ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

6 اسفند  ماه  1393

  pyknet@inmano.com

 
 
 

ایران در گرداب اقیانوسی

از فساد، خرابی و دزدی 
 
 
 
 

 هاشمی رفسنجانی اخیرا دیاری داشته با تشکل های دانشجویی ۵ آستان دانشگاه آزاد اسلامی. پایگاه اطلاع رسانی وی از حاشیه این دیدار گزارشی منتشر کرده که خلاصه آن را می خوانید:  

هاشمی با یادآوری اقیانوسی از خرابی و فساد و دزدی در دولت قبل، به جلسه ای با هیأت رئیسه خبرگان اشاره می  ند. اتاقی را هم درانتهای سالن به میهمانان نشان می‌دهد و می‌گوید: همین‌جا، به آقایان گفتم که چرا تمام کارهای این دولت (احمدی نژاد) را تأیید می‌کنید؟ فردا جواب مردم و خدا را چه می‌دهید؟ بعد هم به آقایی که نایبم درخبرگان بود، گفتم: حالا که رسوا شده، می‌گویی فلان کس باعث انحرافش شده. اصل انحراف خود اوست. اگر اشتباه کردی، صادقانه به مردم بگو اشتباه کردم. نه این‌که پشت فلان کس قایم شوید و بگویید انحراف کار او بوده. مردم این حرف‌ها را باور نمی‌کنند.

هاشمی درادامه می‌گوید: دولت روحانی درمقابل اقیانوسی ازخرابی‌هاست. با خزانه خالی و توپخانه‌ای پر در روبه‌رویش از تندروها. از اقلیتی افراطی که همه جورامکانات درانتخابات ۹۲ داشتند و شکست خوردند. ازصداوسیما تا ده‌ها تریبون ریز و درشت دیگر. همه می‌خواستند که خط اعتدال پیروز نشود که شد. حالا همه جمع شده‌اند که انتقام رأی مردم را از دولت منتخب آن‌ها بگیرند.

هاشمی می‌گوید: روحانی پای شعارهایش ایستاده ولی باید مشکلاتش را درک کرد. امروز روزگلایه از روحانی نیست. روزهمراهی با روحانی است. درست مثل خود مردم که هم نجیبانه به او رأی دادند و هم غریبانه پای او ایستاده‌اند. با امید به فردایی بهتر.

پیک نت  6 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: