سرمقاله راه توده
اعتصاب عمومی کردستان
چراغ راهنمای جنبش سبز شد

 

فتیله فانتوم اتمی ایران چرا پائین کشیده شد!
فلج نفتی ج. اسلامی
و وحشت از بهمن عظیم اقتصادی

 تماس با ما

infos@

.peiknet

com

28 اردیبهشت

1389

18 می

2010

 

 

 

پیک هفته 107 - آرشیو پیک هفته

منتخب اخبار

 قانون اساسی را

بخوانید و تکثیر کنید


روزشمار

کودتای 22 خرداد

1- لحظات کودتای 22 خرداد


2-  آغاز روز، در 23 خرداد زوتراز طلوع خورشید


3- نشانه های یک خیزش ملی علیه کودتا در ایران


4- بهت و حیرت مردم، از دوشنبه تبدیل به اعتراض شد


5-انقلاب خیابانی برایرسیدن به  آزادی


بشنوید!
میرحسین موسوی

پیروز قطعی انتخابات هستم


مصاحبه تاریخی

ابوالفضل فاتح

رئیس اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی موسوی


3 فیلم سخنرانی اخیر موسوی

1- 2- 3


نماز جمعه

خامنه ای

پس از کودتا 22خرداد


اسناد تاریخی
بیانیه کودتا را
چه کسی نوشت؟

 چه کسی خواند؟


میرحسین موسوی :

مشکلات نظام

 برای مردم آشکار شده

همه مردم برای اطلاع رسانی به یکدیگر کمک کنند. این دولت از نظر مردم مشروعیت ندارد و مردم به آن اعتماد ندارند. مردم باید بتوانند در چارچوب قانون اعتراضات خود را نشان دهند، در غیر اینصورت ما به سمت تقابل های قومی، ملی، مذهبی و قبیله ای خواهیم رفت.


فیلم را ببینید!
پاینده باد ایران ما


شب کودتای 22 خرداد
در ستاد  موسوی چه گذشت؟
شهرزاد همتی


 

در فینال جی 15 تهران
جام جهانی اتمی را
برزیل و ترکیه مشترکا بردند


10 فرمان عقب نشینی اتمی

توافقنامه ای که برای تحویل اورانیوم 5ر3 در صدی ایران در تهران میان ترکیه و برزیل و ایران امضاء شد، شامل 10 بند است. موسی نیز با 10 فرمان پیامبر قوم یهود شد. شاید رئیس دولتی که تبارش یهودی است – احمدی نژاد-  بند دیگری پیدا نکرد که این توافقنامه 11 بندی شود و 10 فرمان موسی را تداعی نکند.

اما، از این 10 فرمان و یا 10 بند، چهار بند آن دارای ارزش خبری است که در زیر می خوانید. بموجب این چهار بند، ایران اگر فرصتی برای بهم زدن این توافقنامه پیدا نکند، 1200 کیلو اورانیوم کم غنی شده خود را تا یکماه دیگر تحویل می دهد و یکسال دیگر 120 کیلو اورانیوم 20 در صد غنی شده برای پالایشگاه تحقیقات پزشکی تهران می گیرد.

این اورانیوم به گفته میرحسین موسوی، در تمام سالهای بعد از انقلاب به ایران برای همین هدف تحویل داده می شد و تنها در دولت احمدی نژاد و با جنجال هائی که به او بپا کردن تحویل اورانیوم برای این سایت تحقیقاتی نیز قطع شد.

توافقی که فرمان 10 ماده ای آن صادر شد، در اصل همان توافق جلیلی در استراسبورگ و سپس وین است که پس از کودتای انتخاباتی 22 خرداد انجام شده بود، اما پس از بازگشت جلیلی به تهران، با آغاز مخالفت های فرماندهان سپاه، علی خامنه ای آن را در یکی از سخنرانی های تشریفاتی اش بی جا اعلام کرده و زیر آن زد.

اما، آن چهار بند:

5 - جمهوری اسلامی 1200 کیلوگرم اورانیوم کم غنی شده خود را بعنوان امانت تحویل ترکیه میدهد و همراه با آژانس انرژی اتمی امکان نظارت بر نگهداری ایمن از این مواد را در ترکیه دارند.

6- ایران موافقت خود برای تحویل اورانیوم را ظرف هفت روز پس ازاین بیانیه به آژانس اطلاع خواهد داد. متناسب با دریافت پاسخ مثبت آمریکا، روسیه، فرانسه و آژانس(معروف به گروه وین) جزئیات بیشتر تبادل سوخت را به تفصیل بیان می کند.

7- از زمانی که گروه وین تعهد خود را نست به شرایط و مفاد این بیانیه اعلام نماید، جمهوری اسلامی آمادگی خود را برای تحویل 1200 کیلو اورانیوم کم غنی شده در طول یک ماه اعلام خواهد کرد. گروه وین نیز مطابق همین توافقنامه در طول یک سال 120 کیلوگرم مواد مورد نیاز راکتور تحقیقاتی تهران را به ایران تحویل می دهد.

8- در صورتی که مفاد این بیانیه مورد توجه و احترام قرار نگیرد، ترکیه حسب درخواست ایران، اورانیوم امانتی را بدون هیچگونه شرطی و به سرعت به ایران برگشت می دهد.


اردوغان:
رفتم تهران، زیرا پیغام دادند
اورانیوم را تحویل میدهیم

در و پنجره 150 ساله را
"رندان" از جا کندند و بردند!

استانداران سابق در دیدار با هاشمی
برخی فرماندهان سپاه معتقدند
می توان مانند صدام حکومت کرد!
هاشمی: اینجا ایران است نه عراق. ضمنا دوران سرکوب و تحمیل در دنیا پایان یافته


هاشمی رفسنجانی:
جنایات گوانتانامو و ابوغریب
هم پشت پرده آهنین نماند!

بمناسبت سالگرد 22 خرداد
"فشافویه" زندانی با ظرفیت10 هزار زندانی

به روز شده یکشنبه شب

کنفرانس جی 15

شد کنفرانس تحویل اورانیوم

احمدی نژاد و خامنه ای، کنفرانس جی 15 را، سرانجام و در آخرین ساعات آن، تبدیل کردند به کنفرانس مذاکره بر سر تحویل اورانیوم 3 در صدی ایران. با پیام هائی که دراین ارتباط به نخست وزیر ترکیه و رئیس جمهوری برزیل دادند، آنها را در آخرین ساعات کنفرانس برای مذاکره مشترک اورانیومی به تهران کشاندند. با این مانور دو نتیجه می خواهند بگیرند:

1- رونق بخشی به کنفرانس جی 15 که شنبه افتتاح شد و به دلیل عدم حضور سران دعوت شده کشورها بی رونق مانده بود.

2- یک مانور اتمی با هدف جلوگیری از تصویب قطعنامه جدید تحریم. و پس از بهره برداری تبلیغاتی از حضور رئیس جمهور برزیل و نخست وزیر ترکیه در تهران و خرید زمان برای تعویق تحریم - و احتمالا تحرکات نظامی علیه ایران-، چانه زنی دوباره و لغو توافق احتمالی بدست آمده بعد از مدتی. این بازی، جز این سرانجامی نمی تواند داشته باشد، زیرا در صورت توافق بر سر تحویل اورانیوم و اجرای آن، شکاف بزرگ در میان فرماندهان سپاه و بخش اتمی حاکمیت ایجاد خواهد شد. تمام فاجعه 5 سال گذشته و کودتائی که انجام شد و دستگیری هائی که ادامه دارد و جنایاتی که صورت گرفته، بر محور سیاست اتمی حاکمیت چرخیده و تسلیم اتمی یعنی شکست این سیاست و آغاز تقابل های نظامی در درون صفوف کودتاچی ها!

حاکمیتی که مردم کشور در انتظار فرصتی برای به زیر کشیدن آن هستند، چاره ای جز این مانورها ندارد و سرانجام این مانورها نیز جز شکست و انفجار درونی نیست. نه ایران با این مانورها و چنین حاکمیتی در موقعیت برزیل قرار گرفته و عضو باشگاه اتمی خواهد شد و نه اتمی شدن نیازمند کودتا و سرکوب خونین مردم و ترویج خرافات درداخل و این شاخه، آن شاخه پریدن و تهدیدهای نظامی در سیاست خارجی است. گره موجود نه بدست نخست وزیر ترکیه و نه بدست رئیس جمهور برزیل و نه معاون رئیس جمهور بلاروس، بدست هیچکدام از اینها باز نمی شود. این گره بدست حکومتی باز می شود که یک ملت از سیاست های آن حمایت کند. نه مشتی قمه بدست و چماقدار و اراذل و اوباش و فدائیان ولایت. یعنی یک حکومت ملی و مردمی. همان حکومتی که، قطعا دولت احمدی نژاد هیچ نشانی از آن ندارد.


فرماندهان اقتصادی سپاه در کت و شلوار

علی لاریجانی در دیدار با فرماندهان اقتصادی سپاه خاطره ای هم از آقای خمینی نقل کرد. او گفت: در دوره‌ای عده‌ای خدمت امام (ره) رسیدند و گفتند ممكن است سپاه كودتا كند. امام فرمودند «كودتای سپاه چیز خوبی است». بنابراین اگر قرارگاه خاتم الانبیاء بخشی وسیعی از اقتصاد كشور را جلو ببرد، نگرانی وجود ندارد.

علی لاریجانی یادش رفت که آقای خمینی به عقلش هم نمی رسید که دوره ای در جمهوری اسلامی برسد که فرماندهان کودتای پنهان اقتصادی کنند. و برای دفاع از نتیجه آن کودتای خزنده اقتصادی که طی دو دهه به نتیجه رسید، در 22 خرداد هم دست به یک کودتای نظامی علیه مردم بزنند. ضمنا آن نقل قول از آقای خمینی مربوط به زمانی است که بنی صدر رئیس جمهور بود و با حزب جمهوری اسلامی بشدت درگیر. او آقای خمینی را از کودتای سپاه می ترساند و رهبران حزب جمهوری اسلامی هم آقای خمینی را از کودتای ارتش می ترساندند. آن ماجرا و آن سپاه و آن فرماندهان که 80 تا 90 در صدشان یا کشته شدند و یا بازنشسته و یا تصفیه و خانه نشین، چه ارتباطی دارد به فرماندهان شکم گنده امروز سپاه که اطراف آقای لاریجانی در عکس بالا حلقه زده اند؟ (متن سخنان علی لاریجانی در دیدار با فرماندهان اقتصادی سپاه را در همین شماره پیک نت می خوانید.)


مصاحبه شتابزده و خشم آلوده دادستان تهران
4 سال پیش 5 نفر را گرفتیم، اما از سر اتفاق
در آستانه 22 خرداد امسال اعدام کردیم!


جانشین نماینده خامنه ای در سپاه
هاشمی بیاید به جبهه کودتا تا زیر نعلینش را ببوسیم!


اعتراف مرتضی نبوی، رئیس بنیاد رسالت:
اصول گرایان بریده اند و معدودی از خامنه ای دفاع می کنند!


از یک نامه دریافتی
احکام دادگاه کودتا

در خیابان "دزاشیب" صادر میشود


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@peiknet.com

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

 

   

--------------------------------

 

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

خواندن پیک نت

با "گوگل ریدر" از اینجا

پیام ها و نظرات


ما نمی شناسیم
شاید دکتر خزعلی
بشناسد و بنویسد

با سلام- آقای دکتر خزعلی جریانی از ملاقاتش با آقای مصطفی ناطق نوری را در سایتش نوشته است و اوضاع دفتر آقازاده ناطق نوری و نحوه برخوردش با او را شرح داده است. بدینوسیله از آقای دکتر خزعلی می خواهم  به دیدار حجت الاسلام حاج آقا ادیب یزدی نیز برود و مقداری درباره اوضاع مالی و وضع زندگی ایشان هم تحقیق کند و نتیجه را در سایتش بنویسد تا یقین کنیم ایشان در تحقیقش همواره دقیق بوده  و بازی نخورده و حقیقت را هم فدای مصلحت ننموده است.

  والسلام (لطفا" ایمیل بنده محفوظ باشد)

متاسفانه ما (پیک نت) آقای ادیب یزدی را نمی شناسیم و امیدواریم آقای خزعلی اگر ایشان را می شناسد، پاسخی به این خواننده پیک نت بدهد. البته اگر خواندن پیک نت هم تبدیل به برگی از پرونده قطورش نشود!


فنر اوباش
سرانجام
"در" می رود!

سلام- در مورد استفاده هردمبیل حاکمیت از اوباش و اراذل که در واقع ارتش غیر رسمی و میلیشیای ولایت است باید منتظر در رفتن سررشته کار از دست خود آقایان هم بود.

در گذشته، آدمی که در نیروی انتظامی یا سپاه و یا یک ارگان رسمی استخدام بود تحت قواعد و نظمی به امر سرکوب مشغول بود، اما اراذل و اوباش کارشان نه به سامان است و نه قابل کتنرل.

مسلم است که اگر نیروها سرکوب کارشان را خوب انجام و به آنها اطمینان داشتند که به یکباره وسط یک درگیری خیابانی پا سست نمی کنند، احتیاج به استخدام اراذل و اوباش نداشتند.

این اراذل دیر نیست که باند های بزرگ دزدی های مسلحانه درست کنند و با استفاده از سلاح هائی که در اختیار دارند چه ها که بکنند. دهه 20 و30 آمریکا را بیاد بیاوریم که گانگستریزم در چه بستری شکل گرفت و سر انجام از کنترل تراست ها وانحصاراتی که اراذل واوباش را برای سکوب سرمایه داران کوچک بکار گرفته بودند خارج شد.


احضار و بازجوئی
در آذربایجان

سلام- در روزهای اخیر و پس از دیدار اصلاح طلبان آذربایجان با مهندس موسوی و محمد خاتمی، اداره اطلاعات آذربایجان احضار و بازجوئی از ملاقات کنندگان را آغاز کرده است. از جمله احضار شدگان مسئول جبهه مشارکت دکتر عبدی، پورحسن مسئول سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی در استان آذربایجان است. بازجوئی ها بسیار طولانی است و جهت گیری آن ایجاد ترس و جدا سازی پیوند سبز بین آذربایجان و تهران است. بازجوها روی سخنان موسوی در دفاع از فرهنگ و زبان و هویت آذربایجانی ها خیلی حساسیت نشان میدهند.


نسل دومی ها را

پیش از سفر به

  ایران آگاه کنید


"دست بالا" 

 در "بالاترین"؟
وبلاگ قاضی نوشته ها


سوابق چماقداران
در محلات تهران


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)