ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

21 اسفند ماه  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

پول دارند که زبان دراز هم دارند

برادر مکتبی بنام "م. ز"

که در پناه مصباح یزدی است 
 
 
 
 

برادری مکتبی بنام "م. ز" این روزها در بورس افشای مفاسد اقتصادی است. چون از سران فتنه نیست، هیچ رسانه ای جرات نمی کند اسم کامل او را بنویسد و مانند موارد مشابه  به د، ز، خ، ز، م، چ، ذ و…. اکتفا می کنند.

"م. ز" در جریان رسیدگی به پرونده 3 هزار میلیارد تومانی که در راس آن دو رئیس بانک صادرات و ملی قرار دارند (خاوری گریخته به کانادا و علینقی جهرمی در پناه ایت الله جنتی) مثل ماهی مرده آمد روی آب.

محسنی اژه ای دادستان کل و سخنگوي قوه قضاييه در نشست خبری خود اعلام کرد که وی با  وثيقه 500 ميليارد تومان آزاد شده است.

کسی که فقط در عرض چند سال به ثروت ۱۲ هزار میلیارد توماني رسیده است.

براي اولين بار، نام "م.ز”‌  بعنوان "خریدار خودروی شخصی ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی رئیس‌جمهور” (احمدی نژاد) بر سر زبان‌ها افتاد. وي با استفاده از برخي رانت‌ها موفق به اخذ وام‌های کلان بانکی شده و خود را وارد بازار بورس، فولاد، خودرو و معدن کشور كرده بود.

۳۴ درصد سهام يکي از بانک هاي معروف کشور را در اختیار دارد؛ درحالی که یکی از بزرگترین بدهکاران به سیستم بانکی کشور نیز هست.

۳۴ درصد بانک سامان و بخشی از سهام ایران خودروی تبریز و شرکت هواپیمایی آتا را "م. ز" دارد و جزو ۱۰ سرمایه‌دار برتر کشور است و در کارخانه‌های فولاد سهام دارد اما در عین حال قریب به يك هزار و 200 میلیارد به شبکه‌های بانکی كشور بدهکار است.

از سر اتفاق! م.ز ارتباطات عمیق و گسترده و استراتژیکی با موسسه مصباح یزدی در قم دارد و از مریدان اعتقادی، فرهنگی و سیاسی وی است. گفته می شود شرکت ایران خودرو تبریز نيز توسط "م.ز" تصاحب شده است.

 بیهوده که کسی در انتظار ظهور امام زمان نمی نشیند و تئوری مصباح یزدی را برای خرابی هرچه بیشتر وضع جهت زمینه سازی ظهور نمی پذیرد. این انتظارها نان و آب های میلیاردی دارد.

 

پیک نت 21 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: