ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

5 آبان  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

گفتگو با نرگس موسوی

ماموران امنیتی

دنبال بهانه برای درگیری بودند 
 
 
 
 

روز عید غدیر امسال روز تلخی برای رهبران در حصر و منتظران رفع حصر بود. روزی که دیدارعیدانه دختران میرحسین موسوی و زهرا رهنورد به شکلی دور از انتظار و همراه با خشونت و هتک حرمت پایان یافت.به خصوص آن که بعد از مدتها دختران می توانستند پای در خانه پدری بگذارند و در آنجا با عزیزان شان ملاقات کنند.

شاید پیش از آن فکر می کردند این گشایشی خواهد بود چرا که به جای خانه امن وزارت اطلاعات آنان در خانه پدری دیدار صورت می گرفت.

کلمه برای آنچه در این روز تلخ اتفاق افتاد با نرگس موسوی، دختر میرحسین موسوی و زهرا رهنورد، در تازه ترین گفتگوی خود که سایت "کلمه" منتشر کرد، درباره برخورد پس از مقالات روی عید غدیر با آنها صورت گرفت گفت:

کاملا انگار می خواستند التهاب ایجاد کنند. می خواستند بهانه ای پیدا کنند یا هر چیز دیگری نمی دانم. ما دفعه قبل هم که البته یکی دوبار بیشتر پیش نیامد، منزل بابا رفته بودیم بعد از اینکه قلبشان را آنژیو کرده بودند (سال گذشته) ولی بعد از دیدار ما بازرسی بدنی نداشتیم. و از این گذشته ملاقات با حضور ماموران امنیتی که دیگر بازرسی بدنی ندارد. آن هم با این شکل . آخر کجای دنیا همچین کاری میکنند؟

آنها حتی از ما خواستند لباس های زیرمان را دربیاوریم که این یک کار خارج از عرف بود و زشت تر اینکه رفتارهای هتک آمیزی داشتند که نمی‌توانیم بیان کنیم.

پس برخورد از همین جا شروع شد؟

ما اعتراض کردیم و این خانم شروع کرد به توهین و درگیر فیزیکی. من آمدم دستش را بگیرم که ایشان سیلی بر گوش من و بعد از آن بر گوش خواهرم زدند. با هم درگیر شدیم . دست من را خیلی ناجور گاز گرفت .

آیا پدر و مادرتان هم می توانستند این صحنه را ببینند؟

متاسفانه بله. مامان آمد توی ساختمان چون توی ساختمان خود اطلاعات بودیم از خانه آمده بودیم بیرون در حیاط را هم بسته بودند و مامان ایستاده بود که از ما خداحافظی کند. در تمام این لحظات درگیری پدرم هم از پشت میله های آشپزخانه خانه که مشرف به خانه امن اطلاعات است صداهای این برخورد و حمله های وحشیانه مامور امنیتی را می‌شنید.

 

پیک نت  5  آبان

 
 

اشتراک گذاری: