحسین موسوی

پیروز قطعی انتخابات هستم


مصاحبه تاریخی

ابوالفضل فاتح

رئیس اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی موسوی


3 فیلم سخنرانی اخیر موسوی

1- 2- 3


نماز جمعه

خامنه ای

پس از کودتا 22خرداد


اسناد تاریخی
بیانیه کودتا را
چه کسی نوشت؟

 چه کسی خواند؟


میرحسین موسوی :

مشکلات نظام

 برای مردم آشکار شده

همه مردم برای اطلاع رسانی به یکدیگر کمک کنند. این دولت از نظر مردم مشروعیت ندارد و مردم به آن اعتماد ندارند. مردم باید بتوانند در چارچوب قانون اعتراضات خود را نشان دهند، در غیر اینصورت ما به سمت تقابل های قومی، ملی، مذهبی و قبیله ای خواهیم رفت.


فیلم را ببینید!
پاینده باد ایران ما


شب کودتای 22 خرداد
در ستاد  موسوی چه گذشت؟
شهرزاد همتی


 

آقایان!
می دانید حرف مردم چیست
نمی خواهید اعتراف کنید؟

دکتر مهدی خزعلی بمناسبت سالروز تولد حضرت علی، یادداشتی در وبسایت خود نوشته و دوران حکومت آن علی را با حکومت "علی" کنونی مقایسه کرده است. او از همه حاکمان خواست تا واقعیت را ببینند و به آن اعتراف کنند. این واقعیت که مشکل جنبش سبز بر خلاف طبلی که صدا و سیما می زند "دین" نیست، مشکل مردم حکومتی است که بنام دین تیغ بر گلوی معترضان می کشد. خزعلی نوشت:

«چرا نمی خواهید راستش را بگوئید؟ یا لااقل راستش را بشنوید؟  می دانم که می دانید!

حضرات آیات، علمای اعلام، زعمای قوم، رجال سیاسی، ولایتمداران و دینمداران؛ می دانید درد مردم چیست؟ کسی با اسلام جنگ ندارد، کسی با خدا و پیامبر قهر نکرده است، کسی با اولیاء و اوصیاء دعوا ندارد! قرآن سوزی کدام است؟ هتک حرمت چیست؟ مردم عاشق حسین اند، شعارشان "یا حسین" است، فریادشان" ابوالفضل علمدار" است، بر بام تکبیر می زنند.

حرف مردم چیز دیگری است، خطاب مردم کس دیگری است، مردم یکتا پرستند و با خدایگان زمینی می ستیزند. مردم دیندارند و با دین فروش می جنگند. مردم قرآن بر سینه دارند و با قرآن بر نیزه مخالفند. مردم عدل علی(ع) را می خواهند، نه چماق علی را. مردم رسم علی(ع) را می خواهند، نه اسم علی را. این مائیم که نام علی و اولادش(علیهم السلام) را چماقی کرده ایم برای تکفیردیگران! برای توجیه خشونت خویش، سیره آن امام همام را نیز خشونتبار ترسیم می کنیم! جان و آبرو و مال ملتی را فدای حکومت می کنیم!

آیا بر این باوریم که حکومت مربوط به مردم است و به هر کس که می خواهند می توانند رای بدهند؟ یا این که حکومت را آسمانی و خود را منصوب از ناحیه خدا می دانیم؟ (امیدواریم با این مطلب، بار دیگر تیغ بر گلوی وبسایت خزعلی نکشند!)


افشاگری مهدی کروبی
درباره تشکیل بسیج پس از جنگ

یکسال پس از رحلت امام، فرمانده بسیج وقت پیش من آمد و گفت که قصد داریم تشکیلات و گردانهایی را در شهرهای کشور ایجاد کنیم. من ضمن مخالفت ، علت تشکیل چنین تشکیلاتی را جویا شدم که وی هدف از تشکیل گردانهای بسیج را مقابله با شورشها و سرکوب تظاهرات مردم اعلام نمود. ً چند ماه بعد و در زمان ریاست من در مجلس سوم، در یکی از جلسات شورای انقلاب فرهنگی که در نبود ریاست جمهور، ریاست جلسه با من بود، درخواست هایی توسط همین شخص درباره حضورتشکیلات بسیج در دانشگاه ها مطرح گردید. بنده مخالفت کردم و گفتم که دانشگاه محل تحصیل و علم و دانش است نه محل ارگان های نظامی. بسیجی که در زمان امام ۸ سال در جبهه ها جنگید و از کشور دفاع کرد، کارش به جایی رسیده که در دانشگاه ها با دانشگاهیان برخورد می کند، در مساجد مردم را کتک می زند، در رای گیری ها تقلب می کند، در خیابان ها مردم را می کشد، در ۱۴ خرداد جلوگیری از سخنرانی نوه امام را می گیرد، به خانه، دفاتر و مساجد مراجع حمله می کند. بسیجی که با خون هزاران شهید و جانباز آبیاری شده بود، کارش به اینجا کشیده شده . اگر زمان شاه یک شعبان بی مخ داشتیم، حالا این حاکمیت صدها شعبان بی مخ تربیت کرده است. این افراد باید بدانند که مهدی کروبی تا آخر ایستاده است.


میدانند اما هنوز نگفته اند

بدرالسادات مفیدی دبیر انجمن صنفی روزنامه نگاران که از هفتم دیماه سال گذشته(پس از تظاهرات عاشوا) دستگیر و زندان شده بود پس از ۱۶۱ روز بازداشت موقت (!) که ۴۰ روز آن در انفرادی طی شد و بقیه در بند زنان اوین - معروف به متادون- با 200 میلیون تومان وثیقه آزاد شد. او نیز از جمله زندانیان کودتای 22 خرداد است. این عکس مربوط به دیدار مهدی کروبی با زندانی تازه آزاد شده ایست که اگر هم درباره آنچه که در اوین دیده و شنیده و کشیده لب گشوده باشد، چیزی دراین باره انتشار نیافته است. این روزها، مادران، همسران، شوهران، فرزندان، برادران و خواهران زندانیانی که به مرخصی می آیند و همچنین موسوی، کروبی، خاتمی و حتی هاشمی رفسنجانی چه اطلاعات وسیعی از پشت دیوارهای بلند اوین دارند که درباره آن چیزی نمی گویند!


حلقه محاصره فرماندهان سپاه تنگ می شود

آیت الله بیات، از حامیان بی تزلزل مهندس موسوی است. زمانی که نماینده مجلس بود و نایب رئیس مجلس سوم شد هنگام کشیده شدن اختلافات خامنه ای با موسوی به مجلس، او حامی موسوی بود.

در جریان انتخابات 22 خرداد و کودتائی که علیه برنده واقعی این انتخابات، یعنی میرحسین موسوی شد، آیت الله بیات بارها با موسوی دیدار کرده و حمایت خود را از وی اعلام داشت.

بنابراین، طرفداری وی از میرحسین موسوی نه از مردم پنهان است و نه از مراجع مذهبی قم. به همین دلیل دیدار و گفتگوی وی با آیت الله العظمی حاج سید صادق روحانی، که از مراجع مهم مستقر در قم است، دیداری است که نه تنها امثال مصباح یزدی و حواریونش باید روی آن حساب کنند، نه تنها دولت و فرماندهان سپاه باید حلقه محاصره خود توسط روحانیون را تنگ تر ببینند، بلکه بیت خامنه ای و شخص خود وی نیز باید این دیدار را نوعی تشدید تنگی نفس سیاسی – مذهبی تلقی کند.

این دیدار به بهانه درگذشت خواهر آیت الله روحانی انجام شد اما در آن پیرامون مسائل جاری کشور بحث شد!


هاشمی رفسنجانی:
ایران زیر فشار امواج
فتنه خارجی و مقدس مآبان داخلی

5ر2 میلیون کارگر اعتصابی به تظاهرات پیوستند
علیه دولت یونان
مردم این کشور ریختند به خیابان
«یونگه ولت» چاپ آلمان ترجمه ابراهیم داوودی


خطر بلوکه شدن 44 میلیارد دلار ایران

برای اطلاع از تصمیمات اجلاس گروه 8
پادشاه عربستان سعودی وارد امریکا شد


او تصور کرده برای اوباش سخنرانی می کند
دیپلماسی کودکانه احمدی نژاد در مصاحبه خبری

گزارش CIA به اجلاس گروه 8
درباره تولید بمب اتم درایران


دیدار با مهدی کروبی
تصفیه خونین و ناتمام دهه 60 بدست احمدی نژاد

عکس او را، مانند "لوُلوُ" در شهر می گردانند

اتوبوس های شهری واشنگتن با این عکس و زیر نویس تحریک آمیز آن در شهر به حرکت در آمده اند تا افکار عمومی را بیش از پیش آماده حمله نظامی به ایران کنند.«ایران برای هر روز شما مرگ تولید می کند!"

مطبوعات محلی در باره این اقدام نوشته اند: "احساس خطر از سوی ایران، انگیزه تهیه این پوستر تبلیغاتی است تا افکار عمومی هرچه بیشتر متوجه خطر ایران شود." اما این مطبوعات ننوشته اند در کشوری که "پول" و "سود" حاکم است، سفارش دهنده این پوستر کیست" و یا کدام نهاد است؟

همین مطبوعات نظرات مردم در باره این پوستر تبلیغاتی را نیز منتشر کرده اند. این نظرات که تقریبا مشابه هم هستند، یک مضمون واحد دارند: "ما با ایران دشمنی نداریم، اما حکومت آن ترور و قتل تولید می کند."


مصاحبه روزنامه اتریشی " دی پرسه" با "یوکیا آمانو" رئیس آژانس انرژی اتمی
ایران  یک "مورد ویژه" اتمی در آژانس است

هفته پیش 40 شرکت مرتبط با ایران بسته شد
41 حساب بانکی مرتبط با ایران
در امارات متحده عربی مسدود شد

روزجهانی مبارزه با مواد مخدر
رقابت "شیشه"
با تریاک و کراک در ج. اسلامی

نقشه‌های شوم دشمنان دوست‌نما را در‌یابیم
بیدارباش غیر مستقیم هاشمی
خطاب به علی خامنه ای

دایره دشمن‌شناسی ما محدود شده است.  دشمنان دوست‌نما در ما رخنه کرده‌اند و بر پنجره نگاه ما برای رویت دوردست‌ها گل گرفته‌اند، روزمرگی ما را به اضطراب واداشته است مشفقانه‌ترین انتقادها را برنمی‌تابیم و نقشه‌های شوم دشمنان دوست‌نما را درنمی‌یابیم. نفاق را صداقت، توهین را صراحت، دروغ را درایت، تهمت را شجاعت و شعار را بصیرت می‌دانیم.


سالگرد ترور خامنه ای و هاشمی
اولی خوب شد نمرد
دومی بد شد که زنده ماند!

سرمقاله راه توده
کارنامه سیاه کودتای 22 خرداد

حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@peiknet.com

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

 

   

--------------------------------

 

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

خواندن پیک نت

با "گوگل ریدر" از اینجا

پیام ها و نظرات


مشکل بالاترین
جای دیگری است!

سلام- من یکی از کاربران بالاترین هستم و مشکلاتی در مورد ارسال مطلب از سایت بسیار خوبتان دارم.
1- برخی از مطالب کوتاه و مهم را فقط در صفحه اصلی قرار می دهید و لینک جداگانه ای برایشان قرار نمی دهید ودر اینگونه موارد توانایی ارسال لینک مقدور نمی باشد.

2- لطفا برای برخی از اخبار مهم که به نقل از خبرگزاری های خارجی مطرح می شود، لینک منبع اصلی خبر را قرار دهید.

در بسیاری از موارد کاربران بالاترین از ارائه دهنده مطلب تقاضای منبع اصلی خبر را می کنند.

(دوست گرامی. ما پیام شما را عینا منتشر کردیم. اما، در آن سایت مورد نظر شما، مشکل لینک اصل اخبار به زبان های دیگر نیست. چنان که در طول روزها بارها مشاهده می کنید در آن سایت چه مطالب بی اصل و نسبی منتشر می شود. مشکل جای دیگری است که ما ضرورت نمی بینیم به آن بپردازیم زیرا پیک نت نیازمند لینک در بالاترین نیست و باندازه کافی در طول روز بیننده دارد. اما در مورد لینک از صفحه اول پیک به صفحات داخلی، تذکر صحیح شما را به مسئول فنی سایت منتقل کردیم.)


من شاهد
اعتراض مردم
در خیابان مطهری
رشت بودم

سلام- در مورد خبر پیک نت از تظاهرات خیایان مطهری رشت باید بگویم که این خبر کاملا صحیح است. البته فقط گاز اشک آور نبود بلکه نیروهای ویژه از اسپری فلفل هم علیه مردم معترض استفاده کردند. من از نزدیک و از داخل یکی از مغازه ها شاهد ماجرا بودم. ماجرا از این قرار بود که یکی از مامورین لباس شخصی اطلاعات سپاه که در کلانتری 12 مستقر است و خیابان مطهری نیز در حوزه همین کلانتری قرار دارد به همراه خبرچین های خود در بین جمعیت بود که متوجه شد یکی از جوانان حاضر در حال فیلمبرداری با موبایل خود است. مامور اطلاعاتی گوشی موبایل آن جوان را توقیف کرد که با عکس العمل شدید مردم روبرو شد. مردم فریاد می زدند بسیجی آشغال ولش کن و او را هو می کردند. آنها هم دستپاچه شده و هنگام فرار از بین جمعیت اسپری فلفل به صورت مردم می پاشیدند.



برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)