ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

 3 دی  1391

infos@pyknet.net

 
 
 

سرمقاله روزنامه جمهوری اسلامی

موقعیت هاشمی رفسنجانی

در میان مردم چگونه است! 
 
 
 
 

حمید رسائی که از جمله طلبه های اوباشی است که شورای نگهبان بعنوان مزد چماقداری اش به مجلس فرستاد تا در فراکسیون حامیان احمدی نژاد باشد، در مخالفت با آزاد شدن مهدی هاشمی از زندان، از تریبون مجلس سخنرانی کرده و شخص هاشمی را متهم به تلاش برای آزادی یک جاسوس (مهدی هاشمی) کرد. بدنبال این سخنرانی روزنامه جمهوری اسلامی سرمقاله ای علیه رسائی و سخنرانی اش نوشت و همچنین مجلس به مجمع تشخیص مصلحت و رئیس آن "هاشمی" فرصت داد تا پاسخ به اتهامات رسائی را برای مجلس ارسال دارند تا قرائت شود.

روزنامه جمهوری اسلامی در سرمقاله خود نوشت:

رئیس و اعضای هیأت رئیسه مجلس در حفظ این جایگاه مسئولند و نباید اجازه بدهند مدعیان انقلاب که عمدتاً انقلاب ندیده‌های نشسته بر سر سفره انقلاب هستند به بهانه دفاع از انقلاب، اصیل‌ترین پایه‌های نظام و انقلاب را به باد تهمت بگیرند و کسانی که خود سوءسابقه و پرونده دارند برای دستگاه قضائی تکلیف تعیین کنند و برای این و آن حکم صادر نمایند.

پیش از این نیز روزنامه شاخص سبز که در استان قم منتشر می شود اسنادی از سوء استفاده یک میلیارد و 800 میلیون تومان  رسایی از بن‌های  کتاب در زمان ریاستش بر اداره ارشاد قم منتشر کرده بود.

کسانی که حمله کردن به آقای هاشمی رفسنجانی را واجب می‌دانند از او می‌ترسند و یکی از روشن‌ترین دلیل بر زنده بودن و تأثیرگذار بودن او آراء بالای او در آخرین انتخابات خبرگان است که بیش از نیم میلیون رأی بیشتر از نفر بعد از خود که آن زمان رئیس مجلس خبرگان بود آورد. امروز هم بعد از آنهمه تخریب و سمپاشی که در تاریخ دهه‌های اخیر بی‌نظیر است، اگر انتخاباتی با درجه سلامت و خلوص همان انتخابات برگزار شود، باز هم آقای هاشمی رفسنجانی با تفاوت چشمگیر درصدر فهرست قرار خواهد داشت.

آنها که در صدد بسط قدرت خود هستند و آقای هاشمی رفسنجانی را مانع خودکامگی‌های خود می‌دانند و عوامل آنها در قالب‌های سخنرانی، مقاله، شعار و...مشغولند. به عوامل اجرائی نباید اعتنا کرد، زیرا آنها سفارشی عمل می‌کنند و اصولاً از خودشان اختیاری ندارند. در خوشبینانه‌ترین حالت، فریب عناصری را خورده‌اند که به نام مقدسات و به بهانه حفظ نظام و تقویت انقلاب، آنها را به صحنه فحاشی و اهانت می‌فرستند.

شخص رئیس مجلس باید به این سؤال مهم پاسخ بدهد که چرا اجازه می‌دهند صحن علنی مجلس محل انتشار تهمت و افترا و نسبت‌های ناروا و دروغ پراکنی علیه بزرگان نظام باشد؟

 

پیک نت   3  دی

 
 

اشتراک گذاری: