ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

7 مـــــــهر  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

اولین جمبعندی هاشمی از سفر روحانی

شروع خوب در نیویورک

برای خنثی کردن دشمنی ها 
 
 
 
 

هاشمی رفسنجانی در جلسه روز گذشته مجمع تشخیص مصلحت نظام طی سخنانی، ارزیابی اولیه خود از سفر روحانی به نیویورک را بیان داشت و گفت:

آنچه که تاکنون در برنامه‌های سفر مشهود است، نشان خوبی از شروع راه‌حلی عادلانه برای رفع بهانه‌گیری‌ها و حل مشکلات سیاست خارجی کشور است. هرچند نباید عجولانه در مورد دستاوردهای این سفر قضاوت کرد و باید منتظر گام‌های عملی و عینی اظهارات بود، ولی مجموعه برنامه‌ها، اظهارات، دیدارها و گفتگوها، می‌تواند مقدمه و پیش درآمد خوبی برای گام‌های بعدی حل مسائل، ابهامات و خنثی‌کننده دشمنی‌های احتمالی آینده باشد. مردم وفادار و قدر‌شناس ایران، پشتیبان اقدامات منطقی و خدمات واقعی مسئولان کشور خواهند بود.

هاشمی روز پنجشنبه نیز در دیدار با جمعی از خانواده قربانیان جنگ و همچنین جمعی از مردم تهران، گلستان، لرستان، خوزستان گفته بود:

مردم با حماسه ای که در انتخابات 24 خرداد آفریدند، زمینه حضور قدرتمندانه ریاست جمهوری را در سازمان ملل فراهم آوردند تا دنیا در چند روز گذشته شاهد آغاز دوباره عزّت ملّت ایران و نظام اسلامی در نیویورک باشد. حضور فاخر وعزّتمندانه ریاست محترم جمهوری اسلامی در نیویورک در تغییر چهره ایران در مجامع بین المللی ستودنی است. اتفاقات خوبی که در نیویورک افتاد نشان داد که حماسه سیاسی ملّت، آغاز دوباره ای از عزّت ایرانی در صحنه بین اللملی رقم زده شده است.

 

پیک نت  7  مــــــــــهر

 
 

اشتراک گذاری: