ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

24 شهریور  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

مملکت را چاپیدند

نگران

چمدان طلا نباشید! 
 
 
 
 

با سلام به شما- بنده از خوانندگان گاه وبیگاه پبک نت مي باشم و از اطلاع رسانی تان هم بسیار متشکرم. بنظرم عنوان "١٠ چمدان طلا وجواهرات را از مملكت خارج كرده اند" را كه درباره سخنان دادستان كل انتخاب کرده بودند، اين تنها سوال خبرنگار بود واين مورد به خارج انتقال نيافته است. ضمنا درشماره های چند سال پیش تان همواره از حمله به ایران می نویشتید که خوشبختانه هیچ اتفاقی نیافتاد.

در هر صورت موفق باشيد

 

پیک نت: خواننده عزیز و گرامی. ما که ننوشتیم دادستان کل گفته طلاها را با چمدان برده اند. اتفاقا ما هم از قول خبرنگاران در جریان مصاحبه مطبوعاتی محسنی اژه ای نوشتیم. اما شما چرا تصور نمی کنید که این مسئله آنقدر جدی و قطعی است و در جامعه مطرح که خبرنگار جرات می کند از دادستانی که همه میدانیم کیست و روش و منش خشونت آمیزش چیست بپرسد. "خر را با خورجین خورده اند و مرده را با گور". مراجعه کنید به اخبار پوستین دوز، بقائی، خاوری و ... میلیاردها دلار پول مملکت را در این 8 سال به یغما برده اند و شما بند کرده اید به چمدان طلا؟!

درباره حمله به ایران هم به شما توصیه موکد می کنیم یک بار دیگر مناظره انتخاباتی سال 88 میان محسن رضائی دبیر مجمع مصلحت نظام و احمدی نژاد را با دقت گوش کنید تا به گوش خود بشنوید خطر حمله نظامی به ایران چگونه تا زیر پشت مرزها رسیده بود. اگر انتظار دارید بعد از حمله بنویسم حمله شد، که این دیگر خبر رسانی نیست. لباس عید است که برای تن مترسک خوب است برادر. همه هنر خبر رسانی اینست که مردم را هوشیار کنید. اجازه بدهید ما به راهمان ادامه بدهیم و شما هم به جای گهگاه، بیشتر پیک نت را بخوانیدو اخبار آن را دنبال کنید. 

پیک نت  24  شهریور

 
 

اشتراک گذاری: