ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

15 دی  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

دولت کمربند بودجه را سفت کرده

سیمائی که زیبا نمی شود

حتی با 5 هزار میلیارد تومان 
 
 
 
 

دولت کمربند بودجه را سفت کرده و از جمله دلائل دندان نشان دادن های فرماندهان سپاه، امام جمعه ها، صدا و سیما و نهادهای زیر مجموعه آنها به دولت همین مسئله است. بودجه که تسلیم مجلس شده اما هنوز برای اجرا به دولت برگردانده نشده است. بودجه ای انقباضی که با توجه به تحریم ها و بحران اقتصادی کشور تنظیم شده  و از ریخت و پاش ها در آن خبری نیست.

از جمله نهادهائی که این روزها مخالف خوانی اش را با دولت تشدید کرده صدا و سیماست که دولت از بودجه اش کم کرده است. کانونی که لانه امنیتی است و اکثریت مردم برنامه های آن را نمی بینند.

یکبار دیگر ناله توام با تهدید معاون سیما "علی دارائی" که اینبار از سوی خبرگزاری ایسنا مخابره شده را بخوانید:

اکنون صدا و سیما به بیش از 5 هزار میلیارد تومان بودجه نیاز دارد، در حالی که دولت هزار میلیارد تومان پیشنهاد کرده، آن هم اگر تخصیصش را کامل بدهند.

ما به راه ‌اندازی شبکه‌های جدید نیاز داریم، برای تولید و گذر از آنالوگ به دیجیتال، توسعه کمی و کیفی و بخصوص در حوزه‌ برون ‌مرزی به بیش از 5 هزار میلیارد تومان بودجه نیاز دارد.

نیمی از بودجه‌ی صداوسیما را دولت می‌دهد و نیم دیگر را دولت ما را مکلف می‌کند بر اساس قانون برنامه از آگهی‌ها و کارهایی که با این دستگاه مشارکت می‌کنیم تامین کنیم.

ما اعلام کردیم نیمی از مبلغ آن مشارکتی را که ما باید دربیاوریم، خود دولت و مجلس تامین کنند و کل برنامه‌ریزی‌اش را خود دولت انجام دهد؛ آن هزینه را به ما بدهند.

 

پیک نت 15 دی

 
 

اشتراک گذاری: