ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

7 اسفند ماه  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

پایگاه مردمی را

در خیابان به نمایش بگذارید! 
 
 
 
 

نشست و برخاست احمدی نژاد با یاران دولت 8 ساله اش منظم شده و ای بسا با یاران بیرون از دولتش هم این نشست و برخاست ها سرعت گرفته و بخشی از کارشکنی علیه دولت روحانی از این طریق باشد. از جمله چنگ و دندانی که سردار ضرغامی در صدا و سیما نشان میدهد و یا نمایندگانی در مجلس که با احضار وزرا به مجلس سعی در فلج کردن کار دولت را دارند. این تکاپوها احتمالا برای از کف ندادن کامل مجلس آینده و داشتن یک فراکسیون منسجم "مصباح یزدیسم" در آن است. البته ضرغامی خنجر دیگری هم از دولت روحانی به پهلو دارد و به همین دلیل عصبانی است. در دولت احمدی نژاد دست ضرغامی در جیب دولت بود و در دولت روحانی بودجه های اضافی صدا و سیما حذف شده است. گویا ضرغامی دو برابر بودجه رسمی صدا و سیما از دولت روحانی بودجه غیر رسمی می خواهد. یعنی همان پول بی صاحبی که احمدی نژاد به حساب صدا و سیما می ریخت و ضرغامی هم برای حمایت از احمدی نژاد سنگ تمام می گذاشت و پیوند فرماندهان سپاه و احمدی نژاد را تقویت می کرد.

مصاحبه "علی اکبر جوانفکر" را در این شماره پیک نت بخوانید. از بی پایگاه مردمی بودن روحانی می گوید و از سرانجام توام با شکست مذاکرات جاری اتمی و ادامه تحریم ها و بازگشت فضای جنگی- اتمی- امنیتی به کشور. البته جمله رهبر و احمد جنتی را هم جا به جا تکرار می کند "به مذاکره با امریکائی ها اعتماد ندارم"

پایگاه مردمی مورد اشاره جوانفکر دو گونه است. یکی اوباشی که در راهپیمائی 22 بهمن امسال با عکس های موسوی و کروبی و خاتمی زیر چوبه دار خودشان را به صف جلوی تریبون سخنرانی روحانی رسانده بودند و غارتگرانی که میلیاردها دلار پول نفت را به بهانه دور زدن تحریم هائی که احمدی نژاد در دامن مردم ایران گذاشت مملکت را غارت کردند.

این دو پایگاه مردمی است که جوانفکر می گوید احمدی نژاد داشت و روحانی ندارد. دروغ هم نمی گوید!

حکومت اگر حکومت بود: ادعای جوانفکر و نظر آیت الله دستغیب را به محک آزمایش می گذاشت تا معلوم شود مردم واقعا چه می خواهند؟ کدام طرفی هستند؟ و چه کسانی پایگاه مردمی دارند؟ یعنی اجازه میداد موسوی و کروبی و روحانی و خاتمی و هاشمی و حسن خمینی یک بیانیه مشترک اعلام راهپیمائی بدهند و هفته بعد هم اجازه میداد احمدی نژاد و احمد جنتی و احمد خاتمی و حداد عادل یک بیانیه راهپیمائی منتشر کنند. امنیت هر دو راهپیمائی را هم سپاه و نیروی انتظامی بدستور رهبر بر عهده می گرفت. البته به این شرط که رهبر هم واقعا بخواهد یکبار دیگر توازن نیروها را در خیابان ببیند. شک نیست که معلوم می شد آیا نظر دستغیب درست است که می گوید موسوی 40 میلیون رای دارد و یا نظر جوانفکر که می گوید احمدی نژاد پایگاه مردمی دارد و روحانی ندارد.

 

 

پیک نت 7 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: