ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

7 مـــــــهر  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

"مهر" پران های حرفه ای

بعد از رئیس مجلس، نوبت رئیس جمهور 
 
 
 
 

سلام- من در میان جمعیت استقبال کننده از رئیس جمهور بودم. عده زیادی با گل و لبخند به استقبال روحانی در فرودگاه مهر آباد رفتند. از ساعات ابتدایی صبح با پلاکاردهائی که روی آن شعار هایی در حمایت از رئیس جمهور منتخب و دفاع از صلح در دست داشتند. سرود های یار دبستانی، ای ایران و سر اُمد زمستان در مراسم خوانده شد. شعار هایی که مردم در این مراسم سر دادند:

در این میان حضور افرادی که از استان های گیلان، سمنان، خراسان جنوبی، اردبیل، خوزستان و.. آمده بودند، جالب توجه بود. بر روی یکی از پلاکارد ها شعار "آری به صلح - نه به جنگ" به چشم می خورد.
در حالی که ساعت 12 ظهر جمعیت به به بالای چند هزار نفر رسیده بود، حدود 30- 40 لباس شخصی با شعار های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر رسیدند. البته نیروی انتظامی با اتخاذ تدابیری اجازه ایجاد تنش به این افراد اندک را در ابتدای برنامه نداد. آنها به بهانه نماز وسط خیابان صف بستند. نکته قابل توجه این میان که "قبله" را هم درست انتخاب نکرده بودند. 

بعد از گذشت ساعاتی حسن روحانی سوار بر خودروی خود به میان جمعیت استقبال کننده آمد و برای مردم دست تکان داد. در این میان تعدادی از افراد لباس شخصی ها کفش و مهر نماز پرتاب کردند که البته با مخالفت مردم مواجه شدند. درگیری های مختصری هم بین مردم و لباس شخصی ها به وجود آمد.

 

 

پیک نت  7  مــــــــــهر

 
 

اشتراک گذاری: