ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

24 اسفند  ماه  1393

  pyknet@inmano.com

 
 
 

دفاع از حریم ولایت و خبرگان و فتنه

حمایت امام جمعه شیراز

از مهاجمین به علی مطهری 
 
 
 
 

 

اظهار نظر امام جمعه شیراز – شیخ اسدالله ایمانی- در خطبه های نماز جمعه این هفته، درباره حمله واحد موتوری بسیج به علی مطهری نماینده مجلس ممکن است پیگرد مذهبی نداشته باشد، اما اگر سنگ روی سنگ در جمهوری اسلامی بند بود، پیگرد حقوقی داشت. او از متهمان و مجرمان این حمله دفاع کرد و همین دفاع، خود باندازه کافی گویای دست های هدایت کننده و حمایت کننده مهاجمین است. وقتی احمد جنتی از تریبون نماز جمعه تهران مرگ پادشاه عربستان را تبریک بگوید و یا از قوه قضائیه بخواهد عده ای را اعدام کند تا تظاهرات 88 خاتمه یابد، امام جمعه شیراز نباید از مهاجمین به علی مطهری دفاع کند؟

او در نماز جمعه شیراز گفت: من این نکته را اظهار می‌دارم که مسائل را به عنوان مجموعه باید دید و نه به صورت برش‌هایی از یک حادثه خاص! ممکن است حادثه تلخی اتفاق بیفتد، اما باید دید چه کسانی و چه عواملی به شکل گیری حادثه منتهی شده است. در فضای بعضی از رسانه‌ها انسان مطالبی را می‌بیند که انسان استنباط می‌کند نوعی عقده‌گشایی و تسویه‌ حساب سیاسی دارد انجام می‌گیرد. گویا مقدماتی تهییه شده است که کارهایی شود که به این‌جا برسد و به این‌جا که رسید عده‌ای قلم به دست عقده‌ گشایی کنند و یا مسائل خاص سیاسی خودشان را دنبال کنند. من سؤالم این است که اگر کسی حریم ولایت و خبرگان و فتنه را شکست باید انتظار داشته باشد که دیگران حریم او را نشکنند؟ اگر باد را کاشتید توفان را درو می‌کنید. بدانند شیراز هم شیراز دوران طاغوت نیست.

اگر گریبان امام جمعه اصفهان را که با سخنان خود مشوق اسیدپاشی به صورت زنان شد گرفته بودند، اگر گریبان احمد جنتی را درتهران گرفته بودند تا هر یاوه ای را از پشت میکرفن نماز جمعه نگوید، حالا نوبت به امام جمعه شیراز نمی رسید.

پیک نت  24 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: