ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

اسفند  1390

infos@pyknet.net

 
 
 

رزمایش انتخابات
با نام "عاشورای 90"!

 
 
 
 

نیروی انتظامی و بسیج یک مانور انتخاباتی در کرمان برگزار کردند با نام "عاشورای 90". در پایان این رزمایش فرمانده نیروی انتظامی هدف از این رزمایش را اینگونه اعلام کرد: «براي تأمين امنيت انتخابات علاوه بر مأموران انتظامي، 85 هزار نيروهاي بسيج نيز مشاركت دارند.

تمهيداتی براي انتخابات انديشيده شده براي درگيري‌هاي احتمالي در حوزه‌هاي انتخاباتي. کانديداها نبايد در صورتي که نتيجه انتخابات به نفع آ‌ن‌ها نشد، ايجاد بحران کنند. نيروي انتظامي با افرادي که قصد ايجاد آشوب و بحران داشته باشند، قاطعانه برخورد مي‌کند. دشمن تلاش دارد با ايجاد حساسيت حضور مردم در انتخابات را کم‌رنگ کند.» (نقل از خبرگزاری ایلنا)

این روزها آنچه که مردم به آن فکر نمی کنند انتخابات است. آنقدر بدبختی دارند که دیگر به انتخابات نمی رسد. آن هم انتخاباتی که انتصابات است. حکومت از همین مسئله وحشت دارد و ضمن اعتراف به آن، می گوید دشمن در پی کمرنگ برگزار شدن انتخابات است. این درحالی است که دشمن انتخابات، همانهائی هستند که علیه نتیجه انتخابات ریاست جمهوری دهم کودتای 22 خرداد را سازمان دادند و فرمانده نیروی انتظامی "احمدی مقدم" خود یکی از متهمان اجرای آن کودتاست. بنابراین، اگر دشمنی هم برای کمرنگ برگزار شدن انتخابات وجود داشته، این دشمن خود حکومت است! ضمنا انتخاباتی که خود اعتراف به کمرنگ برگزار شدن آن می کنند، دیگر چه نیازی به رزمایش نظامی- بسیجی برای تامین امنیت آن دارد؟ مگر این که این رزمایش برای پر کردن صندوق ها باشد که هست!

 

 7 اسفند 1390

 
 

اشتراک گذاری: