ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

5  خــــــرداد  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

پیام مدرسین حوزه علمیه قم به هاشمی

با رد صلاحیت هاشمی

خواستند مردم را به خانه بازگردانند! 
 
 
 
 

مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم که مرکب از شاگردان آیت الله خمینی و متمایل به اصلاحات است، در باره رد صلاحیت هاشمی رفسنجانی اطلاعیه ای صادر کرد. در این اطلاعیه آمده است:

 

اقدام شجاعانه و فداکارانه آن­جناب در ثبت نام و اعلام آمادگی برای بردوش کشیدن بار مسئولیت اجرایی کشور در شرایط خطیر کنونی و پاسخ مثبت به درخواست های عدیده مراجع عظام و علمای اعلام و طبقات مختلف مردم مسلمان و خیرخواهان این مرز و بوم و علاقمندان به اعتلای جمهوری اسلامی، همچون آبی گوارا در کام تشنه ملت شریف ایران بود. استقبال گرم و همه جانبه اقشار و طبقات گوناگون ملت پاسخ بزرگوارانه ای به محبت ها و خدمت های شما بود.

ردّ صلاحیت آن جناب به تحریک افرادی صورت گرفت که به حاکمیت ملت و حق مردم در تعیین سرنوشت باور ندارند، و این اقدام نه تنها سلب فرصتی مغتنم از مردم و نظام بلکه ممانعت از حضور و مشارکت پرشور مردم در حمایت از نظام جمهوری اسلامی است. بهانه واهی ذکر شده نیز بدعتی جدید و خروج از چارچوب قانون است.

مسئولیت این اقدامات بر عهده کسانی است که از آغاز نه با نهضت امام خمینی (ره) همراهی کردند، نه به جمهوری اسلامی دلبسته اند و نه برای ملت حقی را به رسمیت می شناسند و متأسفانه خود را میراث دار انقلاب می نامند.

درد و دریغ از دوستانی است که خود در تأسیس این نظام سهم داشته اند و اینک با تغافل و سکوت، آفات و آسیب های وارد بر آن را نادیده می گیرند.

 

پیک نت  5  خـــــــرداد

 
 

اشتراک گذاری: