ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

21 بهمن ماه  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

دولت مانع موشک پرانی

و ادامه فضای جنگی شد! 
 
 
 
 

24 نماینده وابسته به فراکسیون سپاه و امنیتی های مجلس خواستار پاسخگویی رئیس جمهور درباره مخالفت شورای امنیت ملی با برگزاری رزمایش نظامی و موشکی جمهوری اسلامی شدند. آنها مدعی شدند که این نوع رزم آریش ها باعث تقویت اقتدار ملی شده و اثر بازدارندگی تهدید‌های نظامی دارد.

این نمایندگان مدعی شدند که برای اولین بار طی ده سال گذشته مجوز برگزاری رزمایش بزرگ سالیانه موشکی نیروهای مسلح از سوی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی صادر نشده است.

این نمایندگان که همگی از حامیان احمدی نژاد بوده و اغلب وابسته به سپاه و نهادهای امنیتی اند عبارتند از:

جواد کریمی قدوسی ـ اسماعیل کوثری – روح الله حسینیان – بهرام بیرانوند – احمد آریای نژاد- محمد صالج جوکار – محمد اسماعیلی - محمد حسن آصفری-  مرتضی حسینی - محمد رضا آشتیانی - سید محمود نبویان - مهدی کوچک‌زاده - عبدالله سامری –  شکر خداموسوی ـ ابراهیم آقا محمدی- علیرضا ذاکانی – رضا صابری- علی علیلو – حبیب آقا جری – عبدالله تمیمی – حسین طلا- شهروز افخمی – حسین ذوالانوار.

پیک نت- نام و محلی که این نمایندگان بنام مردم آنها به مجلس برده شده اند باید در هر خبری که درباره آنها منتشر می شود ذکر شود تا مردم آنها را شناخته و در انتخابات بعدی مجلس نتوانند یکبار دیگر به مجلس راه یابند. در ترکیب شورای امنیت ملی  فرمانده کل سپاه، رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح، نماینده رهبر و شماری دیگر از فرماندهان سپاه حضور دارند و رئیس این شورا نیز سرلشگر شمخانی است. شک نیست که اگر موشک پرانی در شرایط کنونی که روحانی بی وقفه از سیاست مدارا با جهان سخن می گوید و دشوارترین مذاکرات اتمی برای بیرون کشیدن پرونده اتمی ایران از شورای امنیت سازمان ملل و خاتمه بخشیدن به تحریم ها جریان دارد به صلاح بود، مجوز آن صادر می شد. بنابراین، هدف این نمایندگان مجلس حفظ فضای نظامی و جنگی و بقای خویش از یکسو و خبرسازی علیه دولت از سوی دیگر است. درعین حال که به در ( روحانی) گفته اند که دیوار ( رهبر) بشنود!

 

پیک نت 21 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: