ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

20 مرداد  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

نقل از وبسایت سخن معلم

حمایت کانون معلمان ایران

از وزیر آموزش و پرورش 
 
 
 
 

کانون های صنفی معلمان ایران در حمایت از وزیر پیشنهاد آموزش و پروش بیانیه ای خطاب به مجلس صادر کردند. در این بیانیه آمده است:

تشکل های علمی، صنفی  و مدنی معلمان سراسر کشور با برگزاری جلسات متعدد با یکدیگر و کارشناسان و نخبگان این حوزه و همچنین نظرسنجی از فرهنگیان به اجماع از آقای دکتر محمد علی نجفی  که از سوی رئیس جمهور پیشنها شده و  دارای سوابق موفق اجرایی و کارنامه قابل دفاع در این زمینه می باشد ، حمایت می کنند.

آنچه در میان فرهنگیان به وضوح دیده می شود امیدی است  که با  این انتخاب ایجاد شده است؛  نه به این سبب که جایگاه تعلیم و تربیت در میان سیاسیون ارتقاء یافته،  بلکه به این دلیل که پس از دوره های متعدد آزمون و خطا این بار قرار است کسی وزیر این قشر فرهیخته شود که مورد وثوق قاطبه آنان است.

انتظار موکد و به حق  ما از کمیسیون  آموزش و تحقیقات مجلس ، فراکسیون فرهنگیان و از همه نمایندگان محترم مجلس در خانه ملت این است که به این تصمیم تشکل های معلمان و قاطبه فرهنگیان فرهیخته احترام گذاشته و با رای اعتماد بالا به وزیر پیشنهادی دولت تدبیر و امید ، معلمان و جامعه را نسبت به آینده ، دلگرم و امیدوار نمایند .

درخواست ما از همه معلمان ، فرهنگیان و مردم آگاه ایران در اقصی نقاط کشور این است که با نمایندگان خود در خانه ملت وارد گفت و گو شده و آنان را نه تنها به رای اعتماد بالا  که بالاترین رای کابینه به گزینه پیشنهادی آقای دکتر روحانی متقاعد نمایند .

 

پیک نت  20 مرداد 1392

 
 

اشتراک گذاری: