ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

15 مرداد  1391

infos@pyknet.net

 
 
 

رفسنجانی پس از دیدار با خامنه ای:
چشم انداز روشنی
برای اداره کشور نمی بینم!

 
 
 
 

سایت خبری جرس، در ارتباط با گزارش اخیر اجلاس مجمع مصلحت با حضور شماری از اعضای کلیدی کابینه احمدی نژاد و شخص وی که در روز گذشته در پیک نت متنشر شد (اینجا) گزارشی را درباره دیدار هاشمی رفسنجانی و خامنه ای منتشر کرده است. مهم ترین بخش این گزارش جمله ایست که از هاشمی نقل شد و این باید همان جمله و در واقع اختلاف نظری باشد که از دل آن، سخنرانی علی خامنه ای با شاه بیت جمعیت 200 میلیونی برای ایران بیرون آمده است!

هاشمی گفته است: چشم انداز روشنی را در اداره کشور نمی بیند.

در گزارش جرس همچنین آمده است:

در جلسه مجمع مصلحت عبدالرضا رحمانی فضلی، رئیس دیوان محاسبات کشور نیز در گزارشی مکتوب خطاب به مقامات عالی رتبه نظام درباره وضعیت فساد در نظام و بویژه فساد اداری میدهد.

اکبر هاشمی رفسنجانی در اولین دیدار با رهبر جمهوری اسلامی پس از جلسه مجمع تشخیص نظام در تاریخ شنبه 17 تیرماه 1391 از وی  می‌پرسد: "آیا گزارش رحمانی فضلی را خوانده اید؟"

خامنه ای می گوید: رسیده اما هنوز نخوانده است.

رفسنجانی می گوید: گزارش صوتی جلسه اخیر مجمع را هم آورده ام تا گوش کنید.

خامنه ای می گوید: احمدی نژاد هم اینجا بود و گفت که هاشمی بد جمعبندی کرد.
رفسنجانی می گوید: شما نوار را گوش کنید تا ببینید جمع بندی من بد بوده است یا وضعیت کشور مشکل دارد. بعد از اینکه هر دو گزارش را خواندید، در این خصوص جلسه ای داشته باشیم.

بعد از این دیدار، هاشمی رفسنجانی با ابراز ناراحتی و ناامیدی از حل مشکلات کشور توسط مقام های عالی رتبه نظام (بخوانید خامنه ای) گفت:چشم انداز روشنی را در اداره کشور نمی بیند. 

 

پیک نت 15  مرداد

 
 

اشتراک گذاری: