ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

25 اسفند  ماه  1393

  pyknet@inmano.com

 
 
 

گزارش ملاقات با تاج زاده

دست دراز مهاجمین حکومتی

به گریبان مطهری هم رسید! 
 
 
 
 

 

بخش هائی از گزارش خانم محتشمی پور، همسر مصطفی تاج زاده از آخرین ملاقاتش با وی در سال 93 :

امروز یکی از شلوغ ترین روزهای ملاقات است. همه از راه دور آمده اند تا آخرین ملاقات را در سال کهنه با عزیز دربندشان داشته باشند و چند روز باقی مانده را هم لابد بنشینند به انتظار مرخصی عید. البته انتظار برای مرخصی عید خاص زندانی سیاسی است پس چرا امروز که روز ملاقات زندانیان غیرسیاسی است، اینقدر شلوغ است؟ سرو صدا و همهمه مانع خوب شنیدن صدای همسرم است. او خود کلافه است چون طی این سال های حصر و انفرادی هیچ به سر و صدا عادت ندارد. حال عزیزان را می پرسد از حال خودش به زور می گوید. از آقای هاشمی تشکر می کند که باز هم احساس مسئولیت او را به صحنه کشید و این حضور را به نفع استقرار دموکراسی و شفافیت در کشور می داند. چون موجب آگاهی بیشتر مردم می شود و آن ها را برای شرکت در انتخابات مصمم تر می کند. می گوید اگر آقای هاشمی نامزد نمی شد این شائبه پیش می آمد که برای پرونده فرزندش مهدی معامله ای صورت گرفته. حالا همه چیز روشن است. هاشمی باز هم به وظیفه اش عمل کرد و مردم هم خوب می فهمند و قدرشناس هستند.

می گوید الان وقت آن است که همه فعالان سیاسی و مدنی دست جمعی واکنش مناسبی نسبت به تلاش های سناتورهای جنگ طلب آمریکایی نشان دهند و از توافق جامع ایران با ۵+۱ حمایت کنند. چرا که این توافق به نفع استقرار صلح در منطقه و جهان است.

می گوید این اراذل و اوباشی که به علی مطهری حمله کردند خیلی به اصلاح طلب ها کمک کردند چون چهره واقعی مخالفان و دشمنان داعشی آنان را نشان دادند و ناسزاها و واژگان سخیفی که به کار بردند نه تنها توهین به ایشان بلکه توهین به پدر بزرگوارش بود که نشان داد این ها هیچ نسبتی با انقلاب ندارند. و هیچ کس نمی تواند کار آنها را توجیه کند. می گوید تنها خواسته از قوه قضائیه باید انتشار عکس های این ها و معرفی شان باشد! می گوید در دولت اصلاحات وقتی که ما در قدرت بودیم و مسئولیت داشتیم این گونه برخوردها و بدتر از آن با ما می شد و کسی توجه نمی کرد و حتی به جای ضارب علیه مضروب حکم صادر می شد! مانند برخوردی که با من در فرودگاه خرم آباد شد و اوباش فرودگاه را تصرف کردند و به هواپیما سنگ پرتاب کردند. اما خوشبختانه امروز به رفتار گروه فشار واکنش نشان داده می شود. باید معلوم شود این ها کی هستند و از کجا دستور می گیرند و حمایت می شوند.

خواندن کتاب «رازوری زنانه» نوشته بتی فریدان ترجمه دکتر فاطمه صادقی و دیگران را توصیه می کند به زنان و مردان به خاطر نکات ارزشمندی که دارد و می گوید من خود از آن بسیار آموختم.

مصیبت وارده به جناب آقای کروبی و خانواده محترمشان را تسلیت می گوید. درگذشت برادر آقای مهرنوش جعفری را هم تسلیت می گوید و تشکر ویژه دارد از آقای محمدعلی سپانلو برنده جایزه شوالیه برای یادداشتش و درخواستش از دولت فرانسه که در مذاکرات ایران و ۵+۱ کارشکنی نکند. و نیز تشکر بسیار از بانوی نازنین سینمای ایران رخشان بنی اعتماد که جایزه ویژه هیات داوران جشنواره «آسیاپاسیفیک» را در حراجی بین المللی به معرض فروش گذاشته تا هزینه ساخت خانه مهر توسط موسسه «طلوع بی نشان ها» برای زنان کارتن خواب شهر تامین شود.

پیک نت  25 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: