ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

20 بهمن ماه  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

همین روزها معلوم می شود

مخالفان دولت، ترهِ

برای رهبر خُرد می کنند؟ 
 
 
 
 

رهبر جمهوری اسلامی "علی خامنه ای" روز گذشته، بمناسبت پیوستن همافران و نیروی هوائی به انقلاب در سال 57 با جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوائی ارتش دیدار کرد. او در این دیدار چند جمله ای در باره دولت و توصیه به مخالفان دولت که بازندگان انتخابات 92 هستند گفت که باید دید، در عمل خود او و فرماندهان سپاه روی این نظر باقی می مانند یا نه؟ و بازندگان انتخابات 92 که مرتب به نام، نامی مقام معظم و فرزانده رهبری حرف می زنند، به حرف او گوش می کنند یا نه؟

خامنه ای گفت: "دولت، چند ماهی بیش نیست که مسئولیت را به عهده گرفته است. باید به مسئولان فرصت داده شود که کار‌ها را با قدرت به پیش ببرند، ضمن آنکه منتقدین باید در قبال دولت، با شرح صدر برخورد کنند. ایستادگی صریح و مستحکم ملت ایران بر اصول و مبانی انقلاب موجب شده است که با وجود سیاست «ایران هراسی» دستگاههای تبلیغاتی وابسته به قدرت های مداخله گر در سالهای اخیر، اکنون ملت های دنیا و حتی نخبگان بی‌غرض، ملت ایران را به عنوان ملتی شجاع، با صداقت، هوشمند، مقاوم و صبور بشناسند.

مسئولان امریکایی در مذاکرات با مسئولان کشور، می‌گویند ما به دنبال تغییر رژیم ایران نیستیم در حالیکه دروغ می‌گویند زیرا آن‌ها اگر توانایی این کار را داشته باشند، لحظه‌ای درنگ نخواهند کرد.

از مظاهر اقتدار ملی، اجتماعات عظیم مردم همچون راهپیمایی ۲۲ بهمن و همچنین انتخابات گوناگون است.

 

پیک نت 20 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: