ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 

صفحه اول

پیوندهای پیک

بايگانی پيک

26 آذر  1391

infos@pyknet.net

 
 
 

رهبر کفن پوشان حرفه ای قم اعلام کرد

رهبر مصلحت بداند، مشائی

از سد شورای نگهبان میگذرد

 
 
 
 
 

حجت الاسلام "ذوالنور" تا پس از انتخابات مجلس نهم جانشین آیت الله سعیدی در سپاه پاسداران بود. آیت الله سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه است! او از نزدیک ترین شاگردان آیت الله مصباح یزدی است و در سالهای دولت خاتمی رهبری کفن پوشان حرفه ای در قم را برعهده داشت، که پس از پایان دوره ریاست جمهوری خاتمی، جایزه اش را گرفت و شد جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه.

در ماه های پیش از انتخابات مجلس نهم یکباره و بی آن که دلیلی اعلام شود، از سپاه کنار گذاشته شد. خودش گفت بازنشسته زودهنگام شده است. مدتی بعد گفت که از سپاه بیرون آمده که برود به مجلس. به مجلس نهم نیز برده نشد. حالا تشکل  "شهدای روحانی" را برپا کرده و چند روز پیش کنگره این تشکل برگزار شد و ذوالنور سخنران اصلی آن بود.

او در یک اظهار نظر دو پهلو، حضور مشائی در انتخابات ریاست جمهوری را مطرح کرد. ابتدا گفت که شورای نگهبان صلاحیت او را تائید نخواهد کرد، اما مصلحت اندیشی با رهبر است و شورای نگهبان حق مصلحت اندیشی ندارد. معنای این سخن جز این نیست که اگر رهبر مصلحت بداند مشائی نامزد ریاست جمهوری خواهد شد و شورای نگهبان هم دراین زمینه کاره ای نیست.

ذوالنور در بخش دیگری از سخنان خود، لیستی از نامزدهای جناح راست حاکم در جمهوری اسلامی ارائه داد که رحیم مشائی در انتخابات ریاست جمهوری به آسانی از آنها پیشی می گیرد. از جمله حداد عادل، جلیلی، قالیباف، لاریجانی و رضایی. وی سپس اضافه کرد که نخستین گزینه دولت برای انتخابات اسفندیار رحیم‌مشایی است.

ذوالنور اشاره ای هم به خطر و رقیب اصلی در انتخابات آینده کرد و گفت: اراده سید محمد خاتمی برای حضور در انتخابات جدی است و وی در حال ارزیابی فضا برای حضور  است.

 

پیک نت   26  آذر

 
 

اشتراک گذاری: