ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

24 اسفند  ماه  1393

  pyknet@inmano.com

 
 
 

دیدار با آیت الله بیات زنجانی

حیا نکردند و شعار دادند:

علی مطهری "حرام زاده" است! 
 
 
 
 

 

اعضای انجمن امید دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بدنبال حمله واحد موتوری بسیج به علی مطهری در این شهر، به دیدار آیت الله بیات زنجانی رفتند و با وی گفتگو کردند.

بیان زنجانی نایب رئیس اسبق مجلس است خطاب به آنها گفت:

 

آن‌چیزی که مخالف و رقیب نمی‌تواند از شما سلب کند، علم شماست؛ ممکن است بتوان به علما صدمه زد ولی علم را نمی‌توان گرفت. شما از شیراز آمده‌اید؛ ملاصدرای شما را تبعیدش کردند، ولی امروز علم او زنده است.

مقداری از گرفتاری‌های‌مان از آن‌جاست که ما در ارائه تئوری نظری استادیم اما درعمل چه؟ ما یک عمر نشستیم و فقط به مردم راه نشان دادیم ولی حرف‌ها و کارهای ما در میدان عمل محک زده نشد که مثلاً به آن کاری که توصیه‌اش می‌کنیم، پایبندیم و ایستادگی داریم یا خیر؟ آدم گاهی احساس می‌کند یک کارهایی درکشور انجام می‌گیرد که این کار‌ها متناسب شأن این ملت نیست؛ متناسب شأن هیچ استانی نیست. برای مثال استانی که سعدی آن‌جا دفن شده، حافظ شیرازی آن‌جا دفن شده، محقق دوانی و ملاصدرا محصول آن‌جا هستند؛ یکی دوتا که نیست. جالب این است که بیایند آن‌جا و کسی که یک استاد عالی دانشگاهی و یک فرهیخته است و غیر از این نماینده مردم هم هست، از نظر خانوادگی فرزند فردی است که امام یکی ازعباراتش درباره ایشان این بود که می‌فرمودند تمام نوشته‌های استاد شهید مطهری (ره) قابل استفاده است، بیایند چه تعبیراتی را برای او بکار ببرند، این یعنی چه؟ آیا این به معنای سقوط تمام ارزش‌های اسلامی نیست؟ آیا این به معنای سقوط فرهنگ و ادب نیست؟ من صراحتاً عرض می‌کنم تک تک آن‌هائی که عبارات نقل شده را بکار برده‌اند، مستحق «حد قذف» هستند.

(مهاجمین به علی مطهری شعار میدادند "حرام زاده")

امام صادق (علیه السلام) زمانی که یکی از افراد در مقابل ایشان به یک فرد غیر مسلمان چنین نسبتی داد، او را از کنارشان راندند و با او برخورد کردند. این کشور را چه شده که هر روز چنین هتک حرمت‌هائی دریک گوشه‌ای می‌شود و هیچ برخوردی با آن صورت نمی‌گیرد؟

پیک نت  24 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: