ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

 4 بهمن  ماه  1393

  pyknet@inmano.com

 
 
 

نقش ج. اسلامی

در دامن زدن به اسلام هراسی 
 
 
 
 

 

رهبر جمهوری اسلامی، برای نشست سراسری اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا پیامی فرستاد. او در این پیام کوتاه نوشت:

« فریفتگی به همان اندازه زیانبخش است که بی‌خبری. امروزه بطور ویژه به این بیاندیشید که چرا سیاست‌های غربی به اسلام‌هراسی دامن می‌زنند؟ و کدام عنصر پر قدرت در اسلام سیاسی به شیوه‌ی ایران است که قدرتمداران آزمند و متعدّی و مستکبر را به همه‌ گونه رویاروئی با آن بر می‌انگیزد؟»

در این که غرب و به قول ایشان "استکبار" با پرچم اسلام هراسی به میدان آمده و درحال گسترش جنگ مذهبی است شک نیست، اما مهم تر آنست که «پای مرغ خود را بسته و همسایه را دزد خطاب نکنیم.» آیا سیاست های داخلی و خارجی جمهوری اسلامی در 35 سال گذشته و بویژه با سیاست ها و شعارهای دوران احمدی نژاد در آن اسلام هراسی که ایشان به آن اشاره می کند نقش نداشته است؟ آیا انقلاب ایران نیازمند آدم ربائی های متعدد سالهای دور در لبنان بود؟ آیا نیاز به ترورهای خارج از کشور داشت؟ آیا نیازمند ایجاد انفجار در این و آن کانون و محل و ساختمان بود؟

باز گردیم به داخل کشور. آیا نیاز به بالا رفتن از در و دیوار سفارت فرانسه در هفته گذشته بود؟ آیا نیاز به اعلام تشکیل گردان انتحاری و ثبت نام افراد برای انفجار و ترور در خارج از کشور در دوران احمدی نژاد و به رهبری شیخ مهدی طائب برادر شیخ حسین طائب رئیس سازمان امنیت سپاه بود؟ آیا نیاز به همایش تجلیل از سازمان تروریستی فدائیان اسلام در هفته گذشته در قم و آن هم با شرکت رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بود؟ سازمانی که حاج مهدی عراقی یار شانه به شانه آیت الله خمینی در خاطراتش نوشت که انگلستان در میان آنها نفوذ داشت! یک ضرب المثل ایرانی می گوید "اول بپر، بعدا بگو هوپ". اگر توانی برای مقابله نظامی با اسرائیل هست، آیا نیاز است که فرماندهان سپاه و حتی خود رهبر مدام زبان به تهدید بگشاید؟ اگر توان این مقابله هست، چه نیازی به شعار است؟ بموقع خود می توان این توان را به اجرا گذاشت و نشان داد. این لیست سیاه را می توان ادامه داد، اما همین اشاره برای نگاهی به گذشته و درس گرفتن از آن برای آینده کافی است.

پیک نت  4 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: