ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

21 آبان  1391

infos@pyknet.net

 
 
 

مهدی هاشمی را با ویلچر

از بیمارستان ربودند و بردند اوین 
 
 
 
 

خانواده هاشمی رفسنجانی بیانیه ای منتشر کرده و در آن فاش ساختند "مهدی هاشمی" که زندانی بخش امنیتی اوین است، هنگام انتقال به بخش سی تی اسکن در بیمارستان "دی" ربوده شده است.

دراین بیانیه آمده:

عارضه قلبی مهدی هاشمی پس از یك ماه انفرادی تشدید شد و در تماس با خانواده درد شدید سینه و پشت قفسه سینه را اطلاع داد و خانواده مساله را به قاضی تحقیق و مسولان دادستانی تذكر دادند.

مهدی هاشمی توسط ماموران دادستانی و زندان اوین برای انجام عمل آنژیوگرافی به بیمارستان "دی" انتقال یافت و در طبقه چهارم مرکز درمانی با حضور شبانه روزی نیروهای امنیتی بستری شد.

مهدی هاشمی در ملاقات با پدرش که به عیادت او رفته بود به وی اطلاع داد که در هیچکدام از جلسه بازجویی دوران بازداشت انفرادی 43 روزه ادله ای دال بر «جرم» به وی ارائه نشده و محورهای بازجویی بیشتر متمرکز بوده روی آنچه در رسانه های وابسته به جریان ها و اشخاص معلوم الحال منتشر شده است.

دو روز پس از انجام عمل آنژیوگرافی، اعلام شد که آزمایس سی تی اسكن داخلی باید انجام شود. پیش از انجام آزمایش به خانواده گفته شد تا به طبقه پایین و بخش سی تی اسكن بروند تا بیمار را با آسانسور به آن بخش منتقل کنند. با گذشت دقایقی از حضور خانواده در بخش سی تی اسكن، كارمندان بیمارستان اطلاع دادند که وی را در مسیر انتقال از اتاق تا بخش سی تی اسكن در حالی که روی ویلچر نشسته بوده به صورت مخفیانه و با آمبولانس ربوده و به زندان انتقال داده اند.

 

پیک نت 21 آبان 1391

 
 

اشتراک گذاری: