ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

5 اسفند  ماه  1393

  pyknet@inmano.com

 
 
 

هادی خامنه ای در کرمان خطاب به بسیجیان

همه تریبون ها را دارید

و از شنیدن سخن درست می ترسید 
 
 
 
 

 هادی خامنه‌ای، برادر علی خامنه ای و عضو مجمع روحانیون مبارز (روحانیون خط امام) در مراسم تاسیس انجمن اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان سخنرانی کرد. خامنه ای در این مراسم که خبرگزاری های ایسنا و فارس تاریخ و محل دقیق آن را ذکر نکرده اند با اشاره به دوران احمدی نژاد از جمله گفت : "مدیریت نادرست در سالهای گذشته باعث شده است که خیلی از اساتید بزرگ و خوب این جامعه از دانشگاههای کشور جدا شوند. سوء مدیریت سالهای اخیر به نفع دشمنان نظام از جمله آمریکا و اسراییل رقم خورده است. عده ای از به کار بردن واژه "فتنه" برای کسانی که خدمت گذار نظام و مردم بوده اند کاسبی می کنند و این کار آنان جز مخدوش کردن اصول و اندیشه اسلام و انقلاب چیز دیگری را در بر نخواهد داشت."

هادی خامنه ای خطاب به جمعی که بعنوان دانشجوی بسیجی به دانشگاه‌ها برده شده و قصد جنجال و برهم زدن این مراسم را داشتند گفت : امیدوارم مسوولین فرهنگی دانشگاه به این دانشجویانی که تنها نام دانشجو را یدک می ‌کشند ادب اسلامی بیاموزند تا بدانند با سخنی که قبول ندارند چطور برخورد کنند.

عده ای همواره از شنیدن حرف درست و حقیقت هراس دارند این در حالی است که خودشان شبانه روز کارها و عقاید خودشان را مطرح می کنند اما حاضر نیستند سخنانی که از سر دلسوزی بیان می شود را بشنوند.

کسانی که شعارهای کودکانه سر می دهند به فکر حیثیت نظام و انقلاب نیستند و جز اینکه بر تعداد مخالفین نظام می افزایند کار دیگری انجام نخواهند داد.

چرا نباید نگذاریم برخی تریبون داشته و حرف خود را بزنند گفت: عده ای از روی جهالت شعارهایی می دهند که حتی خودشان هم معانی این شعارها را نمی دانند و این شعارها نه تنها که دردی از جامعه را دوا نمی کند بلکه باعث ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی نیز خواهد شد.

خبرگزاری فارس نیز که خبر این مراسم را گزارش کرده است در پایان گزارش خود با ابراز نارضایتی از فضایی که در دوران حسن روحانی برای حضور طرفداران اصلاحات  در دانشگاه ها ایجاد شده مدعی شد در پایان این مراسم سعید الله ‌بداشتی دستیار جوان مشاور ارشد روحانی پشت تریبون حاضر شد و در حمایت از حجت‌الاسلام خامنه‌ای به سخنرانی پرداخت.

پیک نت  5 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: