ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

19 بهمن ماه  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

گفتگو با نایب رئیس شورای شهر تهران

پرده برداری

از ساختار نظامی شهرداری تهران 
 
 
 
 

نائب رئیس شورای شهر تهران "احمد حکیمی پور" در مصاحبه با خبرگزاری ایلنا فاش ساخت:

حدود ۶۰۰ مدیر شهرداری تهران بازنشستگان نهادهای نظامی - انتظامی هستند. شهردار تهران قول داده بود که این نیرو‌ها تا پایان مهرماه از شهرداری تهران بروند اما تاکنون قدمی در این مورد برداشته نشده است. این نظامی های بازنشسته در پست‌های سازمانی بالا قرار دارند.

در اولین دیدار شورای جدید شهر با شهردار تهران این مسئله مطرح شد و ایشان قول داد تا پایان مهرماه‏، خاتمه ماموریت این افراد را اعلام شود که نشد.

نباید افرادی که تحصیلات و تخصص مدیریتی آن‌ها با موضوع شهری مطابقت ندارد در شهرداری آن هم در رده‌های بالایی حضور داشته باشند. این افراد کار انتظامی و نظامی کرده‌اند چگونه می‌توانند کار خدماتی و شهری کنند؟ اینجا بلدیه است نه نظمیه!  کارشهرداری متفاوت از کارهای دیگر است.

شهرداری تهران از نظر مدیریتی واقعا تضعیف شده است. حضور این افراد در شهرداری موجب شده است تا افرادی که تخصص کافی در سیستم شهرداری دارند دچار سرخوردگی شوند.

جذب نیرو در شهرداری بصورتی بوده که نسبتی با کار شهرداری ندارد و بیشتر گرایش سیاسی در آن وجود دارد.

شفاف سازی مسائل مالی و اصلاح ساختار اداری و پرسنلی شهرداری تهران دوهدف عمده شورای شهر در دور چهارم آنست و شهردار تهران قول داده که امیدواریم بزودی شاهد آن باشیم. البته اطلاعات درستی از سوی شهرداری به دست ما نمی‌رسد و عملا در چند ماه گذشته تنها مواردی را که مردم به ما اعلام کرده‌اند در جریان هستیم. شنیده ایم عده‌ای از شهرداری تهران حقوق می‌گیرند، اما در این سیستم حضور ندارند.

 

پیک نت 19 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: